Klossy İçin Geç Kalınmış Bir Doğum Günü Mesajı Ve Kısa Bir Not

686 15 0
                                    

Doğum gününün üzerinden 2 gün geçtiğinin farkındayım ama o gün yeterince zamanım yoktu ve bunu sorun etmediğine adım kadar emin olsamda yine de kendi içimde bunu yazmadığımda ben sorun edeceğim,ediyorum. 

Doğum günün kutlu olsun Karlie!! Seni seviyorum. Seni çok seviyorum. Tam bir güneş ışığısın ve tıpkı güneşin dünyayı bilmem kaç kilometre uzaktan aydınlattığı gibi, bilmem kaç kilometre öteden benim günümü aydınlatıyorsun. Güzel gülüşün,güzel yüzün ve güzel kalbin kadar güzel,mükemmel,harikulade bir doğum günü geçirmişsindir umarım. 3 Ağustos'tan sonra ki her gününde bir o kadar mutlu,huzurlu geçsin. Her anında mutlu ol. Tekrar seni seviyorum.

İyi ki doğmuşsun ve 24. yaşın kutlu olsun. 

Not olarakta hikaye ile ilgili bir şey söylemem lazım. Biliyorum gerçekten şu son 2-3 seferdir inanılmaz uzun bir ara vererek paylaşıyorum bölümleri ama ufak sağlık problemlerim var ve 10 Ağustos'a kadar sürecek. Ondan sonra hemen bölüm atamayabilirim ama elimden geleni yapacağım. Beklettiğim için gerçekten üzgünüm. Lütfen kusura bakmayın. 

2.8K için teşekkür ederimm. Beni gerçekten mahcup ediyorsunuz. Hepinize iyi akşamlar ve geriye kalan tatilinizde iyi günler :))  

Sesinde Kayboldum | TaylenaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin