-Sorular ve Cevapları-

58 3 0
                                    

Soru-1

Melis'e o psikopatça kutuları kim gönderiyordu?

-Tabi ki Hyo Sonn. Son bölümde ''Ben asla Min Jun'a zarar vermem!'' diye haykırmasının sebebi de budur. Hyo Sonn'un Borderline kişilik bozukluğu olduğu Min Jun'un tesadüfen hapları bulmasıyla ortaya çıkmıştır.

Soru-2

Seyirciler, Min Jun Melis'i öptüğünde neden mutlu olmuşlardır?

-Çünkü Melis altı gün önce yaptığı açıklamalarla gündeme oturmuştur. Bu sorunu ortaya  çıkaran Hyo Sonn olduğu için herkes ondan soğumuş ve Min Jun'u partneri Melis ile yakıştırmaya başlamışlardır. Fanlar için yeni couple MelJun olmuştur.

Soru-3

Peki Her şeyin sonunda Melis ve Min Jun'a ne olmuştur.

-Kitabın sonunda Melis mutlu sabahlarından birini anlatmaktadır. Yani evliler ve çok mutlular.

Soru-4

Melis diyetisyenliğe devam mı etti yoksa dansçı mı oldu?

-Melis her ne kadar küçüklüğünden beri dansı seviyor olsa da diyetisyenlik onun sevdiği bir meslekti. Bu yüzden kurdukları yeni evlerinde dans odası yapmışlardır. Melis orada istediği kadar dans etmeye ve her gün de severek diyetisyenlik görevini yapmak için hastaneye gitmeye devam etmiştir.

Soru-5

Bay Chin Hwa'ya ne olmuştur?

-Melis'e söylemlerinden anlaşılacağı üzere Bay Chin Hwa Melis'e aşık olmuştur. Fakat Min Jun'u öğrendiğinde ısrarcı olmamıştır. Bir gün Psikiyatri kliniğine dosya götürdüğü sırada Hyo Sonn ile çarpışan doktor ona aşık olmuştur. Hyo Sonn'da Min Jun'u unutup Chin Hwa ile sevgili olmuştur.

Veee Mutlu son...

Bana gelen bazı sorular oldu bu yüzden bunu yazma ihtiyacı duydum. :))

En fazla AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin