Biz mi yapıyoruz yoksa dünya mı?

164 10 0
                                    

Huzuru hissettim ışıktan yanan gözlerimde. Göz kapaklarımın altındaki bu resim çok tanıdık. Evet oydu . Platonik aşkım... Emre benim dört senelik platonik aşkım ve ben onu anca rüyalarımda görüyorum zaten. Buna bir son vermek için hemen gözlerimi açtım ve telefonuma sarıldım. Saat 7.30 ve benim 8.30 da görüşmem var . Hastane yürüme mesafesinde olduğu için bir saat içinde rahat rahat hazırlanabilirim.

Hem asil ve bilgili hem de genç ve güzel görünmeliyim. Bu yüzden vücut hatlarımı belli eden renkli bir etek ve üzerine şık bir gömleğin bu gün için en uygun tercih olacağını düşündüm. Topuklu ayakkabı... bir kadının en büyük tamamlayıcısı ...

Her ne kadar yürüme mesafesi olsa da taksiye binmeyi tercih etmeliyim sanırım. Bir taksi çağırdım ve yeni bir hayata başlayacağım hastaneye doğru yol almaya başladık. Yöneticinin gözünde iyi bir imaj çizmeliyim ki deneme sürecinden tam oyla geçeyim .

Çok büyük ve görkemli bir hastaneydi St. Mary hastanesi . geniş kapılarından içeri doğru girdim ve Kim Soo Young Hanım'ın odasını sordum. Çok heyecanlıyım aslında . İlk defa ülke dışında bir yerde çalışacağım. Kapıyı tıklatıp içeri girdim. Çok sevimli bir gülümseme karşıladı beni Bu yönetici Kim olmalıydı. Yaşı biraz olmasına rağmen alımlı bir bayandı.

-Hoşgeldiniz. Melis Acar değil mi ?

-Evet benim Merhaba efendim .

-Buyurun geçin. Sizinle yeni işiniz ve yeni hayatınız hakkında konuşalım. Daha sonra fotoğraf çekimleri için stüdyoya gideceğiz.

-Efendim? Ne fotoğraf çekimi?

-Hastanemize geldiğinize dair halkın bilgisi olmalı değil mi? Senin ve hastanenin reklamı için önemli bu.

-Ah evet anlıyorum. Haklısınız tabi.

Yüzü tatlı olduğu kadar dili de tatlı bir bayandı. Yöneticimin bu kadar içten biri olacağını düşünemezdim. Bütün şartları konuştuktan sonra arabanın beni aşağıda beklediğini söyledi. Bu kadar önemli biri olduğumu bilmezdim. Neyse bu bana biraz özel hissettirdi sanırım. Asansörle alt kata inip çıkışa doğru gittim. Siyah bir araba beni almak için bekliyordu. Hemen bindim ve yola çıktık.

Çok heyecanlıyım çünkü hayatımda ilk defa bir fotoğraf çekimine katılacağım ve üstüne üstlük çekilen kişi benim. Neyse bir süre vücudumu bunun için alıştırmaya çalıştım. Heyecanım gitmeli çünkü.

Stüdyoya geldik sanırım ki araba durdu yanımda da bana eşlik edecek bir kız vardı. Beraber indik ve içeri girdik.

İçerisi mahşer yeri gibiydi. Herkes oradan oraya koşuşturuyordu. Bir an her şey gözümde büyüdü, korktum. Yanımdaki kız:

-Bizden önce bir fotoğraf çekimi olduğu için biraz beklemeniz gerekecek. İsterseniz siz şuraya geçin.

-Teşekkür ederim.

Sanırım fotoğraf çekimi içerideki odada olmalı çünkü seslere bakılırsa orada buradakinden daha büyük bir kargaşa vardı. En iyisi bir bakayım. Acaba kimin çekimi var?

Kapıyı açmamla yere düşmem bir oldu. Sert bir şekilde biriyle çarpıştım ve bu hiç hoş bir his değildi.bir an gerçekten kime çaptım diye düşündüm ama sorularım onun suratını gördüğüm an son buldu. Jun'du bu. Min Jun ... Bu ne ya ? Neden bu adamla karşılaşıp duruyorum? Üstüne bir de adama çarpıyorum. Ne desem bilemedim. Zaten bunları düşünürken kıçımın taze acısıyla yerde oturuyordum.

-İyi misiniz? Ah yine sen (Gayrı resmi konuştu ) . Kalkmana yardım edeyim istersen ?

-Teşekkür ederim. Kusura bakmayın yine size çarptım.

-Yok ben özür dilerim asıl. Sana çarpan bendim.(yine gayrı resmi konuştu )

-Önemli değil de siz burada ne yapıyorsunuz?

-Benim çekimim var da sen burada ne yapıyorsun ?

-Neden benimle gayrı resmi konuşuyorsunuz acaba ?

-Ah kusura bakmayın ben Koreliyim ama Çin'de büyüdüğüm için Korece konuşurken bazen sorun yaşıyorum.

-Anladım. Benim de fotoğraf çekimim var aslında.

-Nasıl yani? Ne çekimi?

-Ben diyetisyenim de tanıtım çekimleri yapacağız.Bu yüzden... (Min jun'a seslendiler)

-Şey kusura bakma benim gitmem lazım çekime.

-Ah tabi tabi .

Bakalım çekimler nasıl oluyormuş diye düşünerek izlemeye gittim. Ve çeken kişi ''Son çekimler Min Jun'un üzerini çıkartın'' diye bağırıyordu. İşte tam o sırada Min jun üzerindeki siyah-beyaz gömleği çıkarttı. Tamam. Bu görüntüden kim olsa etkilenirdi sanırım. Hafif kaslı bir vücudu vardı ki bu bir çok şişmelerden daha iyiydi bence. Beyaz teni üzerinde tek bir kıl bile yoktu ki bu bence çok iyi bir şey. Ve bu harika vücuduyla birleşen suratında seni alıp götüren derin bir gamzesi vardı. 1.80 boylarında beyaz tenli seksi ... bir dakika ya ben neden adamın vücudunu izleyip tuhaf tuhaf düşünüyorum ki? Evet bir anlık gidip gelmeme rağmen kendime gelmem uzun sürmedi ve başka tarafa bakmak için uğraştım.İnsanı hayattan alıkoyan tüm seksiliğiyle bir an bana baktığını fark ettim. Nasıl ya şu an bana bakıyordu. Hem de delicesine seksi bir şekilde. Bir an o derin gamzesini gösterdi ve ben başka dünyalara gitmiş gibi hissettim. Noluyor bana kendine gel !! Başka tarafa bak ! Evet başka taraf başka taraf ! Aynen böyle Melis ...


En fazla AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin