Valizleri yerleştirmem lazım . Zaten açlıktan ölmek üzereydim. Füme valizimi açmamla şok olmam bir olmuştu. Evet bu valiz benim değildi kesinlikle !! N'apacağımı bilmeden valizin yanına oturup düşünmeye başladım. Muhtemelen havaalanında kendi valizim sanıp başkasını valizini aldım. Of ama neredeyse bütün eşyalarım o valizdeydi benim . Neyseki iletişim bilgilerimin bulunduğu zarf kaybolan valizimin içindeydi ve umarım birileri bana ulaşır.
Bendeki valizi karıştırmak şu anlık en iyi fikir olacak sanırım. Tekrar valizi açtım ve incelemeye başladım. Valizin en üst kısmında bir albüm vardı . Kapağında da çok tatlı bir çocuk ... üzerindeki imzada Min Jun yazıyordu. E tabi hangul bilmeden olmaz (Hangul: Kore alfabesi) .Min Jun bana nereden tanıdık geliyor emin olamadım.Doğru ya bugün hayranların beklediği ünlünün adı da Min Jun'du. Demek ki valizini aldığım kişi Min Jun hayranıymış. Ama bunun bana bi faydası olacağını sanmıyorum .
Kıyafetlere bakılacak olursa valizin sahibi bir erkek . Ama valizde ona ulaşabileceğime dair hiçbir bilgi yok ve benim de beklemekten başka şansım yok . Acaba valizim kimde ?
Bir süre telefonumun çalmasını bekledim çünkü elimden hiçbir şey gelmiyor. İşte sonunda telefonum çaldı. Kore numarasıydı . Korece konuşmam en mantıklısı olacak.
(konuşmalar çevirilmiştir)
-Efendim ?
-İyi günler hanımefendi. Galiba valizlerimiz karıştı. Sizin valiziniz bende. Umarım benimki de sizdedir.
-Ah evet ben de birilerinin aramasını bekliyordum. Evet valiziniz bende. Size nasıl ulaştırabilirim valizinizi ?
-Ben dışarı çıkamam şu an valizi evime getirebilirseniz çok sevinirim.
-Olur. Benim için problem değil. Adresinizi verin lütfen .
-.............................. Çok teşekkür ederim .
-Önemli değil. Ben teşekkür ederim.
Neyse artık. Ayağına kadar götüreceğiz beyefendinin napalım .
Otel görevlisini arayıp bir taksi çağırmasını istedim. Ne kadar hızlı o kadar iyi olurdu.Çantamı alıp çıktım hemen . Adamın verdiği adresi yazdığım kağıdı taksiciye uzattım. Bakalım kimdi ve nasıl biriydi ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
En fazla Aşk
Roman d'amourÖnce valizler karışır. Sonra duygular. Önce bir fotoğraf çekiminde karşılaşır iki insan sonra kalpleri birleşir tek bir fotoğraf çerçevesinde... Yeni bir hayata yelken açan kadın bilmiyordu en zor aşkı bu yeni ülkede bulacağını... Gerçek duygula...