Farklı Saatler

105 8 0
                                    

Telefonum çaldı. Min jun şirkette konsept değişimi için birileriyle konuşuyordu. Arayan da oydu zaten.

-Efendim?

-Başardım! Tamadır. Konsepte gizem ve maske eklendi. Bundan sonrası sana kaldı şu işi al ve gizlilik sözleşmesini ayarlayalım.

-Süpersin! Tamam o zaman ben zaten çalışmaya başladım seçmelerin Cuma sabahı olacağı kesin değil mi? İzin işimi ayarlamam gerekiyor çünkü.

-Evet. O noktada bir problem yok. O zaman haftaya seçmelerde başarılar.

-Teşekkür ederim. Her şey için...

Gülümsediğini telefondan bile hissedebiliyorum. O derin gamzesinin yüzüne verdiği tatlılığı hissedebiliyorum. Neden bilmiyorum o bana o kadar iyi geliyor ki...

Hastanede işlerimi bitirip ev aramak için emlakçıya uğradım. Neyse ki hastaneye çok yakın bir yerde ev olduğunu söyledi. Beraber bakmaya gittik. Eve vardığımda Min Jun'un evine ne kadar yakın olduğunu fark ettim. Ama önemli olan hastaneye yakınlığıydı. Müstakil evlerin bulunduğu bir bölgedeydi. Bulunduğu yer çok güvenli görünüyor ve galiba buradan çok hoşlandım. Parası benim için sorun değildi. Ev müstakil olduğu için tabi ki parası da biraz fazlaydı. Kontratı imzalamaya hazır hissettim bir an kendimi. Bundan sonra burada yaşayacağım.

Ev için geniş çaplı bir hazırlık gerekiyor. Bu yüzden eşya işini yarın iş çıkışı halletmeyi düşünüyorum. Bugün çok yorulduğum için duş alıp hemen yatacağım. Yarına daha çok iş var.

Sabahın ilk ışıkları bile diyemeden kalktım yatağımdan çünkü yağmurlu ve kasvetli bir hava vardı bugün Kore'de. Geldiğimden beri hiç böyle olmamıştı hava. Bu eşyalar için zorluk çıkarabilirdi. En azından bugün satın alırım yarın taşınırım diye düşünüyorum.

Bugün yeni bir hasta kayıt yaptırdı benim bölümüme. Biraz zorlu olacak gibi çünkü kendisinin ağır bir obezite hastası olduğunun haberini aldım ve bir de psikolojik tedavi görüyormuş. Onun için elimden gelenden fazlasını yapacağıma emin olsun. Doğru adreste!

Öğle arası üç doktor beraber yemek yiyiyorduk. Bay Jin Hwa, Bayan Hyun Ae ( kendisi güzellik uzmanı ve estetiysen). Muhabbet benim ev konuma gelince bu gün eşya bakacağımı ve yerleştikten sonra kendilerini misafir olarak beklediğimi söyledim. Çok memnun oldular. Yemekten kalktıktan sonra Bay Chin Hwa yanıma geldi. Bana bugün eşyalara bakma konusunda bana yardım etmeyi teklif etti. Geri çevirmenin kabalık olacağını düşünerek kabul ettim çıkışta beni arabayla bekleyeceğini söyledi. Çok güzel mağazalar biliyormuş ve bu konuda zevkliymiş. Açıkçası o ilhamı Bay Chin Hwa'dan aldım. Ev dizayn etme konusunda ben de oldukça zevkli biriyimdir ama bir erkekten fikir almanın iyi olacağını düşündüm.

Aşağı indim. Bay Chin Hwa o muhteşem arabasıyla beni bekliyordu. Beni görür görmez yine o karizmatik gülüşünden yaptı.

-Merhaba. Nereye gidiyoruz?

-Öncelikle koltuk ve benzeri takımlara mı bakmak istersin?

-Neden olmasın?

Yola çıktık. Gideceğimiz yere 15 dakika gibi kısa bir sürede vardık. Daha mağazaya girmeden mobilyaların o muhteşem kokusunu alabiliyordum. İçeri girer girmez kendimi mobilya cennetinde gibi hissettim. Bay Chin Hwa'nın bahsettiği kadar varmış görkemli mağaza. Beraber bütün mağazayı dolaştık. Oda takımı şeklinde olanlara baktım çoğunlukla. Çünkü şu an ki yoğunluğumla dizayn etme işiyle uğraşmak istemedim. Keyifli bir sohbet eşliğinde gezdik tüm mağazayı. Açıkçası çok eğleniyordum. İyi ki Bay Chin Hwa ile gelmişim diye düşündüm. Beğendiğim eşyaların ödemesini yapıp adresi verdikten sonra çıktık mağazadan. Mutfak eşyalarına ve spotçulara gitmemiz gerektiğini söyledi. Neyse ki onlar aynı yerde bulunuyormuş. Gideceğimiz yere vardık ama arabadan iner inmez yağmur bastırdı. Fazlasıyla ıslandık ve hemen kendimizi mağazaya attık. Spotçuya girdik ama içimde tuhaf bir his vardı. Çünkü Bay Chin Hwa'nın bakışlarını üzerimde hissettim. Bana bakıyordu ama bu normal bir bakış değildi. Çok güzeldi... Kafayı yemeye başladığımı düşünerek kafamdaki bulutları dağıttım ve tekrar işe koyulduk.

Akşama kadar oradan oraya yorulduktan sonra güzel bir yemeği hak ettik sanırım. Ben ısmarlayacağım diye ısrar ettikten sonra Bay Chin Hwa sonunda kabul etti. Onun bildiği yine çok güzel bir mekana gittik. Lezzetli ve bir o kadar da keyifli bir akşam yemeğinin ardından beni otele bıraktı. Bilmiyorum. Bence iyi bir insan ama içimde tuhaf şekilde kuşkular var. Saçmalar ama varlar...

En fazla AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin