4

3.6K 166 7
                                    

Victoria P.O.V.

Odjednom se culo otvaranje vrata.Brzo sam htela da ustanem,ali su me Justinove ruke na mom struku zaustavile.
J:Opusti se,to je samo moj brat.(osetila sam malo olaksanje,jer nije sef.Ali svakako moram da ustanem,jer se osecam kao kurva)
Ja:Pusti me da ustanem.(rekla sam posramljeno)
J:Zasto?Pa zna Cody sta je sex,ne brini.
Ja:Justin!(rekla sam ljuto)
J:Okej.(sklonio je ruke sa mog struka)Nastavicemo ovo kasnije.(namignuo mi je.Ustala sam iz njegovog krila i spustila suknjicu.Posramljeno sam prosla pored onog decka,koji me odmerio sa osmehom.Taman kada sam htela da izadjem,zaustavio me Justinov glas)Victoria?(okrenula sam se prema njemu)
Ja:Recite?
J:Donesi dve limenke piva.(klimnula sam glavom i konacno napustila njegovu kancelariju.Dosla sam do sanka, tamo je bila Bella)
Ja:Daj mi dve limenke piva.(obratila sam se decku iz sanka.Klimnuo je glavom i otisao do frizidera)
B:Sto si se toliko zadrzala kod zgodnog sefa?(pitala me Bella sa osmehom)
Ja:Razgovarali smo.(kratko sam odgovorila)
B:Polnim organima,mozda?(pitala me sa podignutom obrvom,dok joj je osmeh i dalje bio na licu)
Ja:Ne,Bella.Do sada je trebalo da shvatis da nije u mom fazonu da spavam sa svakakvim idiotima.(stavila sam limenke piva na posluzavnik)
B:Okej.Kako hoces.Ja sam htela da ti kazem da ne propustis najbolji sex u zivotu.
Ja:Hvala sto brines.(rekla sam sarkasticno.Nasmejala se i krenula.Zaustavila sam je)Bella?(okrenula se)Mozes da mi ucinis uslugu?
B:Reci,draga?
Ja:Da odneses ovo kod sefa u kancelariju.(pogledom sam joj pokazala na limenke piva na sanku)
B:Naravno.(uzela je limenke i krenula prema kancelariji)

Justin P.O.V.

Kada su se vrata otvorila,ocekivao sam da ugledam Victoriu,ali se na njima pojavila Bella sa pivom.
Ja:Gde je Victoria?
B:Sluzi svoj deo kafica.(spustila je limenke na sto)Da li zelite jos nesto,sefe?(pitala me zavodljivo.Pogled mi se spustio na njene grudi.Zagrizao sam donju usnu)
Ja:Mozda posle.(naravno da sam mislio na sex)
B:U redu,sefe.(nasmejala se i izasla)
Ja:Pa mozes da pocnes da radis kad hoces.(obratio sam se Cody-u i popio gutljaj piva)
C:Okej.Docicu danas u drugu smenu.
Kad je otisao Cody,pozvao sam Bellu u kancelariju.
B:Zvali ste me?(pitala je kad je usla u kancelariju)
Ja:Znas sta mi treba.(nasmejala se zavodljivo i ktenula prema meni)
B:Naravno,sefe.(sela je na stolu ispred mene i lagano skinula gacice,a onda rasirila noge)Izvolite.(nasmejao sam se)
Ja:Moras prvo da me napalis.(gledala me zavodljivo,dok je otkopcavala kosulju.Pogled mi je zastao na njenim grudima,na kojima je bio beli brus.Kad je skinula kosulju,ustala je sa stola i dosla do mene.Sela mi je u krilo i ljubila me po vratu.Polako je spustala ruke na moje trbusnjake.Podigla mi je majicu,a onda pocela da me ljubi po njima.Stavio sam ruke na njenu zadnjicu i lagano je stisnuo)
B:Ajde,Justin.(pokusavala je da mi skine pantalone)Zelim te u sebi.(nasmejao sam se.Volim ovako da mucim cure.)
Ja:Moras da zasluzis to,srce.(sapnuo sam joj na uvo i ponovo joj stisnuo zadnjicu,ali ovog puta malo grublje.Iako sam i ja jedva cekao da udjem u nju,morao sam malo da je mucim)
V:Sefe...(culo se otvaranje vrata i Victoiin glas.Pogledao sam u nju)Izvinite,nisam znala.(brzo je izasla iz kancelarije)

Victoria P.O.V.

Ne mogu da verujem da rade to u sefovoj kancelariji,a znaju da bi on svakog trenutka mogao da dodje.Jos uvek sokirana,vratila sam se do Justinovog druga,koji mi je i rekao da ga pozovem.On je kriv,sto sam dozivela ovaj sok.
R:Dolazi?(pitao me kad sam mu prisla)
Ja:Ima nekog posla,docice kad zavrsi.(slagala sam)Zelite da popijete nesto dok cekate?(pitala sam ga ljubazno)
R:Je l' toliko izgledam staro,da moras da mi persiras?(pitao je sa osmehom)
Ja:Tako nam je naredio sef.(ponovo se nasmejao)
R:Okej.Onda mi donesi pivo i mozes da sednes sa mnom da mi pravis drustvo.I onako nemas mnogo posla,kafic je poluprazan.(pogledao je oko sebe)
Ja:Sef nam ne dozvoljava da sedimo sa gostima.
R:Sef ti nije tu,a Bieber se nece ljutiti ako sednes nekoliko minuta.(koji je djavo ovom decku?Koliko puta je bio ovde nikada nismo razgovarali duze od 30 sekundi,a sad odjednom toliko zeli da pricam sa njim)
Ja:Rekla sam da ne mogu.
R:Mozemo onda da se nadjemo negde gde ne moras da slusas sefova naredjenja?(okej.Ovo nisam ocekivala)
Ja:Sta ti je danas?(odlucila sam da ga pitam ono sto mi se motalo po glavi)
R:Nista.Sto?(pitao je zbunjeno)
J:Gde si,brate?(cula sam Justinov glas.Pozdravio se sa ovim deckom i seo preko puta njega.Nisam ga ni pogledala,otisla sam do sanka po pivo.Bella je dosla do mene sa osmehom.Htela je nesto da kaze,prekinula sam je)
Ja:Znam.Pojebala si se sa Justinom u sefovoj kancelariji.(ponovo je htela nesto da kazes,ali sam je preduhitrila)Ne zanimaju me detalji.(uzela sam pivo sa sanka i otisla do Justinovog druga)Izvoli.(spustila sam limenku na sto)
J:A meni,lepotice?(pitao me Justin sa zavodljivim osmehom)
Ja:Recicu Belli da ti donese.(htela sam da krenem,ali me uhvatio za ruku)
J:Victoria!(rekao je kroz zube)
Ja:Recite?(odgovorila sam mu drsko)
J:Odma' se vracam,Ryan.(obratio se drugu i povukao me za ruku prema kancelariji.Pogledi svih prisutnih su bili na nama)
Ja:Pusti me,idiote!(udarala sam ga slobodnom rukom,ali mi to nije pomoglo.Grubo me gurnuo u kancelariju i zakljucao vrata)Sta izvodis,kretenu?(pitala sam besno.Prisao mi je i grubo me uhvatio za bradu)
J:Zar te vec nisam opomenuo za tvoje ponasanje?(besno mi se uneo u facu,dok mi je sve jace stiskao bradu.Osetila sam jak bol)
Ja:Pusti me!(pokusavala sam da ga odgurnem,ali mi nije uspevalo)
B:Sefe...(Bella je pokucala i pokusala da udje)
J:Sta hoces?(pitao je besno)
B:Stiglo je pice,morate da potpisete...(pustio me,ali mi je jos uvek bio blizu)
J:Jos nismo zavrsili,Victoria.(rekao je kroz zube i odaljio se.Otkljucao je vrata.Unutra je usla Bella sa nekim papirima.Prvi put sam ovoliko srecna sto je vidim,doslo m je da je zagrlim,ali sam se suzdrzala.Krenula sam da izadjem,ali me zaustavio Justinov glas)Rekao sam ti da nismo zavrsili,Victoria!(osetila sam strah od njegovog glasa.Pogledala sam u Bellu,koja me gledala upitnim pogledom.Htela sam tiho da joj kazem da mi pomogne,ali sam ipak odlucila da se sama izborim sa njim.Ne zelim da ovaj kreten shvati da ga se plasim.Kada je Bella izasla sa potpisanim papirima,namerno sam se ironicno nasmejala)Sta je smesno,Victoria?(mrzim kad izgovori moje ime,sto je on sigurno primetio,jer ga stalno izgovara)
Ja:Smesno mi je to koliko jadan mozes da budes.
J:Sta si rekla?(prisao mi je besno)
Ja:Da si JADAN...

Waitress (J.B.)/ZavršenaWhere stories live. Discover now