"Da dignem te kad padnes
i ne dam ti da stanes.
I pobesnim ako ljubis
drugoga. "Victoria P. O. V.
J:Zasto drhtis? (njegov dah na mojoj kozi, lose za mene. Veoma lose)
Ja:Hladno mi je. (slagala sam. Ne zelim da shvati da drhtim zbog njegove blizine)
J:Cudno, meni je bas toplo. (zagrizla sam unutrasnjost obraza. Sta sad da kazem, pametni mozgu? Odjednom sam osetila njegov topli dlan na svojoj ruci. Lagano je pomerao gore-dole i tako verovatno hteo da me ugreje. Ali to nije bilo potrebno, jer sam dovoljno gorela iznutra, cak je i znoj poceo da me obliva, a drhtanje nije prestalo) Je l' bolje? (pitao me tiho. Nervozno sam klimnula glavom. Sve je probudio u meni, ali poboljsanje nikako) Onda mozemo da nastavimo? (jos uvek mi je prokleto blizu. Ne mogu vise)
Ja:Mozes li da se odmaknes? (okrenula sam se prema njemu) Mislim da smo trenutno u izbegavanje-odnosu. (tek kada sam zavrsila recenicu, shvatila sam da smo preblizu)
J:Znaci to je problem? (maleni osmeh je bio u uglu njegovih usana)
Ja:Problem je sto ne odrzavas obecanje, Bieberu. (htela sam nekako da se izvucem iz ove neugodne situacije i odglumim ravnodusnost. Nasmejao se i lagano me pribio uz policu sa flasama)
J:Drhtis jer ja ne odrzavam obecanje? (jebeno sam nemocna u ovom trenutku. Jedino sto sad zelim je da spoji svoje usne sa mojim. Saberi se, Victoria. Odgurni ga od sebe, dok jos nije kasno. Moja podsvest je bila uporna, ali uzalud i dalje sam hipnotisano gledala u njegove kestenjaste oci) To je razlog, Victoria? (njegov glas me trgnuo iz razmisljanja)
Ja:Justin, odmakni se pre nego sto napravimo gresku, za koju ces ti biti odgovoran. (rekla sam tiho)
J:Okej. (priblizio je usne do mog uva) Prihvatam odgovornost. (njegov dah je izazivao neki strujni udar u mom telu. Iako znam da to nije dobro za mene, zelim ga vise nego ikad)
Ja:Justin, poslednji put te upozaravam. Odmakni se. (rekla sam drhtavim glasom. Ako sad predjem granicu sa njim, nema nazad. Pascu u njegovu zamku, bez ikakve mogucnosti da se spasem, a to je poslednje sto zelim)
J:Sta ce se desiti u suprotnom? (pogledao me zavodljivo, a onda se desilo ono cega sam se plasila. Moji prsti su se u trenutku nasli u njegovoj kosi, a usne na njegovim usnama. Nije mu mnogo trebalo da shvati sta se desava i grubo mi uzvrati poljubac. Ljubili smo se kao da nam zivot zavisi od toga, dok su se u mom telu stvarali osecaji koje nikad do sad nisam osetila. Cak ni kada sam mislila da sam ludo zaljubljena u svog bivseg decka. Justin je u meni budio ono sto niko do sad nije. Lagano je zavukao ruku ispod moje kosulje i zaustavio je na mom struku) Vrela si. (promrmljao je kroz poljubac i jos vise me pribio uz policu sa flasama, dok ne ljubio jos strastvenije. Kada smo ostali bez daha, premestio je usne na moj vrat i po njemu ostavljao vlazne poljupce. Ovo mi je tako nedostajalo. Nagnula sam glavu na stranu i tako mu omogucila bolji pristup mom vratu. Moja koza se jezila pod njegovim usnama, dok su mi preko usana prelazili uzdasi. Odjednom su se vrata magacina otvorila i prekinula ovu magiju)
KAMU SEDANG MEMBACA
Waitress (J.B.)/Završena
Fiksi PenggemarBol,koju je osetila tog trenutka,naterala je da mu se osveti.Sve je bilo savrseno dok se u njenom planu nije pojavila prepreka,po imenu ljubav.Da li ce pobediti ljubav ili osveta?