" Mogao sam ja, imati kog
sam hteo, a s tobom nikad
ne pokusam. Mogao sam
sve, al' nije mogla dusa da
poslusa. "Justin P.O.V.
Ja:Ne mogu. (rekao sam tise. Pogledala me iznenadjeno)
S:Molim? (pitala je sa skupljenim obrvama)
Ja:Ne mogu da te jebem, shvatas? (pitao sam besno i sklonio je iz svog krila)
S:U cemu je problem? (omotala je peskir oko tela i pogledala me zbunjeno)
Ja:U tebi je problem. Ne mozes da me napalis. (isfrustrirano sam prstima prosao kroz kosu i zabacio glavu unazad na kaucu. Prokleta Victoria! Zar sam ovako nisko pao? Nemam volju za sex sa zgodnom devojkom. Sta je sledece, jebote? Izdahnuo sam besno i ustao sa kauca) Idem. (krenuo sam prema vratima, ali sam se ubrzo okrenuo prema njoj) Ne zelim da neko sazna za ovo. (zapretio sam joj. Klimnula je glavom i ispratila me do vrata)
S:Nadam se da me posle ovoga neces maltretirati na poslu. (maleni osmeh se pojavio na mom licu)
Ja:Pravicu se kao da ne postojis, ako ce ti tako biti lakse.
S:Sve ovo je zbog Victorie, zar ne? (pitala me posle nekoliko sekundi. Naravno da nece dobiti odgovor na to pitanje)
Ja:Vidimo se na poslu. (namignuo sam joj i izasao iz njenog stana)
(...)
Usao sam u kucu i bacio kljuceve od auta na policu pored vrata. Koliko sam sjeban,jebote. Otisao sam do svoje sobe i ugledao Adrianu kako spava. Zivi kod mene otkad sam saznao za njenu trudnocu, jer je cale tako zeleo. Skinuo sam odecu sa sebe i iz fioke uzeo bokserice. Mlaka voda, koja se spustala niz moje umorno telo me opustala. Nisam se mnogo zadrzavao u tus-kabini, jer mi se previse spavalo. Obrisao sam telo peskirom i obukao bokserice, a onda oprao zube. Vratio sam se u sobu i legao pored Adriane. Njeno toplo telo je savrseno prijalo mojoj hladnoci. Prebacio sam ruku preko njenog struka i primakao je prema sebi. Nesto je promrmljala u snu. Zatvorio sam oci. Voleo bih da je sve jednostavno i da ono sto osecam prema Victorii, osetim prema Adriani. Ma sta se desava sa mnom? Kad sam ja postao ovakva picka? Sklonio sam ruku sa Adrianinog struka i okrenuo se na drugu stranu. Mislim da je sad stvarno vreme da spavam.
Victoria P.O.V.
ESTÁS LEYENDO
Waitress (J.B.)/Završena
FanficBol,koju je osetila tog trenutka,naterala je da mu se osveti.Sve je bilo savrseno dok se u njenom planu nije pojavila prepreka,po imenu ljubav.Da li ce pobediti ljubav ili osveta?