45

2.2K 152 48
                                    

    "Da imam pravo na još jednu
       želju, na onu koju zovu
      poslednju. Po prvi put ja
           znao bih šta želim,
      ja želeo bih, želeo bih nju."

Victoria P. O. V.

M:Ja sam kriv što si ovde. Ja sam rekao Sari da ode sa Bieberom u svlačionicu da bi ih ti zatekla i raskinula sa njim. Nisam znao da će da ode ovako daleko. (gledala sam ga u neverici. Ne mogu da verujem da je bio spreman na ovako nešto)

Ja:Martin... (nisam znala šta da kažem)

M:Oprosti mi, Victoria. (uhvatio me za ruku) Shvatio sam koliko ti Justin znači. Žao mi je što sam bio kreten. (jedna suza je skliznula niz njegov obraz) Samo sam hteo da te zaštitim.

Ja:Sve je u redu, Martin. Oprošteno ti je. (na njegovom licu se pojavio osmeh, koji je mene naterao da se nasmejem)

M:Stvarno? (klimnula sam glavom) Hvala ti, drugrice. Neću više da se mešam u tvoj život. Ali ako budeš imala neki problem, moraš da mi kažeš.

-Nekoliko dana kasnije

Od onog dana Justin nije dolazio uopšte i prilično mi je nedostajao. Sve se odigralo brzo i nepromišljeno. Danas izlazim iz bolnice i prvo što ću da učinim jeste da odem do njega i iznenadim ga. Drago mi je što me nije prevario i što je sve bio nesporazum. Obukla sam svoju odeću i izašla iz sobe. Nakon što sam dobila otpusnu listu od doktora, napustila sam bolnicu. Odmah sam uhvatila taksi, koji me odvezao do Justinove kuće. Popravila sam kosu i pozvonila. Otvorio je posle nekoliko trenutaka.

J:Victoria? (rekao je iznenađeno. Ništa nisam odgovorila, samo sam mu prišla i spojila naše usne. Kada sam se odmakla, ostao je zbunjen)

Ja:Nedostajao si mi. (rekla sam sa osmehom. I dalje je stajao zbunjeno) Nešto nije u redu? (pravila sam se luda)

J:Mislio sam da ne želiš da me vidiš. (bio mu je sladak ovako zbunjen)

Ja:Martin mi je sve ispričao. Izvini. (osmeh se polako stvarao na njegovom licu, a onda sam odjednom osetila njegove ruke oko sebe)

J:I ti si meni nedostajala, Victoria. (poljubio me)

Ja:Pa šta si radio dok nisam bila tu? (pitala sam radoznalo kad smo seli na kauč)

J:Upoznao sam nekoliko devojaka, koje su mi zamenjivale tebe. (rekao je nasmejano. Udarila sam ga lagano u ruku)

Ja:Justin... (prekinuo me poljupcem, koji je u isto vreme bio strastven i nežan)

J:Nijedna ne može da zameni tebe. (rekao je posle nekoliko minuta)

Tu noć smo proveli u vođenju ljubavi. Nismo mogli da se zasitimo jedno drugog. Želela sam ga, kao i on mene. U pravu su kad kažu da je posle svađe sve mnogo bolje. Bez razloga smo se posvađali, ali smo zato imali veliki razlog za pomirenje. Naša ljubav je bio razlog.

(...)

Ja:Justin, moram na posao. (rekla sam po ko zna koji put tog jutra)

J:Ne moraš. (držao me za struk, ne dozvoljavajući mi da ustanem)

Ja:Nisam radila već dve nedelje. Neću imati novca da isplatim račune. Struja, voda... (prekinuo me poljupcem)

J:Ja ću da platim. Samo ostani.

Ja:Ne može tako, Justin. (pokušala sam da ustanem, ali me povukao i završila sam na njemu)

J:Pređi da živiš kod mene i nećeš imati problema sa poslom i plaćanjem. (sklanjao je pramenove kose sa mog lica)

Waitress (J.B.)/ZavršenaWhere stories live. Discover now