29

3K 172 50
                                    

            " Hiljadu ti stepenika
             treba do vrha, a jedan
             jedini do dna. "

Victoria P.O.V.

Moram da ih zaustavim

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Moram da ih zaustavim.Pomislice da si ljubomorna,glupaco.Pa ja i jesam ljubomorna.Jebeno sam ljubomorna.Izdahnula sam besno i prosla rukom kroz kosu.Saberi se,Victoria i razmisli jos jednom.Ako ih sad zaustavim,Bieber ce shvatiti da sam ljubomorna i iskoristce to protiv mene,ali sa druge strane...Ne zelim da ljubi tu glupacu!To je to.Sprecicu tu katastrofu.Brzo sam krenula prema vratima,ali sam ubrzo udarila u nekoga.Podigla sam pogled i ugledala Cody-a.

C:Hej.(rekao je nasmejano)

Ja:Hej,Cody.Zurim.(rekla sam u jednom dahu i htela da ga zaobidjem,ali me uhvatio za ruku)

C:Polako,Victoria.Gde zuris?(pitao me sa upitno podignutim obrvama)

Ja:Pricacu ti drugi put,sad stvarno nemam vremena.(htela sam da izvucem ruku iz njegove,ali je pojacao stisak)

C:Ne izgledas mi kao da ces da uradis nesto pametno.Zato mi bolje reci gde ides?(bio je uporan)

Ja:Cody,ako me ne pustis,spavace sa njom!(rekla sam na rubu zivaca)

C:Ko sa kim?(i dalje nije odustajao)

Ja:Justin sa onom kuckom.(rekla sam isfrustrirano)

C:Justin sa Sarom?(pitao je namrsteno)A zasto to tebe brine?(ako nastavi sa ispitivanjem lupicu mu samar,zbog kog cu se kasnije kajati)

Ja:Cody,nastavicemo drugi put ovaj razgovor.Sad moram da ih zaustavim.(htela sam da zvucim smireno,sto mi bas i nije islo)

C:Je l' si normalna,Victoria?Od kad tebe zanima sa kim Justin spava?(pitao me vidno iznerviran)

Ja:I ja sam mislila da me to ne zanima,sve dok nisam osetila ljubomoru kad je rekao da ce da spava sa njom.(ubrzo je stavio ruke na moja ramena i lagano me prodrmao)

C:Je l' cujes sebe,zaboga?(pitao me ljuto)

Ja:Nisam ja kriva sto sam pocela da osecam nesto prema njemu!(rekla sam besno,dok su mi se suze nakupljale u ocima)

C:Victoria,silovao te i ponasao se prema tebi kao prema obicnoj drolji,a ti osecas nesto prema njemu?(i on je takodje bio besan)Zar ces da padnes toliko nisko i postanes mu jos jedna kurva u nizu,koju ce kasnije odbaciti kao poslednje smece?(spustila sam glavu i pustila suze da teku niz moje obraze)Ako primetim da se nesto desava izmedju vas,zaboravicu da postojis,Victoria.(rekao je smirenije.Njegove reci su me pogodile pravo u srce.Podigla sam glavu i pogledala ga u oci)Ti biras.On ili ja?(sklonio je ruke sa mojih ramena i odmakao se od mene.(ne mogu da dozvolim da izgubim osobu,koja je bila uz mene u najgorim trenucima.Ovo sa Justinom je samo prolazna stvar,sigurna sam)

Ja:Izvini.(rekla sam tiho)Obecavam da necu imati nista sa njim.(prisla sam mu i omotala ruke oko njegovog struka.Posle nekoliko sekundi sam osetila njegove misicave ruke oko sebe)

Waitress (J.B.)/ZavršenaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora