Justin P.O.V.
Ja:Sad nemas gde da pobegnes,Victoria.(rekao sam joj na uvo.Pokusala je da me skloni,ali nije uspela)Nije trebalo da se igras sa mnom.(jednom rukom sam uhvatio obe njene i podigao ih iznad njene glave)
V:Opet ces da me silujes?
Ja:To zavisi od tebe.(rekao sam sa pobednickim osmehom)
V:Ovog puta cu da te prijavim,Bieberu.(slobodnom rukom sam klizio niz njen stomak,sve do njene suknjice.Zavukao sam ruku ispod i dodirivao joj intimni deo)
Ja:Sigurna si da ce ovo biti silovanje?(zagrizla je usnu)
V:Sigurna sam u to da cu da te prijavim,ako me ne pustis.(palcem sam joj dodirivao klitoris)
Ja:Prijavices me?(pitao sam je tiho na uvo.Htela je da oslobodi ruke,ali nije mogla jer sam ih cvrsto drzao.Tesko je disala)
V:Da,prijavicu te.(i dalje je bila samouverena.Zavukao sam jedan prst u nju i polako ga pomerao.Jedan uzdah je pobegao sa njenih usana)
Ja:Uradices to?(pitao sam je tiho.Zagrizla je usnu i klimnula glavom.Izvadio sam prst iz nje i polizao ga,a onda gurnuo dva prsta u nju.Zastenjala je)Sigurna si?(ponovo je klimnula glavom.Znaci ne predaje se.Izvukao sam prste iz nje i jednim potezom joj pokidao sve dugmice na kosulji,a onda i brus.Opet je pokusala da oslobodi ruke,ali joj nisam dozvolio i dalje sam ih cvrsto drzao.Usne sam spustio na njenu bradavicu.Lagano sam je grickao i prelazio jezikom preko nje.Victoria je stenjala.Pogledao sam je u oci zavodljivo,dok mi je jezik jos uvek bio na njenoj bradavici)
V:Proklet bio,Bieberu.(rekla je kroz uzdah.Oci su joj bile zatvorene,dok je zube zabila duboko u usnu)
Ja:Jos uvek mislis da je ovo silovanje?(ruku sam ponovo spustio do njenog intimnog dela i zavukao dva prsta u nju.Lagano sam zavlacio i izvlacio prste iz nje.Podizala je svoj donji deo tela,zeleci da ih zavlacim dublje i brze.Namerno nisam hteo da joj ispunim tu zelju,i ako je jedino sto sad zelim da se zabodem u nju)Zelis nesto,Victoria?(pitao sam je tiho,dok sam i dalje lagano pomerao prste u njoj.Nateracu je da me moli kao sto sam ja nju.Stenjala je glasno.Erekcija u mojim pantalonama je pretila da eksplodira.Zubima sam grickao njenu bradavicu)
V:Zelim te,Justin.(rekla je kroz stenjanje)
Ja:To nije dovoljno.(jezikom sam prelazio po njenim grudima i stomaku)Zamoli me,Victoria i ispunicu ti zelju.(gledao sam je u oci izazovno.Neprestano je grizla usnu)
V:Kretenu...(jedva je izgovorila)...molim te.(nasmejao sam se)
Ja:Ispunicu ti zelju.(odmakao sam se od nje i skinuo sebi bokserice,a onda namestio kondom na erekciju.Ubrzo nakon toga nasao sam se duboko u njoj,sto je nju nateralo da glasno vrisne i zabode nokte u moja ledja.Cudan osecaj se stvarao u mom telu.Ovo nije bio obican sex kao do sada,osetio sam nesto vise od toga.Spojio sam nase usne,dok sam brzim pokretima ulazio u nju.Kroz stenjanje i uzdisanje mi je uzvracala poljupce.Posle nekog vremena osetio sam da se blizi vrhunac.Dok je znoj klizio niz moje celo,ulazio sam u nju sve jace i brze.Glasno je stenjala,dok se njeno telo ispod mog raspadalo.Njen orgazam je i mene doveo do svrsavanja.Bacio sam iskoriscen kondom na pod i legao pored nje.Oboje smo ubrzano disali)
V:Moram da idem.(htela je da ustane.Brzo sam je uhvatio za struk i zaustavio)
Ja:Ostani jos malo.(rekao sam tiho.Ne znam zasto,ali potrebna mi je njena blizina.Pogledala me sa skupljenim obrvama)
V:Zasto?
Ja:Potrebno mi je drustvo.(pogledala me iznenadjeno.Znam,i mene iznenadjuje ovaj osecaj u meni)
V:Od kad sam ja tvoje drustvo?(pitala me sa dozom ironije)
Ja:Ryan nije tu,pa bi mogla ti da ga zamenis.
KAMU SEDANG MEMBACA
Waitress (J.B.)/Završena
Fiksi PenggemarBol,koju je osetila tog trenutka,naterala je da mu se osveti.Sve je bilo savrseno dok se u njenom planu nije pojavila prepreka,po imenu ljubav.Da li ce pobediti ljubav ili osveta?