Victoria P.O.V.
Budi me zvuk alarma.Sanjivo sam otvorila oci i jedva nekako uspela da ga iskljucim.Sledi mi jos jedan naporan dan na poslu.Otkada su mi roditelji poginuli u saobracajnoj nesreci,sama brinem o sebi.Radim u jednom popularnom kaficu kao konobarica,vec godinu dana.Ustala sam iz kreveta i otisla u kupatilo.Posto nemam mnogo vremena za spremanje,na brzinu sam se istusirala i oprala zube.Izasla sam iz kupatila i otvorila ormar,izvukla sam belu majicu i crne helanke.Obukla sam se,a onda se nasminkala i ocesljala.Sisla sam dole.Napravila sam sendvic i pojela ga usput.Trebalo mi je 20-ak minuta da pesaka stignem do kafica u kom radim.Usla sam unutra,Martin je vec bio u uniformi.On je konobar i moj najbolji drug,pomogao mi je da se snadjem ovde.Dosla sam do njega i poljubila ga u obraz.
M:Pozuri sa presvlacenjem,sef je tu i mnogo je ljut.Ne zelim da izbaci bes na tebi..(ponovo sam ga poljubila)
Ja:Hvala ti sto brines za mene...(nasmejao se i zagrlio me)Idem.(odvojila sam se od njega i otisla u svlacionicu.Tamo me cekala moja uniforma.Crna,kratka suknjica,bela kosulja i crne baletanke.Brzo sam se obukla i vezala kosu u visoki rep.Ova suknjica mi je previse kratka,pitala sam sefa da mi nabavi malo duzu,ali nije hteo.Izasla sam iz svlacionice i vratila se kod Martina)
M:Rekao je sef da danas radimo dve smene.
Ja:Zasto?(pitala sam iznenadjeno)
M:Bella i Erik su trazili slobodan dan,pa nema ko da radi.A sutra ce valjda doci.
Ja:Nadam se,ne zelim po ceo dan da provodim ovde.
M:Sto?Imas neke planove?(pitao me sa osmehom)
Ja:Mozda..(naravno da nemam nikakve planove,moj zivot je tako dosadan.Svaki dan je isti)
M:A kakve to planove imas?(pitao me radoznalo.Neke devojke su usle u kafic)
Ja:Idi da usluzis devojke...(namignuo mi je i otisao do njih,ja sam se naslonila na sank)Hej!(javila sam se malo starijem decku iz sanka.Ima oko 32 godine,dok ja imam samo 20)
I:Hej,Vicky!(odgovorio mi je nasmejano.Martin je dosao do nas)
M:Ian,skuvaj tri kafe...(obratio se decku iz sanka)
Kafic je polako poceo da se puni.Bilo je previse posla i umor je polako poceo da me obuzima.Kada sam usluzila sve goste,navalila sam se na sank da malo odmorim.Martin je dosao do mene.
M:Umorna si?(klimnula sam glavom)Okej,onda ti odmori malo,a ja cu da sluzim i tvoj deo kafica.
Ja:Nema potrebe,Martine..(glupo mi je stalno radi nesto umesto mene)
M:Nista te nisam pitao,Victoria..(rekao je sa osmehom.Primetila sam da su u kafic usla dva decka,seli su u Martinov deo)Odmori se!(rekao je i otisao da ih usluzi.Nekoliko minuta je nesto pricao sa njima,dok su gledali u mene,a onda se Martin vratio)Onaj decko zeli da ih ti usluzis..(pokazao mi je na smedjokosog decka,ne izgleda lose)
Ja:Okej,idem..(krenula sam,ali me Martin zaustavio)
M:Pazi,izgleda da su napuseni..(nasmejala sam se)
Ja:Ne brini..(otisla sam do njih.Onaj smedjokosi je bio jos lepsi izbliza.Prebacila sam pogled na onog drugog,on je vec nekoliko puta dolazio ovde)Sta zelite?(pitala sam ljubazno)
Smedjokosi:Broj tvog telefona,lepotice...(rekao je zavodljivo)
Ja:Ne dajem broj gostima.Recite sta zelite da popijete?(sef nam je rekao da uvek moramo da budemo ljubazni sa gostima)
Smedjokosi:Mogu ja da budem izuzetak?(osetila sam njegovu ruku na svojoj nozi,krenuo je prema mojoj zadnjici,brzo sam sklonila njegovu ruku)Svidjaju mi se tvoje noge,voleo bih da klizim jezikom po njima..(zagrizao je donju usnu)
Ja:Ako ovako nastavis,necu vas usluziti!(obratila sam mu se po malo besno)
Drugi decko:Donesi nam pivo,a njemu daj broj...(rekao je drugi decko.Otisla sam do sanka)Justin P.O.V.
Ja:Uf,kako je dobra...(rekao sam dok sam gledao u zadnjicu one konobarice)Gde moj cale nalazi ove sexy konobarice?(povukao sam dim cigarete,a onda ga ispustio)
Ryan:Brate,od kad nisi bio ovde?Ova mala radi vec godinu dana sigurno.
Ja:Nisam dolazio otkad sam jednoj konobarici napravio dete..(Ryan se nasmejao)
R:Pa je l' to planiras i sa ovom?(konobarica je dosla do nas.Spustila je limenke piva na sto i krenula)
Ja:Ej,zaboravila si nesto!(okrenula se prema meni)
Ona:Sta?(pitala je zbunjeno)
Ja:Da mi das...(Ryan se nasmejao,ona me pogledala sa skupljenim obrvama)Mislio sam na broj,Butler...(obratio sam se Ryanu sa osmehom)Ali ne bi bilo lose ni da mi das to na sta je Ryan mislio..(povukao sam dim cigarete i ispustio ga)
Ona:Jebi se,kretenu!(rekla je besno i otisla)
Ja:Moram da je kresnem...(popio sam gutljaj piva)
R:Dozvolice ti cale da napravis dete jos jednoj njegovoj radnici?
Ja:Od sad cu da kupujem kondome kad dolazim u caletov kafic...(video sam da cale ide prema nama)
C:Gde ste momci?(pitao nas je nasmejano)
Ja:U tvom kaficu?(rekao sam sa podignutim obrvama)
C:Pa sta radite?
Ja:Pijemo pivo?(rekao sam ponovo sa podignutim obrvama,Ryan se nasmejao)
C:Ti se nikad neces promeniti..(rekao je i otisao do sanka)
Ja:Idem da ga pitam za broj one konobarice...(bacio sam cigaretu i otisao do sanka)Ej,cale...
Konobarica:Sefe...(rekli smo konobarica i ja u isto vreme.Pogledala me zbunjeno,verovatno nije znala da mi je ovo cale.Odmerio sam je i zagrizao donju usnu)
Ja:Dobra suknjica...(namignuo sam joj)
C:Justin,vec si jednoj mojoj radnici napravio dete,sad ne mogu da se otkacim od nje.Molim te,nemoj i ovoj...
Ja:Opusti se,cale.Sa ovom cu da koristim kondom..(pogledala me sa skupljenim obrvama)
K:Sefe,zove vas Martin.
C:Pricacemo posle,Justin.(rekao je i otisao negde.Krenula je i konobarica,uhvatio sam je za ruku)
K:Sta hoces?(pitala je drsko)
Ja:Broj!
K:Vec sam ti rekla da ne moze!(pokusala je da izvuce ruku iz moje,ali joj nisam dozvolio)
Ja:Znas..(priblizio sam usne do njenog uva)Mogla bi da izgubis posao...(rekao sam tiho,dok sam usnama dodirnuo njen vrat)
K:Nije fer!
Ja:Zivot nije fer,lepotice.(rekao sam sa osmehom i pruzio joj telefon da ukuca broj.Do nas je dosao onaj konobar)
On:Je l' sve u redu,Victoria?(pogledao je u mene)
Ja:Nije tvoj posao da izigravas njeno obezbedjenje,nego da sluzis ove ljude...
On:A ti bi trebalo da sedis za svojim stolom kao ostali gosti,a ne da smaras moju koleginicu.
K:Martine,smiri se.Ne pravi probleme,samo me pitao gde je wc..(nasmejao sam se)
Ja:Vidimo se...(malo sam zastao da bih se setio njenog imena)Victoria..(rekao sam posle nekoliko sekundi.Vratio sam se kod Ryana)Victoria P.O.V.
Ne mogu da verujem da je onaj kreten sefov sin.Sad ce uvek moci da me ucenjuje,zato sto ne zelim da izgubim ovaj posao koji sam jedva nasla.Dok sam brisala sto,Martin je dosao do mene.
M:Victoria,kreten hoce da mu ti odneses racun.(ostavila sam krpu i krenula ,ali me Martin zaustavio)Ako ti pravi probleme,recices mi?(klimnula sam glavom i nasmejala se.Mnogo mi je drago sto ga imam za prijatelja.Uzela sam racun i krenula kod onog kretena)
Ja:Izvolite..(spustila sam racun na sto)
On:Nadam se da si napisala broj na njemu.
Ja:Nisam.(zagrizla sam usnu)
On:Znas sta treba da uradis.(uzela sam racun i otisla do sanka.Uzela sam olovku sa njega i napisala broj)
M:Sta pises?(cula sam Martinov glas iza sebe)
Ja:Nije bilo iskucano sve sto su popili,pa sam dodala.(slagala sam.Zao mi je sto moram da ga lazem,ali ne zelim da sazna da me ovaj kreten ucenio.Vratila sam se do onog kretena)Izvolite,gospodine umisljeni!(rekla sam drsko i pruzila mu racun.Video je broj na njemu i nasmejao se)
On:Vidis kako mozes da mi das broj..(izvadio je novac iz dzepa i pruzio mi)A uskoro ces mi dati i sve ostalo.(odmerio me i nasmejao se zavodljivo.Ustao je)
Ja:Sacekaj da ti vratim...(ptekinuo me)
On:Nema potrebe,castim sexy konobaricu.
Ja:Ne treba mi tvoj novac!(vratila sam mu visak,ponovo se nasmejao)
On:Vidimo se,lepotice..(rekao je i otisao.Uzela sam limenke sa stola i otisla do sanka)
S:Victoria,dodji u moju kancelariju.(cula sam sefov glas)Ovo je moja nova prica.Nadam se da ce vam se svideti. :D
VOUS LISEZ
Waitress (J.B.)/Završena
FanfictionBol,koju je osetila tog trenutka,naterala je da mu se osveti.Sve je bilo savrseno dok se u njenom planu nije pojavila prepreka,po imenu ljubav.Da li ce pobediti ljubav ili osveta?