20

3.2K 159 20
                                    

Justin P.O.V.

Sisao sam sa Adrianom na veceru.Cody i Victoria su vec sedeli za stolom i pricali.

C:Znaci veceras kod tebe?(pitao je zavodljivo.Nasmejano je klimnula glavom i pogledala me)

Ja:Super se zabavljate.(rekao sam dok sam sedao za stolom)

C:Ma Victoria je izgubila opkladu,tako da ce veceras da provede noc sa mnom.(rekao je idiot nasmejano)

Ja:Sta?(pitao sam sa skupljenim obrvama.Victoria je nevino slegnula ramenima,dok me gledala.Osetio sam nesto kao...Ljubomora?Ma nemoguce.Boli me kurac sa kim ce ona da spava.I onako mi sluzi samo za sex)

C:Obuci nesto sexy.(rekao joj je na uvo,dovoljno glasno da i mi cujemo)

V:Reci mi sta najvise volis?(pitala ga zavodljivo)

C:Cipku.Crnu.(odgovorio joj je jednako zavodljivim glasom.Nasmejala se i zagrizla donju usnu)

Ja:Victoria,mogla bi da mu vezes ruke i da ga nateras da te moli da mu sednes na kurac.

V:Svoje seksualne fantazije predlozi verenici.(pogledala je u Adrianu,a onda vratila pogled na mene)

Ja:To su tvoje seksualne fantazije,Victoria.(rekao sam izazovno)

A:Odakle ti to znas,Justin?(pitala me Adriana sa skupljenim obrvama)

V:Da,odakle ti to znas?(Victoria je ponovila njeno pitanje sa zlobnim osmehom)

Ja:Rekao mi je Ryan.(rekao sam nezainteresovano)

R:Zasto si ti sa Ryanom pricao o tome?(Adriana je ljuto nastavila da me ispituje.Po Victoriinom osmehu,rekao bih da je sve ovo zabavlja.E pa neces dobiti to zadovoljstvo,kucko)

Ja:Pricacemo posle nasamo,ljubavi.(poljubio sam je na blic i nastavio da jedem)

V:A i sa mnom ces da pricas nasamo,jer i mene zanima zasto ste moj bivsi i ti pricali o tome?(zagrizla je donju usnu.Da smo sami,bacio bih sve sa stola i pojebao je ovde,ali nazalost,nismo)

Ja:Razmislicu o tome.(namignuo sam joj)

A:Justin,hocu sada da razgovaramo!(rekla je Adriana ljuto i ustala od stola)

Ja:Okej.Sacekaj me u sobi.Stizem.(cuo sam po koracima da je besno otisla)

C:Sad si gotov,brate.(rekao je Cody sa osmehom u uglovima usna)

Ja:Jedan sex ce sve da resi.(obrisao sam usne u papirnu salvetu i krenuo prema svojoj sobi)

Victoria P.O.V.

Ja:Nije ljubomoran,Cody.(rekla sam mu dok smo lezali na krevetu u mojoj sobi)

C:Pa mozda nije sad,ali uskoro ce sigurno da bude.

Ja:Mislis?(zagrizla sam unutrasnjost obraza)

C:Znam.Zene se zaljubljuju u muskarce,pa tek onda spavaju sa njima,dok je kod muskaraca to obrnuto.Prvo spavaju sa zenama,pa se kasnije zaljubljuju u njih.A vi ste spavali vec nekoliko puta,nemoguce da nece osetiti nista.

Ja:Nadam se da si u pravu.(rekla sam zamisljeno.Sta ako sve ovo radim uzalud?)

C:Mi svakako nastavljamo sa nasim planom.(ustao je)

Ja:Gde ces?

C:Idem da spavam.Sutra nas ceka naporan dan.(poljubio me u obraz)

Ja:Vidimo se.(namignuo mi je i izasao iz sobe)

(...)

Obukla sam uniformu i sisla do restorana.Nekoliko konobara je vec postavljalo tanjire na stolovima.

Waitress (J.B.)/ZavršenaWhere stories live. Discover now