27

3.4K 172 48
                                    

Victoria P.O.V.

Pomagala sam Ianu oko poliranja casa kada se na vratima pojavio Justin u crnoj kosulji,koja mu je savrseno stajala i crnim pantalonama

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Pomagala sam Ianu oko poliranja casa kada se na vratima pojavio Justin u crnoj kosulji,koja mu je savrseno stajala i crnim pantalonama.Tako je jebeno sexy.

J:Dobro jutro.(rekao je promuklim glasom,dok je prolazio iza mene.Mislila sam da ce ponovo poceti sa smaranjem,ali nije to uradio.Sa jedne strane mi je to prijalo,dok sam ga sa druge strane zelela u svojoj blizini.Ma o cemu ja razmisljam?Naravno da mi nije potreban.Htela sam tajno da ga odmerim,ali sam ga iznenada ugledala nekoliko centimetara udaljenog od mene.Malo sam poskocila,sto je on ocigledno primetio)Sta vam je danas,Victoria?(obratio mi se nekim sexy glasom,od kog mi je odjednom postalo vruce)

Ja:Nista.(tiho sam odgovorila.Osetila sam njegov dah na vratu,dok je uzimao casu sa sanka.Dok se vracao u prethodni polozaj,rukom je zakacio moju zadnjicu)Izvinjavam se.(sapnuo mi je na uvo.Najezila sam se zbog njegovog daha i dodira.Moram da priznam da mu nedostaje njegovo telo prilepljeno uz moje.Njegove usne na mom vratu.Njegove ruke...Prestani,Victoria!Sta se desava sa mnom?Ne mogu da verujem da ga posle svega zelim u svom krevetu)

J:Sipaj mi viski.(Justin se obratio Ianu i tako me vratio iz misli.Cim mu je Ian sipao popio je sve odjednom i pogledao me.Njegov pogled je prouzorkovao da mi noge zaklecaju.Ma sta mi je koji kurac?)Treba mi kafa,Victoria.Mozete da mi je donesete u kancelariji?(opet taj sexy glas.Ne znam sta pokusava ovim ponasanjem,ali sta god da radi ne svidja mi se kakav to efekat ima na mene.Ponasam se kao zaljubljena tinejdzerka.Klimnula sam glavom,sto je stvorilo osmeh na njegovom licu)Cekam vas.(rekao je nasmejano.Izgledao je veoma privlacno.Jos jednom me pogledao,a onda otisao prema kancelariji.Zasto zaboga on mora da zamenjuje sefa?Htela sam da ga izbegavam,ali to je sada nemoguce.Sudbina ocigledno zeli da me zajebava jos malo.Moracu da ga gledam nedelju dana i jos da ga sluzim.Ian mi je mahnuo rukom ispred ociju)

I:Gotova je kafa.(nekoliko puta sam trepnula i ostavila casu i krpu.Uzela sam solju kafe i krenula prema kancelariji.Pokucala sam i posle nekoliko sekundi usla.Dok sam koracala prema stolu,njegov pogled je sve vreme bio na meni i cinio me nervoznom.Dok sam spustala solju na sto,ruke su mi nenormalno drhtale,tako da je solja sa vrelom kafom zavrsila u njegovo krilo,umesto na stolu.Brzo je odskocio)

J:Jebote,Victoria.(otkopcavao je kosulju)

Ja:Izvini...te.(da l' sam toliko smotana,jebote?Prisla sam mu i pomogla da otkopca kosulju.Sada su mi ruke jos vise drhtale,jer sam bila uplasena)Donecu vam led.(brzo sam otrcala do sanka i uzela od Iana ciniju leda.Kad sam se vratila zatekla sam Justina samo u boksericama.Nisam previse obracala paznju na to sto je polugo.Prisla sam mu)Sedite,stavicu vam led na opekotine.(seo je u fotelju,a ja sam kleknula ispred njega.Polako sam kockicom leda prelazila preko njegovih trbusnjaka gde se nalazilo crvenilo.Stenjao je)Da li vas boli jos negde?(podigla sam pogled i pogledala u njegove oci)

J:Bacila si mi solju u krilo.Sta mislis gde me boli?(osetila sam drskost u njegovom glasu.Pokusavam da mu pomognem,a on je drzak,e pa nece moci.Ustala sam i pruzila mu ciniju sa ledom)

Waitress (J.B.)/ZavršenaWhere stories live. Discover now