Victoria P.O.V.
C:Je l ' si mu videla facu kad sam te poljubio?(Cody i ja smo tajno pili votku u sanku)
Ja:Bio je zbunjen.(rekla sam nasmejano)
C:Mislim da je bio i ljubomoran.(popio je gutljaj viskija)
Ja:Kako si znao da ce da dodje do mene kad me vidi sa onim konobarom?(sve ono sto se malo pre desilo sa Justinom je bio deo Cody-evog plana.Koji je na kraju ispao bas onako kako je on zamislio)
C:Victoria,ljubomoran je.(popila sam gutljaj votke.Do sanka je dosao sef restorana.Cody i ja smo brzo sklonili case sa sanka)
S:Sta radite vas dvoje tu?(pogledao je preko sanka)Pijete na radnom mestu?(pitao je ljuto kad je video case)Da sam ja vas sef,sada biste dobili otkaz,ali posto nisam pozvacu Biebera da ovo resi.(otisao je negde)
Ja:Pozvace sefa.(rekla sam nervozno)
C:Ma on je moj stric,oprostice nam.(rekao je utesno.Iz daljine sam videla sefa restorana sa Justinom)
Ja:Justin?Ozbiljno?(rekla sam tiho sa podsmehom)
J:Sta se desava?(prosao je rukom kroz kosu)
S:Ostavicu vas da resite ovo.(rekao je sef restorana i ponovo otisao u smeru odakle je dosao.Justin se naslonio na sank i pogledao u case sa votkom)Sta slavite?(pogledao je u Cody-a,a onda zadrzao pogled na meni)
Ja:Nista.(kratko sam odgovorila)
J:Zasto onda pijete na radnom mestu?
Ja:Zato sto je previse naporno i hteli smo malo da se opustimo.(rekla sam drsko)
J:Je l'?I sta cemo sad?(pitao je sa podignutim obrvama)
Ja:Nista.Prestacemo da pijemo i to je to.(nasmejao se ironicno)
J:E pa nece moci,Victoria.Cody tebi nece biti placen danasnji dan.A sad se vrati na posao.(Cody me pogledao zabrinuto.Nasmesila sam mu se kao znak da ce sa mnom sve biti u redu,valjda.Poljubio me u obraz i otisao)A sta cemo s tobom,Victoria?(pitao me zavodljivo)
Ja:Ni meni nemoj da platis ovaj dan.(odmahnuo je glavom)
J:Ne svidja mi se ta ideja.(zaobiso je sank i prisao mi)
Ja:Cody je napravio istu gresku kao i ja...(prekinuo me)
J:Ali ja Cody-a ne mogu da jebem.(na licu mu je bio osmeh,dok mi se sve vise priblizavao)
Ja:Ako mi pridjes jos jedan centimetar,prijavicu te kod sefa.(rekla sam sa dozom nervoze.Namerno mi se priblizio za jos jedan korak)
J:Evo prisao sam.I sta ces sad?(pitao je izazovno.Gledala sam ga u oci,dok sam tajno rukom trazila casu votke.Kad sam je uhvatila u ruku,svo pice sam polila po njegovoj faci.Iznenadjeno se odmakao od mene.Sakom je obrisao lice)Prokleta kucko!(rekao je kroz zube)
Ja:Nadam se da ces sad da me ostavis na miru.
A:Sta se desava,Justin?(cula sam Adrianin glas.Oboje smo pogledali u nju.Stajala je pored sanka)
Ja:Mislim da tvoj verenik treba da poseti psihijatra.(prosla sam pored njega)Moj najiskreniji savet.(rekla sam joj sa osmehom)
(...)
Napokon se zavrsio ovaj dan.Skinula sam uniformu sa sebe i krenula u kupatilo.Zaustavilo me necije upadanje u sobu.Preokrenula sam ocima kad sam videla Justina na vratima.Zakljucao ih je.Nije obracao paznju na moj zbunjeni pogled.
Ja:Izvini,tvoja soba je pored.(otkopco je kosulju i skinuo je dok je hodao prema meni)
J:Nisi ocekivala moju posetu?
ESTÁS LEYENDO
Waitress (J.B.)/Završena
FanficBol,koju je osetila tog trenutka,naterala je da mu se osveti.Sve je bilo savrseno dok se u njenom planu nije pojavila prepreka,po imenu ljubav.Da li ce pobediti ljubav ili osveta?