"Samo je srce još svedok
da sam živ ove noći.
U meni lako ubila si sve,
al' ljubav ne.Justin P. O. V.
Ja:Da vidimo kako ćeš da se odbraniš. (približio sam joj se i gledao je zavodljivo u oči. Nasmejala se, onda sam osetio dlan na obrazu)
V:Može ovako? (pitala me sa nevinim izrazom lica. Nasmejao sam se i još malo joj se približio. Odmah sam osetio čudan osećaj u sebi zbog njene blizine)
Ja:Dobar pokušaj, ali još uvek sam ispred tebe. (zagrizla je usnu i udarila mi šamar na drugom obrazu)
V:Možeš li sad da se skloniš? U kafić su upravo ušli zgodni momci i želim da ih uslužim. (okrenuo sam glavu prema vratima i na njima video dva dečka. Izgledaju dobro)
Ja:Ne, nećes. (rekao sam sa dozom ljubomore)
V:Itekako hoću! (odgurnula me i krenula prema njima. Naslonio sam se na šank i gledao kako je skidaju pogledom, dok se ona ljubazno smeška. Ljubomora me naterala da odem do njih i raščistim to. Dok sam prolazio iza nje stavio sam ruku na njen struk i poljubio je u vrat, da bi ovi kreteni shvatili da ona pripada meni) Justin! (rekla je tiho kroz zube)
Ja:Vidimo se kasnije, ljubavi. (namerno sam naglasio poslednju reč. Okrenula se prema meni i besno me pogledala. Htela je nešto da kaže, ali sam je sprečio poljupcem. Ubrzo sam se odmakao od nje i vratio se do šanka. Posle nekoliko minuta je došla i ona)
V:Dve kafe, Ian. (obratila se šankeru. Gledao sam u nju sa osmehom) Sa tobom ću tek da razgovaram. (rekla je ni ne pogledavši me)
Ja: Ja sam slobodan za razgovor i sad. (naslonio sam se na šank i tako joj se približio)
V:Nisi slobodan. Drugi sto sa desne strane te čeka. (pogledala me na kratko, a onda ponovo vratila pogled prema šankeru) I dve čaše vode, Ian. (spustila je poslužavnik na šank)
Ja:Stvarno misliš da ću da služim ove idiote ovde? (pitao sam je sa podignutim obrvama. Okrenula se prema meni i pogledala me)
V:Ne mislim, znam. (rekla je samouvereno. Nasmejao sam se) Kafić je pun, a ne mogu da radim sve sama. (prekrstila je ruke na grudima)
Ja:Pa da manje flertuješ sa gostima, mogla bi. (pogledala me namršteno)
V:To nije flertovanje, nego ljubaznost.
Ja:Mogla si onda ljubazno da se pojebeš sa njima. (htela je nešto da kaže, ali je prekinuo šanker)
I:Još dve čaše vode. (rekao je dok je spuštao šolje sa kafom na poslužavnik)
V:Nemoj da misliš da će ostati na ovome. Još nismo završili razgovor. (rekla je tiho. Šanker joj je dao dve čaše sa vodom) I polazi da uslužiš goste. (rekla je zapovednički i otišla sa poslužavnikom kod one dvojice. Naslonjen na šank, posmatrao sam je. Nasmejano je pričala s njima, dok je spuštala šolje i čaše na sto. Taman kada sam hteo da odem do tih idiota, Victoria se odmakla od njih i krenula prema stolu, koji je trebalo ja da uslužim. Bilo mi je žao da je gledam kako se muči, pa sam krenuo prema njoj)
VOCÊ ESTÁ LENDO
Waitress (J.B.)/Završena
FanficBol,koju je osetila tog trenutka,naterala je da mu se osveti.Sve je bilo savrseno dok se u njenom planu nije pojavila prepreka,po imenu ljubav.Da li ce pobediti ljubav ili osveta?