Victoria P.O.V.
S:Victoria,dodji u moju kancelariju.(cula sam sefov glas.Sta sam sad uradila?Ostavila sam novac u kasu i otisla do njegove kancelarije.Vrata su bila otvorena,a on je sedeo u svojoj fotelji)Sedi,Victoria.(pokazao mi je rukom na fotelju preko puta njega.Nesigurno sam dosla do fotelje i sela)Pozvao sam te da bih ti rekao da se drzis dalje od mog sina,za tvoje dobro.(pogledala sam ga zbunjeno.Zasto to meni govori,neka kaze svom sinu)Kazem ti to zato sto ne zelim da te povredi,on nije decko za tebe.Nadam se da ces me poslusati.
Ja:Naravno,sefe.Je l' je to sve sto ste hteli da mi kazete?
S:Da,to je sve.(ustala sam)
Ja:U redu,idem onda.(izasla sam iz njegove kancelarije.Martin je dosao do mene)
M:Zasto te zvao?
Ja:Ma rekao mi je da radim ceo dan.(ponovo sam ga slagala.Mislim da bih trebala da prestanem to da radim.Prosla sam pored njega i otisla da obrisem ostale stolove)
Napokon je dosao kraj smene.Umorno sam otisla u svlacuonicu da se presvucem,pa da napokon odem kuci da spavam.Skinula sam kosulju,krenula sam da skidam suknju,a onda sam cula glas iza sebe.
J:Treba ti pomoc?(pitao je Justin sa perverznim osmehom)
Ja:Sta ti trazis ovde?(brzo sam obukla kosulju i zakopcala nekoliko dugmeta)
J:Tebe.(prisao mi je i krenuo da mi otkopcava dugmice koje sam zakopcala.Setila sam se sefovih reci.Sklonila sam mu ruku i udarila mu samar)
Ja:Skloni se od mene!(stavio je ruku na obraz i nasmejao se)
J:Nisi trebala ovo da uradis.(pribio me uz zid i stavio ruke pored moje glave)Nikad do sad me nije udarila cura.(prstom je dodirivao moj vrat,njime je krenuo na dole.Nije mi bila zakopcana kosulja do kraja,ispod sam imala crni cipkasti brus.Prstom je nezno klizio izmedju mojih grudi,oboje smo pogledom pratili njegov prst)
Ja:Za sve postoji prvi put.(rekla sam tiho,pogledi su nam se susreli)
J:Znas sta radim devojkama koje se ponasaju kao ti?(poceo je da mi skida kosulju)
Ja:Ne zanima me!(odgurnula sam ga od sebe)I izadji sad!(na brzinu sam zakopcala kosulju)
J:Znas...(poceo je ponovo da mi se priblizava)U istoj ovoj svlacionici sam vec jebao jednu konobaricu.(rekao mi je tiho na uvo)
Ja:Sa mnom to neces doziveti!
J:Ne budi tako sigurna,lepotice.(rekao je sa zavodljivim osmehom)
S:Justin,je l' si tu?(cula sam sefov glas.Odgurnula sam ga od sebe)
J:Tu sam,cale.(izasao je iz svlacionice)
S:Reci mi,molim te da Victoria nije tu.(pokazivala sam mu glavom da kaze da nisam,ali me idiot naravno nije poslusao)
J:Da,tu je.(rekao je sa osmehom)
S:Victoria!(rekao je sef ljuto.Nesigurno sam izasla iz svlacionice)Da li si ti uopste cula sta sam ti rekao u mojoj kancelariji?(pitao me ljuto)
Ja:Da,sefe,ali...(prekinuo me)
S:Nema ali,ako me jos jednom ne budes poslusala dobices otkaz,je l' jasno?
Ja:Jasno je.(rekla sam tiho)
S:Dobro.Sad se presvuci i idi kuci da odspavas,sutra si prva smena.(klimnula sam glavom)A ti podji sa mnom.(obratio se Justinu.Namignuo mi je i izasao sa sefom)Justin P.O.V.
C:Justin,je l' sam ti rekao da se vise ne petljas sa mojim radnicama?(pitao me cale besno)
Ja:Opusti se,cale.Nisam je pojeo.(rekao sam nasmejano)
C:Uozbilji se kad razgovaras sa mnom!(bio je ljut)
Ja:Koj' ti kurac?(pitao sam ga sa podignutim obrvama)
C:Nemoj vise da sam te video u njenoj blizini!
Ja:Ma vazi.(rekao sam sa osmehom i otisao do sanka.Iz frizidera sam uzeo limenku piva,video sam da Victoria izlazi iz svlacionice.Naslonio sam se na sank i odmerio je.Dobro joj stoje helanke,kako bi' je razvalio sad.Popio sam gutljaj piva.Pogledala me i prosla pored sanka)Laku noc,Victoria.(rekao sam zavodljivo)
V:Laku noc.(rekla je nezainteresovano.Onaj konobar je dosao do nje i zajedno su izasli iz kafica.Pozvao sa Ryana)
Ja:Ej,brate.Idemo u neki klub?
R:Ajde dodji do mene.Dolaze mi dve sexy drugarice.(nasmejao sam se)
Ja:Stizem.(prekinuo sam poziv.Na brzinu sam popio pivo i izasao iz kafica)
Do Ryana mi je trebalo 15-ak minuta.Parkirao sam auto ispred njegove kuce i usao unutra.Taman kada sam seo na kauc,culo se zvono na vratima)
R:Stigle su.(otisao je da otvori.Posle nekoliko minuta su u dnevnu usle dve zgodne cure)Devojke,ovo je Justin,moj ortak.(jedna od njih je dosla do mene)
Ona:Ja sam Bella.(sela je na kauc)Ti si onaj Bieber o kome pricaju skoro sve devojke iz grada?(malo mi se piblizila)
Ja:Nisam znao da sam tako popularan.(nasmejala se)I sta kazu cure?(pitao sam je zavodljivo.Lagano me gurnula na kauc i sela mi na frenda.Usne je priblizila do mog uva)
B:Kazu da dobro jebes.(sapnula mi je na uvo.Nasmejao sam se i stavio ruke na njenu zadnjicu)
Ja:Zasto se sama ne uveris?(zavukao sam ruke ispod njene haljinice i stisnuo joj zadnjicu)
B:Naravno,slatkisu.Otkad mastam o sexu sa tobom.(podigla mi je majicu i nezno me ljubila po trbusnjacima)Victoria P.O.V.
Budi me zvuk telefona.Sanjivo se javljam.
Ja:Halo?
M:Ej,gde si ti?(cula sam Martinov glas.Brzo sam bacila pogled na sat.O ne,kasnim vec pola sata)
Ja:Uspavala sam.Evo odma' krecem.
M:Potrudi se da dodjes pre sefa.(rekao je i prekinuo poziv.Brzo sam ustala iz kreveta i otrcala u kupatilo.Na brzinu sam obavila jutarnju higijenu i obukla se.Kosu sam ocesljala,stavila sam malo maskare i izasla iz kupatila.Uzela sam telefon i trceci krenula prema kaficu)
Kad sam stigla,na brzinu sam pozdravila Martina i otisla u svlacionicu.Svukla sam odecu sa sebe i obukla uniformu.Zadihano sam otisla do Martina.
Ja:Je l' je tu sef?(pitala sam kad sam dosla do daha)
M:Jos nije stigao.(izdahnula sam)Kako si uspela da se uspavas?
Ja:Ma sinoc sam bila previse umorna,pa sam odma' legla,a nisam navila alarm.(rekla sam sve u jednom dahu)Je l' dolaze danas Bella i Erik?
M:Da.Bella ce doci danas malo ranije da me zameni,posto moram da obavim nesto.(klimnula sam glavom i naslonila se na sank.Bella je inace kurva,spavala je sa skoro svakim deckom iz ovog grada.Mada se ja druzim sa njom,nije ona toliko losa kao drugarica.U kafic je usao sef.Brzo sam se sklonila od sanka i stala uspravno)
S:Dobro jutro!(rekao je promuklim glasom.Iza njega je bio Justin)
M i ja:Dobro jutro!(rekli smo Martin i ja u isto vreme.Pogledao me i nasmejao se)
S:Ja moram da zavrsim neki posao i ne znam kad cu se vratiti.A dok mene nema,sef ce vam biti moj sin.(pokazao je na Justina.Pogledao me i namignuo mi,preokrenula sam ocima)Zelim da ga slusate kao mene i da ne pravite neke probleme.(krenuo je da izadje,a onda se okrenuo prema meni)Victoria,ono sto sam ti rekao juce jos uvek vazi.Pazi sta radis.(obratio mi se strogo)
Ja:U redu.(osetila sam Martinov pogled na sebi)
S:To je to.Dovidjenja.(rekao je i izasao iz kafica)
M:Meni ne pada na pamet da slusam ovog idiota.(rekao je Martin ljuto.Uhvatila sam ga za ruku)
Ja:Martine,ne dozvoli da izgubis posao zbog njega.(rekla sam tiho.Besno je izdahnuo i otisao da usluzi goste,koji su upravo usli.Naslonila sam se na sank.Justin je dosao do mene)
J:Konobarice,donesi mi limenku piva u kancelariju.(rekao je,dok mu se ruka spustala do moje zadnjice.Brzo sam se sklonila,nasmejao se i otisao u kancelariju.Iz frizidera sam uzela jednu limenku i krenula prema kancelariji.Kad sam bila ispred vrata,malo sam spustila suknjicu i usla)
Ja:Tvoje pivo.(rekla sam drsko i spustila mu limenku na sto)
J:Tvoje?(pitao je sa podignutim obrvama)Lepotice,zaboravljas da sam danas tvoj sef.Ponasaces se prema meni,kao sto se ponasas prema mom caletu.Samo sto ces sad biti provokativnija.(odmerio me)Do kraja zakopcana kosulja me ne pali,znaci treba da je otkopcas.(oblizao je donju usnu)
Ja:Ne pada mi na pamet!
J:Victoria,cuo sam da si jedva nasla ovaj posao,ne zelis da ga izgubis,zar ne?(odmahnula sam glavom)Onda otkopcaj nekoliko dugmeta na kosulji.(progutala sam knedlu i otkopcala jedno dugme)Jos,srce.Frend mi i dalje ne reaguje.(pogledala sam ga besno i otkopcala jos jedno dugme)Opet nista.
Ja:Necu otkopcati ni jedno dugme vise!(rekla sam drsko,zagrizao je donju usnu)
J:Tako se sigurno ne obracas mom caletu...(prekinula sam ga)
Ja:Ti nisi kao tvoj otac.Ti si jebeni kreten!(rekla sam besno)
KAMU SEDANG MEMBACA
Waitress (J.B.)/Završena
Fiksi PenggemarBol,koju je osetila tog trenutka,naterala je da mu se osveti.Sve je bilo savrseno dok se u njenom planu nije pojavila prepreka,po imenu ljubav.Da li ce pobediti ljubav ili osveta?