37

2.7K 161 61
                                    

           "Ljubio sam druge,
       varao sam nju pred svima.
             A bila je ono
        što se samo jednom ima."

Justin P. O. V.

R:Adrianin stomak je već počeo da se primećuje

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

R:Adrianin stomak je već počeo da se primećuje. (prokomentarisao je Ryan kad je Adriana izašla iz dnevnog boravka) Kada ćete saznati pol deteta? (preokrenuo sam očima. Mrzim ovu temu)

Ja:Moramo sad da pričamo o tome? (pitao sam nezainteresovano)

R:Svakako će ta tema postati glavna u tvom životu kad se dete rodi. (pogledao sam ga namršteno)

Ja:Zajebi me sa tim. Neću da pričam o tome. (otpio sam gutljaj piva)

R:Postao si nadrndan otkad si se zaljubio u Victoriu.

Ja:Nisam zaljubljen. (kako glupo zvuči kada se ta reč izgovori u kontekstu sa mnom)

R:Nego šta si? (pitao me sa skupljenim obrvama) Samo, molim te, zajebi priču da te previše fizički privlači. (radoznalo je iščekivao moj odgovor)

Ja:Sjeban sam, okej? (rekao sam isfrustrirano. Uzalud pokušavam da potisnem to što osećam, svakako izađe na površinu) Ovo sa njom je trebalo da bude samo avantura. Ne znam u kom trenutku se to promenilo. (rekao sam smirenije i tiše)

R:Predugo je trajalo. Ranije je trebalo da završiš sa njom, Bieberu.

Ja:Nisam mogao, Ryan. Pokušavao sam da je izbegavam, ali je bilo nemoguće. Svaki put sam je želeo sve više. (prvi put sam se osećao ovako sjebano i poraženo)

R:Mislim da treba da razgovaraš sa njom. (otpio je gutljaj piva)

Ja:To je poslednje što ću da uradim. Ne želim da misli da sam mekušac, kog će ona moći da vrti oko malog prsta.

R:Kad prestaneš da glumiš frajera bez emocija, možda prestanu da ti se dešavaju ova sranja. (pogledao sam ga  nezainteresovano. Znam da je u pravu, ali lakše je reći, nego uraditi. Navikao sam da nemam osećanja prema devojkama i sve ovo je novo za mene. Ne znam kako treba da se postavim i šta treba da radim, a još kao dodatak na sve to i Adriana je tu. Ne znam šta da radim sa njom i sa detetom koje nosi u svom stomaku) Idem ja. (Ryanov glas me trgnuo iz razmišljanja) A ti razmisli o tome da porazgovaraš sa Victoriom. (utešno je stavio ruku na moje rame i blago se nasmešio) Sve će biti u redu, brate. (uzvratio sam mu laganim osmehom)

(...)

Ušao sam u svlačionicu i zatekao Victoriu kako plače.

Ja:Šta se desilo? (seo sam pored nje. Kad je primetila da sam tu, brzo je  obrisala suze i ispravila se)

V:Ništa. (rekla je tiho)

Ja:Zašto si plakala? (bio sam uporan)

V:Rekla sam da nije ništa. Ostavi me na miru! (rekla je drsko i ustala)

Waitress (J.B.)/ZavršenaNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ