35

2.8K 161 37
                                    

Heeej, devojke! Odmah da napisem da ste mi jako  nedostajale. Nadam se da niste zaboravile ovu pricu. Napravila sam malu pauzu i odmorila od svega, tako da sam sada spremna za nove partove. Ako ste zaboravile tok radnje, a jeste sigurno, procitajte prethodne delove. Nadam se da vas ovaj part nece razocarati i da cete uzivati. Volim vas puno, to vec znate. 💜💜💜

Hvala vam puno sto ste me obradovale.

Ne mogu da vam opisem koliko sam srecna

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ne mogu da vam opisem koliko sam srecna. Hvala jos jednom. 💗💋❤

-LadyWriter10☆

*****************************
         "Uzalud smo lutali
                ko sludjeni,
          a jedno drugom
                sudjeni. "

Victoria P. O. V.

Ne mogu da verujem svojim ocima

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ne mogu da verujem svojim ocima. Justin je obukao uniformu konobara. Sta se koji kurac desava?

M:Vicky, bicu ovde jos neko vreme. (cula sam Justinov smeh. Svo troje znamo da ce ostati da se nesto ne bi desilo izmedju Justina i mene)

Ja:Kako zelis. (skinula sam majicu i obukla kosulju. Dok sam zakopcavala dugmice, osetila sam Justinov pogled na sebi. Crvenilo je pocelo da se siri mojim obrazima. Osecala sam nelagodnost iako me vise puta video potpuno nagu. Nije sklanjao pogled sa mene, dok je skidao svoju kosulju. Cula sam Martinovo lazno nakasljavanje i brzo sklonila pogled sa Justinovih trbusnjaka. Ponovo se nasmejao)

J:Pazi gde gledas, Victoria. (rekao je sa osmehom. Osetila sam Martinov upozoravajuci pogled na sebi) Mogao bi tvoj drug da pomisli da se nesto desilo izmedju nas. (nastavio je sa privociranjem. Odlucila sam da zanemarim njegove provokacije i sto pre se presvucem. Skinula sam farmerice sa sebe i sagnula se da uhvatim suknjicu. Nisam mogla da ne cujem Justinov uzdah)

M:Victoria! (na Martinov upozoravajuci glas sam se okrenula i brzo obukla suknjicu)

J:Jebote, na kojim si ti drogama, decko, kad ti se ne dize na ovaj prizor? (obratio se Martinu)

M:Ako ne zacepis, razbicu te. (primetila sam bes u Martinovom glasu)

J:Znaci ipak ti se dize. (Justin je nastavio sa provociranjem. U tom trenutku je Martin ustao i besno krenuo na Justina. Brzo sam potrcala za Martinom i uhvatila ga za ruku)

Waitress (J.B.)/ZavršenaWhere stories live. Discover now