Victoria P.O.V.
X:Vratila si se?(cula sam muski glas iza sebe.Okrenula sam se i videla onog decka iz svlacionice.Na sebi je imao uniformu)
Ja:Od kad ti radis ovde?(pitala sam ga iznenadjeno.Dosao je do Martina i mene)
X:Nismo imali priliku da se upoznamo.Ja sam Cody.(sa osmehom mi je pruzio ruku)
Ja:Victoria,drago mi je.(uhvatila sam njegovu ruku i uzvratila mu osmeh)
C:Mnogo si lepsa kad se smejes.(pustila sam mu ruku i ponovo se nasmejala)Nadam se da ti je sada bolje?(Martin nas je gledao zbunjeno)
Ja:Mnogo bolje.
M:Vi se znate od ranije?(pitao je Martin znatizeljno)
Ja:Ne!
C:Da!(rekli smo u isto vreme)
M:Da ili ne?(pitao je Martin sa podignutim obrvama)
C:Usao sam u svlacionicu dok je plakala.(o ne!Sad ce Martin da me ispituje.Pogledom sam Cody-u pokazala da cuti)
M:Zasto si plakala,Victoria?(znala sam.Sad opet moram nesto da slazem da bih skrenula sa ove teme)
Ja:Ma nista bitno.(rekla sam sa laznim osmehom)Bolje da odem da se presvucem,pre nego sto me sef vidi.(nasmejala sam se i krenula prema svlacionici.Setila sam se da nemam kosulju,pa sam otisla do sefove kancelarije.Pokucala sam)
S:Napred.(cula sam sefov glas.Otvorila sam vrata i usla.Sef je sedeo u svojoj fotelji,a preko puta onaj gad.Zadrhtala sam kada sam osetila njegov pogled na sebi.Izbegavala sam njegove poglede i svu paznju usmerila na sefa)
Ja:Dobar dan!(rekla sam ljubazno)
S:Vratila si se,Victoria?(pitao me sa osmehom.Ovaj covek je tako dobar.Pitam se zasto njegov sin nije kao on?)Je l' ti je sada bolje?
Ja:Da,hvala na pitanju.(odgovorila sam ljubazno)
S:Sedi.(pokazao je na stolicu,koja se nalazila pored fotelje u kojoj je sedeo kreten)
Ja:Ne,hvala.Dosla sam samo da vas zamolim da mi date novu kosulju,posto mi se stara pocepala.(cula sam da se idiot nasmejao)
S:Naravno.Poslacu Justina da ti donese.(od same pomisli da ce mi opet biti blizu,srce mi je brze zakucalo.Ali ne smem da odustanem,moram da se drzim svog plana)
Ja:U redu,idem.(izasla sam iz kancelarije)
Justin P.O.V.
C:Uzmi iz magacina kosulju i odnesi joj.(pruzio mi je kljuceve.Mrzovoljno sam ustao i izasao iz kancelarije.Usao sam u magacin,na polici je bila neka odeca,sigurno tu ima neka kosulja.Dosao sam do police i bio sam u pravu.Bilo je nekoliko belih kosulja,uzeo sam jednu i izasao)
Otvorio sam vrata svlacionice.Victoria je bila unutra u belom brusu i belim pantalonama,okrenuta ledjima.Prisao sam joj otpozadi.
Ja:Ovo ti treba?(namerno sam ostavljao dah na njenom vratu.Okrenula se i pogledala me sa podignutom obrvom)
V:Da.(htela je da uzme kosulju iz moje ruke.Podigao sam ruku)Nisam raspolozena za tvoje gluposti.(malo sam joj se priblizio)
Ja:A za sex?(pitao sam zavodljivo)
V:Mozda.(prisla mi je skroz blizu.Usne su nam bile udaljene nekoliko milimetara.Mislio sam da ce da me poljubi,ali je ona svojim usnama samo dodirnula moje i uzela mi kosulju iz ruke)Al' u tvojim snovima.(dovrsila je recenicu i odgurnula me)Izlazi sad!
Ja:Nije valjda da se stidis?(provocirao sam je.Zagrizla je donju usnu i pogledala me provokativno.Od tog pogleda sam 'ladno mogao da se napalim.Otkopcala je pantalone i polako ih skidala,dok me jos uvek gledala onim sexy pogledom.Spustao sam pogled sa njenih ociju,sve do belih gacica.Zagrizao sam donju usnu,a onda jezikom presao preko nje.Okrenula se i trazila nesto u ormaricu,dok je moj pogled bio na njenoj savrsenoj zadnjici)
V:Dovoljno si buljio u moju zadnjicu.(obukla je suknjicu i ponovo se okrenula.Mislim da bi trebalo da odes do wc-a i sredis to.(pogledala je na trenutak u mog frenda,a onda me pogledala u oci.Spustio sam pogled i video frenda u vazduhu.Jebote,nisam ni provalio da se dig'o)
Ja:Zasto ti to ne bi sredila?(pitao sam je sa osmehom)
V:Ne zelim.Bella bi sad to sredila,ali posto nije tu,moraces sam.(obukla je kosulju)
Ja:Prokleta kucko!(rekao sam iznervirano i izasao iz svlacionice)
Victoria P.O.V.
Ja:Prokleti gade!(rekla sam kroz zube kad je izasao.Sela sam na klupu i izdahnula.Ne mogu ja ovo.Ne mogu da glumim hladnokrvnu kucku.Pred ocima mi se pojavila ona scena .Koliko god pokusavala da zaboravim to sto mi se dogodilo i bol kroz koji sam ovih dana prolazila,nisam mogla.Zato moram da nastavim svoju osvetu.Moram da ga nateram da se zaljubi u mene,a onda da mu slomim srce na hiljadu komadica)
Dosla sam do Martina,koji je bio naslonjen na sank.
M:Rekao mi je Cody da si pre nekoliko dana plakala.(rekao je zabrinuto)
Ja:Znam.Rekla sam ti da je to bilo zbog gluposti.Bilo je previse posla u kaficu, a Bella i ja nismo mogle sve da postignemo.(slagala sam ga,nadajuci se da ce da poveruje)
M:On mi je rekao da si spomenula nekog decka.(usmerio je svu paznju na mene,dok sam ja gledala svuda osim u njegove oci) Od kad sam za tebe postao toliki stranac da mi vise nista ne pricas?(u pravu je.Otkad se pojavio onaj idiot u mom zivotu,previse lazem Martina,a on to nije sazluzio)Ne znam cak ni da imas decka.(rekao je razocarano)
Ja:Nemam decka.
M:A o kom si decku onda pricala?Sta ti je uradio?Zasto si plakala?(poceo je da mi postavlja pitanja.Ako mu kazem sta se desilo,poludece i prebice Justina,a onda ce da izgubi posao.Ne smem to da dozvolim)Odgovori,Victoria.(njegov glas me vratio iz razmisljanja)
Ja:Nije bitno,Martin.(pokusala sam da zvucim sto uverljivije)
M:Sefov sin ima veze sa tim,zar ne?(njegovo pitanje me jos vise uznemirilo)
Ja:Ne...(prekinuo me)
M:Zasto me jebeno lazes?(pitao me ljuto)Zasto ga branis?(skupila sam snagu da ga pogledam u oci)
Ja:Ne branim njega,nego tebe.On ne gubi nista,ako napravi neku glupost,a ti gubis posao,Martin.(rekla sam na rubu suza)
M:Zar mislis da mi je bitniji ovaj posao od tebe?(Cody je dosao do nas)
C:Dok se vas dvoje ovde raspravljate,ja radim sam.(pogledala sam Cody-a na kratko,a onda vratila pogled na Martina)
Ja:Pricacemo posle.(rekla sam i otisla da usluzim goste)
Dan je bio tako naporan.Jos dva sata do kraja smene.Posto je kasno,kafic je sada pun mladjim osobama.Napusenih klinaca i polugolih kurva je previse.Mrzim ovaj posao,jer moram sve to da gledam i jos da budem ljubazna prema njima.Bila sam naslonjena na sank,Cody je dosao da uzme neke case sa njega.
C:Nisam znao da je ovaj posao ovoliko tezak.(prokomentarisao je)
Ja:Navikni se,ovako je stalno.(rekla sam sa osmehom)
C:Utesila si me,hvala ti.(rekao je ironicno.Martin je dosao do nas)
M:Cody,mozes da posluzis one tamo?(pokazao je na sto u uglu)
C:Kad sam mogao sve ovo,mogu i to.
M:Hvala,brate.(Cody se nasmejao i otisao)Sad mi reci sta ti je uradio idiot?
Ja:Martin...(rekla sam mrzovoljno.Prekinuo me)
M:Victoria,ne zelim da te neko maltretira.Volim te kao sestru i necu to dozvoliti.(osetila sam suze u ocima.Zelim da mu kazem sta se desilo,ali ne mogu zbog sebe da unistavam njegov zivot.Osetila sam njegove snazne ruke oko sebe)Znas da meni mozes sve da kazes.(progutala sam knedlu)
Ja:Silovao me...
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Waitress (J.B.)/Završena
ФанфикBol,koju je osetila tog trenutka,naterala je da mu se osveti.Sve je bilo savrseno dok se u njenom planu nije pojavila prepreka,po imenu ljubav.Da li ce pobediti ljubav ili osveta?