11

3.3K 149 10
                                    

Victoria P.O.V.

J:Zelis da ti objasnim.(priblizio me uz njega)Ili bolje da ti pokazem,sta mislis?(usne su nam bole udaljene nekoliko milimetara)

Ja:Nemoj.(Victoria,zavedi ga!Javila se moja podsvest.Vreme je da skupis snage i pocnes da ostvarujes svoju osvetu.Ovaj jebeni glas u mojoj glavi je u pravu.Moram da ga zavedem)Ovde.(nastavila sam recenicu.Mali smesak se pojavio u uglovima njegovih usana.Uhvatila sam ga za ruku i povukla prema svlacionici.Cim smo usli gurnula sam ga na klupu i sela mu u krilo,okrenuta prema njemu.Ovo sto radim je pogresno.Htela sam da ustanem,ali mi ovaj jebeni glas u mojoj glavi nije dozvoljavao.Pogresno je ono sto je on tebi uradio.Zasluzio je da mu vratis za to.Slomi mu srce na hiljadu komadica.Zasto ova podsvest mora uvek da bude u pravu?)

J:Necemo valjda samo ovako da sedimo?(Justinov glas me vratio iz razmisljanja)

Ja:Ja sam dovoljno uradila,sad je red na tebe.(rekla sam zavodljivo)

J:Sigurna si da zelis da ja nastavim?(pitao me sa podignutim obrvama i perverznim osmehom.Okej,Victoria.Mozes ti to.Progutala sam knedlu i klimnula glavom sa laznim osmehom.Osetila sam njegove ruke na svojoj zadnjici,a usne na vratu.Strah je poceo da me obuzima.Izdrzi,Victoria.Moras da izdrzis!Glas u mojoj glavi je bio uporan.Zamisli da je to covek kog volis i opusti se.Udahnula sam i izdahnula.Mogu ja ovo.Polako sam pocela da mu se prepustam.Njegove usne na mom vratu su uzrokovale da se najezim.Pomerila sam glavu na stranu i tako mu omogucila da lakse pristupi mom vratu.Prvo je ostavljao nezne poljupce po njemu,a onda grube ugrize.Zastenjala sam od uzitka.Posle nekoliko minuta se malo odmakao i otkopcao mi kosulju,a onda usne prebacio na moje grudi.Pravio je ugrize,a onda jezikom prelazio preko njih.Lagala bih kad bi' rekla da mi ovo ne prija.Ali naravno sve sto je lepo kratko traje.Svlacionicu je ispunio zvuk njegovog telefona.Nije obracao paznju na to.Nastavio je da ostavlja poljupce po mojim grudima)

Ja:Javi se.(rekla sam tiho.Pogledao me i izvadio telefon iz dzepa)

J:Halo?(rekao je isfrustrirano)Ej,ljubavi.(nasmejao se)Da,kod caleta u kancelariji sam.(namerno sam ga ugrizla za vrat.Zastenjao je)Da,da,sve je okej.(obratio se verenici.Ustala sam oz njegovog krila i zakopcala kosulju,a onda krenula prema vratima)Sacekaj!(zaustavio me njegov glas.Okrenula sam se prema njemu i pogledala ga sa podignutom obrvom)Adrina,sacekaj trenutak.(sklonio je telefon sa uva)Gde ces?(pitao me sa podignutim obrvama)

Ja:Da radim?(vise je zucalo kao pitanje,a ne odgovor)

J:Ne moze.Nismo zavrsili.(nasmejala sam se ironicno)

Ja:Ko ti je uopste rekao da sam planirala da idem do kraja?(promenio je izraz lica.Ljut je)

J:Adriana,nazvacu te kasnije.(obratio se verenici i prekinuo poziv.Ustao je sa klupe i krenuo prema meni.Osetila sam da se onaj strah vraca.Ne smem da dozvolim to.Moram da ostanem jaka.Progutala sam knedlu kad mi je vec bio blizu)Babe,ne igraj se sa mnom...(priblizio je usne do mog uva)...jer ja uvek pobedjujem.(najezila sam se od njegovog daha na mom vratu.Victoria,saberi se i nastavi da glumis bezosecajnu kucku.I ovog puta moram da poslusam podsvest.Odmakla sam se korak unazad)

Ja:Ne budi tako siguran.(namignula sam mu i krenula,ali me zaustavio)

J:Jos uvek nisam zavrsio sa tobom,Victoria.(rekao je kroz zube)

Ja:Ali ja sa tobom jesam.(rekla sam sa osmehom,sto je njega ocigledno razbesnelo.Grubo me pribio uz zid)

J:Victoria!(udraio je pesnicom u zid pored moje glave.Necu mu dozvoliti da vidi strah,koji trenutno osecam)Prestani tako da se ponasas,inace cu...(prekinula sam ga)

Ja:Inace ces ponovo da me silujes?(pitala sam sa podignutim obrvama)

J:Jebeno mi ides na kurac!(rekao je besno)

Ja:Zasto si onda jos uvek u mojoj blizini?(pogledala sam ga u oci)

J:Zato sto te zelim ispod sebe,dok vristis moje ime.(spustio je pogled na moje usne.Namerno sam jezikom presla preko gornje,a onda zagrizla donju.Hteo je da me poljubi,okrenula sam glavu.Znam da nije normalno ovo sto cu mu predloziti i da cu kasnije da zalim zbog toga,ali moram da dodjem do svog cilja.Osvete)

Ja:Ne zelim da nas neko vidi ovde.Dodji veceras kod mene,ako zelis.(poslednje reci sam rekla zavodljivo)

J:Daj mi adresu.

Ja:Oko toga ces morati sam da se potrudis.(lagano sam ga odgurnula od sebe)Budi pametan kao sto si zgodan.(okej.Ne verujem da sam ovo upravo rekla.Jebiga,jesam.Izasla sam iz svlacionice i vratila se do sanka)

C:Gde si do sad?(pitao me Cody,dok je uzimao pice sa sanka)

Ja:Morala sam nesto da sredim.(rekla sam sa osmehom)

C:Nadam se da nisi nesto zajebala?

Ja:Moguce da cu se jednog dana kajati zbog toga,ali sta ces?Nema nazad,zar ne?

C:Navijacu za tebe,ako izbije neka tuca.(rekao je nasmejano i otisao da usluzi goste)

Justin P.O.V.

Jedva sam uspeo iz caletove kancelarije da nabavim Victoriinu adresu.Sada se upravo nalazim uspred njene kuce.Pakrirao sam auto ispred i izasao.Zakljucao sam na brzinu i za tren se nasao pred njenim vratima.Pozvonio sam.Sacekao sam nekoliko trenutaka,ali odgovora nije bilo.Nemoguce da sam promasio adresu.Mozda me kucka zajebala i otisla negde?Krenuo sam prema autu,zaustavilo me otvaranje vrata.

V:Vec ides?(okrenuo sam se prema njoj.Na sebi je imala crni svileni bade mantil,koji joj je bio do malo iznad kolena.Nasmejao sam se i zagrizao donju usnu)

Ja:Naravno da ne.(sklonila se sa vrata i pustila me da udjem)Ovako docekujes svakog gosta ili samo mene?(odmerio sam je)

V:Pa da budem bas iskrena i nisam ocekivala goste.Mislila sam da neces naci adresu.

Ja:Zar si sumnjala u mene?(priblizio sam joj se)Kada nesto mnogo zelim,ucinim sve da to i dobijem.(nasmejala se)

V:Idemo da sednemo.(isla je ispred mene.Gledao sam za njom,dok su mi se po glavi motale prljave misli)Sedi.(rekla je kada smo dosli do kauca.Seo sam,a ona pored mene)

Ja:Pa cime ces da me usluzis?

V:Cime zelis?(ustala je)

Ja:Jednim dobrim sex-om,mozda?(pogledala me sa podignutom obrvom)

V:Nisam mislila da ces odmah preci na stvar.(nasmejao sam se)

Ja:Babe,nemam vremena da se zadrzavam.Ceka me verenica.(sada se na njenom licu nasao osmeh)

V:Pa onda nema potrebe da se zadrzavas ovde.Verenica te sigurno ceka rasirenih nogu.Neces moci da je zadovoljis,ako sada potrosis svu energiju na mene.

Ja:Opet pokusavas da se igras sa mnom?(povukao sam jedan kraj masnice,koja je drzala zatvorenim njen bade mantil.Ispod je imala crno cipkasto donje rublje.Zagrizao sam donju usnu.Zelim sto pre da osetim njeno telo...

-------------------------------------------------
Hvala vam sto citate,mnogo mi znaci vasa podrska.Potrudila sam se da ovaj part napisem ranije,nadam se da ce vam se svideti.Volim vas puno i hvala jos jednom. ♥♥♥

Waitress (J.B.)/ZavršenaOù les histoires vivent. Découvrez maintenant