Justin P.O.V.
Kada su svi izasli iz kancelarije,krenuo sam i ja,ali me cale zaustavio.
C:Justin,gde je Adriana?(pitao me sa skupljenim obrvama)
Ja:U New York.Sto?(pitao sam sa podignutim obrvama)
C:Reci joj da se vrati,icice sa tobom u restoran.
Ja:Zajebavas me?(pitao sam nasmejano)
C:Pozvaces je ili da ja to uradim?(misli da ce se nesto promeniti ako Adriana bude tu.Svakako cu da kresnem Victoriu.Nasmejao sam se)
Ja:Pozvacu je.(neka misli da se nista nece desiti,ako ce mu tako biti lakse,idiot)
C:I Victorii se mozes obratiti samo poslovno,je l' ti jasno?(pitao me strogo)
Ja:Pa naravno,cale.(rekao sam sarkasticno)Samo poslovno.(rekao sam tiho i zagrizao usnu)Vidimo se,matori.(dok sam prolazio kroz kafic,video sam Victoriu)Spremi se,lepotice.(namignuo sam joj i izasao iz kafica)
(...)
Adriana me drzala za ruku dok smo cekali prevoz,koji ce nas odvesti do restorana.Sve vreme sam gledao u Victoriu,koja je na sebi imala uske crne pantalone i crnu top majicu.Nekoliko puta su nam se pogledi susreli,ali ona brzo skloni pogled.Posle nekoliko minuta ispred nas se pojavio crni "Range Rover".Hteo sam da sednem napred,ali me Adriana uhvatila za ruku.
A:Sedi pored mene,ljubavi.(Victoria je preokrenula ocima i usla u "Range Rover")
Ja:Ajde.(pokazao sam Adriani da udje u auto)
A:Ja volim da gledam kroz prozor dok putujem.(sada sam ja preokrenuo ocima i usao.Seo sam pored Victorie)
V:Kako slusas verenicu,divan si.(rekla je sarkasticno.Namignuo sam joj.Adriana je sela pored mene,a Cody napred.Krenuli smo posle nekoliko sekundi)
Voznja je prolazila u tisini,samo se mogla cuti muzika koju je vozac pustio.Sama Victoriina blizina me napaljivala i cinila nervoznim.Morao sam da je dodirnem.Lagano sam spustio ruku na njeno koleno.Pogledala me sa podignutim obrvama.
V:Sta pokusavas?(pitala me tiho)
Ja:Zelim te.(zagrizla je donju usnu.To me jos vise napalilo)
V:Kontrolisi se,idiote.(ponovo je rekla tiho i sklonila moju ruku sa njenog kolena.Okrenuo sam glavu prema Adriani)
A:Sta ti je,ljubavi?(stavila je dlan na moj obraz i nezno me poljubila.Nisam mogao da joj uzvratim poljubac,jer sam neprestano mislio na sex sa ovom kuckom pored mene.Sta mi radis,Victoria?Kad se Adriana odmakla od mene,izdahnuo sam isfrustrirano)
Ja:Kad stizemo?(pitao sam vozaca)
On:Za nekih pola sata.(pogledao me na kratko u retrovizor)
Ja:Jebote.(naslonio sam se na sediste.Nadam se da cu moci da se kontrolisem)
Victoria P.O.V.
Stigli smo ispred restorana koji je prelepo izgledao spolja.Mogu da zamislim kako onda izgleda unutra)
C:Svidja ti se?(pitao me Cody dok smo hodali prema ulazu.Justin i Adriana su drzeci se za ruke isli ispred nas)
Ja:Da,prelepo je.(odgovorila sam Cody-u.Usli smo unutra.Zadivljeno sam gledala oko sebe.Bila sam u pravu,ovde je prelepo)
S:Stigli ste.(cula sam glas coveka srednjih godina)Ja sam Jeremy Martz.(pruzio je ruku Adriani,a onda i meni)Vi ste Bieberi?(pitao je Cody-a i Justina.Obojica su se nasmejali)Pa dobro dosli.Recicu sobarici da vas odvede do vasih soba.Sa poslom pocinjete sutra.(hvala Bogu,malo cu moci da odmorim.Pratili smo sobaricu,koja nas je dovela do nekih soba.Dala nam je kljuceve sa brojevima soba.Moja je bila izmedju Cody-eve i Justinove)
C:Vidimo se,Vicky.
Ja:Vidimo se.(javila sam se Cody-u pre nego sto sam usla u moju sobu.Umorno sam se bacila na krevet)
Budi me glasno stenjanje iz susedne sobe.Justin i Adriana.Besno sam se okrenula na drugu stranu i stavila jastuk preko glave.Ne pomaze i dalje cujem vristanje i stenjanje.Jastuk koji je bio preko moje glave sam bacila u zid,koji je delio nase sobe.
Ja:Idioti.(promrmljala sam i ustala iz kreveta.Nema nista od mog spavanja.Odlucila sam da malo prosetam po restoranu.Izasla sam iz sobe,na kraju hodnika sam videla sobaricu.Prisla sam joj)Izvini.(okrenula se prema meni)Da li mozes da mi kazes kako da dodjem do restorana?(pitala sam ljubazno)
S:Naravo.Sidji niz stepenice,pa onda skreni levo.(odgovorila mi je ljubazno)
Ja:Hvala.(pratila sam njena uputstva i dosla do velike prazne sale.Isla sam kroz nju,dok nisam dosla do kuhinje.Unutra je bila zena srednjih godina)Dobar dan!(malo je poskocila.Uplasila sam je)Izvinite.(rekla sam sa malim osmehom)
Ona:Ma nista.Samo nisam ocekivala nikog u ovo doba.(dosla sam do nje)
Ja:Ja sam Victoria.(pruzila sam joj ruku)Radicu ovde nekoliko dana.
Ona:Lisa,kuvarica.(sa osmehom je prihvatila moju ruku)
Posle pricanja sa Lisom,upoznale smo se mnogo bolje.Shvatila sam da je zena mnogo dobra i da bi mogla da mi da dobar savet za ovu moju situaciju.O tome cemo pricati drugom prilikom,ne zelim odma' da je opterecujem svojim problemima.Dok sam izlazila iz kuhinje sudarila sam se sa nekim.Podigla sam pogled i ispred sebe ugledala Justina.Bez majice.
Ja:Nisi u svojoj kuci da tako setas okolo.(pogledala sam u njegova prsa,a onda vratila pogled na mjegove oci)
J:Sto?Napalis se kad me vidis bez majice?(pitao me zavodljivo)
Ja:Ne,nego ovde ima i starijih zena ,a i muskaraca,koje sam sigurna da ne zanima tvoje telo.(htela sam da prodjem pored njega,ali me uhvatio za lakat)
J:Ocekuj me veceras.(rekao mi je na uvo)
Ja:Nisi mi potreban veceras.(izvukla sam ruku iz njegove)
J:Ali ti meni jesi.(pribio me uz zid)
Ja:Ostavi me na miru!Imas svoju verenicu.
J:Ona me ne zanima.Trebas mi ti.(hteo je da me poljubi.okrenula sam glavu)
L:Da li je sve u redu,Victoria?(cula sam Lisin glas.Odgurnula sam Justina)
Ja:Da,Lisa.(Justin je preokrenuo ocima i usao u kuhinju.Znam da nije u redu da sad zamaram zenu,ali mi je stvarno potreban neciji savet)Lisa?(rekla sam nesigurno)
L:Reci,duso.
Ja:Mozemo da razgovaramo?(zagrizla sam unutrasnjost obraza)
L:Naravno.
Kad je Justin izasao iz kuhinje.Lisa i ja smo sele za sto.Ispricala sam joj za sve sto se desilo izmedju mene i Justina.Za silovanje i osvetu.Gledala me sokirano.
L:Znaci ti sad hoces da ga zavedes?(pitala me kad sam zavrsila.Klimnula sam glavom)Ti sad spavas samo sa njim,sto na neki nacin znaci da pripadas njemu.A znas kada su muskarci najslabiji?(pogledala sam je znatizeljno)Kad gube nesto sto im pripada.
----------------------------------
Zavrsila sam sa onom pricom,tako da sad mogu da se posvetim samo ovoj.Trudicu se da nastavke postavljam redovno.Ostavljajte svoje iskreno misljenje u komentaru.Volim vas. 💓💗♥
-LadyWriter10☆
KAMU SEDANG MEMBACA
Waitress (J.B.)/Završena
Fiksi PenggemarBol,koju je osetila tog trenutka,naterala je da mu se osveti.Sve je bilo savrseno dok se u njenom planu nije pojavila prepreka,po imenu ljubav.Da li ce pobediti ljubav ili osveta?