3

3.8K 159 3
                                    

Victoria P.O.V.

Ja:Ti nisi kao tvoj otac,ti si jebeni kreten!(rekla sam besno.Primetila sam da je promenio izraz lica,bio je besan.Ustao je i dosao do mene.Mislila sam da ce da me udari,pa sam zatvorila oci.Osetila sam njegove ruke na mojoj kosulji,otvorila sam oci i pogledala u njegove ruke.Otkopcao mi je jos dva dugmeta,videlo se pola mog belog brusa)Ovo je previse!(htela sam da zakopcam,ali me uhvatio za ruke)
J:Ne,ovo me pali.(pogled mu je bio na mojim grudima)
Ja:Ne zanima me sta te pali.Ovo ti nije striptiz bar,a ja nisam kurva kojoj ces platiti za sex!(ponovo sam rekla besno.Oblizao je usne i bacio sve sa stola,a onda me gurnuo na njega.Ledjima sam udarila u drveni sto,stao je preko mene pridrzavajuci se rukama za sto.Uplaseno sam ga gledala,priblizio je glavu do mog uva)
J:Poceces da mi persiras i radices sta ti kazem,je l' jasno?(pitao me besno.Klimnula sam glavom.Jezikom je presao po mom vratu i sklonio se od mene.Podigla sam se sa onog stola)Mozes da ides.(rekao je smireno.Popravila sam kosulju i suknjicu i izasla iz kancelarije)

Justin P.O.V.

Dok je Victoria izlazila,gledao sam za njom.Ima predobro dupe,previse je drska i uspela je da me napali.Krenuo sam u wc da spustim frenda.Cuo sam da je neko pokucao,okrenuo sam se prema vratima i video onog konobara.
Ja:Reci?(stavio sam ruku preko frenda,sto je on video i pogledao me besno)
On:Sta je Victoria radila ovde?
Ja:Pusila mi je.(namerno sam ga provocirao)Sto?Je l' to problem?
On:Gade!(rekao je besno)
Ja:Svidja ti se,a?(nastavio sam da ga nerviram)Da samo znas kako dobro pusi.(rekao sam sa osmehom.Skupio je sake u pesnice)Samo napred,udari me.Izgubices posao,a Victoria ce ovde ostati sama.(progutao je knedlu i pokusao da se smiri.Seo sam u caletovu fotelju)Ako ti ne treba nista,mozes da ides.
On:Danas izlazim ranije,dolazi Bella umesto mene.
Ja:Okej.(pogledao me jos jednom,a onda izasao.Cuo sam zvuk telefona,smoreno sam se javio)Halo?
C:Ej,brate.Cody ovde.(preokrenuo sam ocima.To je moj brat od strica)
Ja:Sta ti treba?(pitao sam nezainteresovano)
C:Umisljen kao i uvek.(ponovo sam preokrenuo ocima)
Ja:Reci sta ti treba?
C:Moram na neko vreme da radim u stricevom kaficu.
Ja:Zasto?(pitao sam sa skupljenim obrvama)
C:Potrebna mi je lova.(preokrenuo sam ocima)
Ja:Dodji danas.(prekinuo sam poziv)
Bio sam naslonjen na sank,kad je u kafic usla ona cura s kojom sam juce imao sex.Pogledala me sa osmehom.
Ona:Ej,Vicky!(obratila se Victorii,koja je uzimala nesto sa sanka)
V:Hej,Bella,stigla si.(pozdravile su se)Nadam se da si spremna za posao,kafic je pun.(cek,cek.Ona cura s kojom sam juce imao sex,radi ovde?Jos jedna caletova radnica koju sam jebao.Nasmejao sam se na tu pomisao.Victoria je uzela case sa sanka i otisla.Dosao sam do Belle)
Ja:Nisam znao da radis za mog caleta.
B:Ti si njegov sin?(pitala je iznenadjeno)
Ja:Mhm.(nasmejala se)
B:Nadam se da mi sef nece dati otkaz,zato sto sam spavala sa njegovim sinom?(priblizio sam joj se)
Ja:Danas sam ja sef i neces dobiti otkaz.
B:Znaci danas slusam tvoja naredjenja?(pitala me zavodljivo)
Ja:Mhm.(spustio sam usne na njen vrat.Victoria je dosla do sanka)
V:Gosti gledaju u vas.Radite to na nekom drugom mestu.(rekla je tiho)
Ja:Bella,idemo da se presvuces.(namignuo sam Victorii i krenuo za Bellom.Usli smo u svlacionicu,odma' je skinula majicu i gurnula me na klupu.Sela mi je u krilo i grubo me ljubila po vratu)

Victoria P.O.V.

Otkad je Martin otisao,sve sama radim.Bella jos nije dosla iz svlacionice.Ne mogu da verujem da je vec uspela i sa Justinom da spava,kurva.Videla sam da izlazi iz svlacionice,nasmejano je dosla do mene)
B:Neces verovati.Spavala sam sa sefovim sinom.
Ja:Super.(rekla sam sarkasticno)
B:Jebote,bolji sex u zivotu nisam imala.
Ja:Ozbljno?(pravila sam se iznenadjena)
B:Da,Victoria.Preporucujem ti ga,predobar je.
J:Cujes,Victoria.Poslusaj koleginicu.(cula sam Justinov glas iza sebe.Bella mi je namignula i otisla da usluzi goste.Htela sam i ja da krenem,ali me Justin uhvatio za ruku)
Ja:Treba vam nesto?(pitala sam ga drsko)
J:Da.
Ja:Sta?
J:Ti.(izvukla sam ruku iz njegove)
Ja:Imam posla.(htela sam da ga otkacim sto pre)
J:Odradice to Bella,ti podji sa mnom.(uhvatio me za ruku i odveo u kancelariju.Seo je u fotelju,dok sam ja stajala na vratima)Dodji.(dosla sam do stola)
Ja:Recite?(oblizao je usne)
J:Zakopcala si kosulju?(spustila sam pogled)Dodji do mene.
Ja:Justin,mislim sefe,previse je posla u kaficu.Bella nece moci da postigne sve sama.(samo zelim da izadjem odavde)
J:Boli me kurac za kafic,dodji sad!(rekao je malo glasnije)
Ja:Sef ce biti ljut...(ptekinuo me)
J:Victoria,jebeno sam ti rekao da dodjes!(bio je besan.Nesigurno sam krenula prema njemu,srce mi je ubrzano kucalo)Sedi ovde.(pokazao mi je na njegovo krilo)
Ja:Ne zelim.
Ja:Mislim da sam ti malo pre rekao da sam ja danas ovde sef i da ces raditi sta ti kazem.
Ja:Ne zelim sex sa tobom.(nasmejao se)
J:Lepotice,uopste nisam spomenuo sex.Rekao samo da sednes ovde.
Ja:A sta ako odbijem da sednem tu?
J:Dobro znas sta ce se desiti,Victoria.(izdahnula sam i sela,okrenuta mu ledjima)Ne tako,okreni se prema meni.(pogledala sam ga iznenadjeno)Gubim strpljenje,Victoria.(rekao je ozbiljnim glasom.Ustala sam i sela okrenuta prema njemu.Uhvatio me za zadnjicu i namestio je na njegovog frenda.Bilo mi je neugodno)Zasto si zakopcala kosulju?(pitao je,dok mi je otkopcavao dugmice na kosulji.Uhvatila sam ga za ruku i tako ga sprecila da mi dalje otkopcava kosulju)
Ja:Zato sto ne zelim da budem tvoja kurva.(ponovo se nasmejao)
J:Pa ti vec i jesi moja kurva.Pristala bi i na sex sa mnom samo da ne izgubis posao.(udarila sam mu samar)Izgleda da ti sinoc nisam pokazao sta radim devojkama koje se ponasaju kao ti.(stavio je ruku na moju zadnjicu i lagano je stisnuo)Moracu to sad da uradim.(poceo je da me ljubi po vratu.Pokusavala sam da ga odgurnem,ali nisam uspevala.Napravio mi je nekoliko ugriza na vratu.Culo se otvaranje vrata...

Waitress (J.B.)/ZavršenaTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang