39

2.5K 173 49
                                    

     "Voleo sam alkohol, cigarete,
           tvoj miris, smeh i tebe.
       Voleo sam sve što je štetno
                    za mene."

Justin P. O. V.

Ja:Osećamo isto jedno prema drugom, Victoria

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.

Ja:Osećamo isto jedno prema drugom, Victoria. (rešio sam da joj priznam svoja osećanja)

V:Znači delimo mržnju? (pitala je hladno. Siguran sam da je ovo njena maska da bi prikrila ono što stvarno oseća. Njeno telo mi to govori)

Ja:To što osećaš nije mržnja. (iskoristila je moju nepažnju i istrgla se iz mog naručja)

V:Stvarno? Sad ćeš još da me ubeđuješ da bolje znaš od mene šta osećam.

Ja:Pa očigledno da ti to sama ne možeš da shvatiš. (brzo je zakopčavala dugmiće na svojoj košulji)

V:Želim da odjebeš od mene i da mi nikada više ne prilaziš. (rekla je ljuto kad je zakopčala košulju)

Ja:Znači u pravu sam. (rekao sam sa zavodljivim osmehom)

V:Ne. To znači da se nosiš. (odgurnula me od sebe i uzela krpu sa šanka)

Ja:Zar do sad nisi primetila da ne možeš da pobegneš od mene? Suđeno nam je. (pričao sam dok je ona išla ka jednom od stolova. Okrenula se prema meni)

V:Suđeno nam je? (ponovila je moje reči sa podignutim obrvama)

J:Da, Victoria. (krenuo sam prema njoj)

V:Pa izgleda da sudbina nije imala u planu Adrianu i tvoje nerođeno dete. (blago sam se nasmešio kad sam joj se približio)

Ja:Adriana je nebitna u svemu ovome. (stavio sam dlanove na njene obraze i gledao je u oči. Nasmejala se ironično)

V:Nebitna je? (sklonila je moje dlanove sa njenih obraza) I to dete u njenom stomaku je nebitno, je l' ? (pitala je sarkastično) Ti si idiot, Justin. (rekla je tiho i odmakla se od mene)

Ja:U pravu si. (rekao sam odlučno) Ja sam idiot, koji je dozvolio sebi da oseti nešto prema nekoj devojci. A nisam hteo to. (pogledala me zbunjeno. Ponovo sam joj se približio i pogledao je u oči. Nesigurno me gledala, ne progorajući) Victoria. (rekao sam nesigurno) Zaljubljen sam u tebe. (rekao sam u jednom dahu. Njene obrve su se automatski podigle)

V:Ovo je neki tvoj trik, zar ne? (pitala me drsko) Šta pokušavaš, Justin? (prekrstila je ruke na prsima)

Ja:Zašto misliš da nešto pokušavam? Jebeno sam zaljubljen u tebe, Victoria. (podsmehnula se ironično)

V:I šta sad misliš? Da ću da ti se bacim u naručje i da ćemo živeti srećno do kraja života? (pitala je sa podignutom obrvom) Nosi se, Justin. I ti i tvoje jebene laži. (krenula je prema šanku, tačnije htela je da krene, ali sam je uhvatio za ruku i zaustavio)

Waitress (J.B.)/ZavršenaWo Geschichten leben. Entdecke jetzt