13

3.2K 146 12
                                    

Victoria P.O.V.

J:Brate,znas koga sam kresnuo juce?(srce je pocelo ubrzano da mi kuca.Okrenula sam se prema njima)

Ja:Justin,mislim da te zove otac.(pogledao me sa osmehom)

J:Idem da vidim sta hoce.Odma' se vracam.(popio je gutljaj piva i ustao.Lazno sam se nasmejala Ryanu i krenula za Justinom.Usao je u kancelariji,ali unutra nije bilo nikoga.Sef je juce napomenuo da ce doci kasnije.Usla sam za njim)

Ja:Sta pokusavas?(pitala sam ga besno.Okrenuo se prema meni sa osmehom)

J:Znao sam da si izmislila.Nedostajao sam ti,m?(priblizio mi se)

Ja:Zasto pokusavas da mi rasturis vezu sa Ryanom?(nasmejao se ironicno)

J:Babe,ko kaze da sam uopste hteo tebe da spomenem?Nisi jedina koju jebem u slobodno vreme.(ove reci su me uvredile)

Ja:Ono sto se juce dogodilo je velika greska.(krenula sam da izadjem,ali me on uhvatio za struk)

J:Mozda i jeste bila greska,ali ja zelim da je ponovimo.(osetila sam njegov dah na vratu)Priznaj da i ti to zelis?(saputao mi je na uvo)

Ja:Skloni se!(sklonila sam njegove ruke sa svog struka i izasla iz kancelarije.Zeleci da povredim njega,uporno povredjujem sebe.Znam da cu morati da spavam sa njim sve dok ne poludi za mnom.Nadam se da cu posle toga uzivati dok ga gledam kako se raspada.Gad.Naslonila sam se na sank i zamisljeno gledala u jednu tacku.Zasto zivot mora da bude ovako okrutan prema dobrim ljudima?Zivela sam dobro,dok moji roditelji nisu napustili ovaj svet.Njihova smrt me unistila.Mislila sam da cu umreti.To sam i zelela.Ali,nazalost,ostala sam ziva.Nekako sam i uspela da prebrodim to.Pocela sam da zivim nov zivot.Martin mi je pruzio ljubav starijeg brata.Donekle sam i bila srecna,kao pre.A onda?Onda se pojavio ovaj gad,koji je ucinio da se ponovo osetim unisteno i da ponovo pozelim da umrem.Zato necu odustati od osvete.Vraticu mu za ono sto mi ucinio,pa makar me to ubilo.

J:Ne razmisljaj previse.(trgnula sam se i pogledala u Justina.Namignuo mi je i otisao do Ryana)

R:Victoria,mozes li da dodjes?(preokrenula sam ocima i krenula prema njima)

Ja:Reci?(pogledala sam u Ryana,dok sam osecala Justinov pogled na sebi)

R:Ajde sedi ovde na nekoliko minuta.

Ja:Dobro znas da ne smem da sedim sa gostima.(rekla sam po malo drsko.Ne znam zasto se odjednom ovako ponasam prema njemu.Mozda zato sto zelim da on raskine sa mnom)

R:Samo minut,Victoria.

Ja:Ne moram da sednem.Reci mi ovako sta ti treba?(ponovo sam bila drska)

R:Sta je sa tobom?(pitao me sa podignutim obrvama)

Ja:Nista,sto?Nesto bi trebalo da mi bude?(pitala sam sa dozom sarkazma.Justin nas je posmatrao sa zlobnim osmehom.Mozda je ovo upravo ono sto on zeli.Da ja raskinem sa Ryanom i trcim samo za njim.E pa taj film neces gledati,Bieberu.Necu da raskinem sa Ryanom)Izvini,ljubavi.Ne znam sta mi je danas.(Ryan se nasmesio)

R:Ma nema potrebe da se izvinjavas.Hoces da sednes?(pogledala sam u Justina)

Ja:Nadam se da me ovaj nece ocinkariti kod oca.(sela sam pored Ryana)

J:Znam da cuvam tajne.Tvoje.(naglasio je poslednju rec sa zlobnim osmehom.Ryan nas je gledao zbunjeno)

Ja:Jedina moja tajna koju ti cuvas je ova.(oblizao je usne)

J:Sigurna si?(klimnula sam glavom)A ono...(prekinula sam ga)

Ja:Ryan,sta si hteo da mi kazes?(cula sam da se Justin nasmejao)

R:Bieber nas je pozvao veceras kod njega.

Ja:Nas?Sta cu vam ja?(pitala sam zbunjeno)

R:Tu ce biti i Adriana,Justinova verenica.(pogledala sam u Justina.Zagrizao je donju usnu i gledao me zavodljivo.Da l' je normalan,Ryan moze da posumnja nesto)

Ja:Pa nisam bas sigurna.

R:Justin,pomozi mi malo.

J:Victoria,imam veliki bracni krevet u sobi.(pogledala sam ga sokirano.Srce mi je ubrzano kucalo.Ryan ce da shvati)Mogli bi ti i Ryan da se zabavite.(nastavio je recenicu.Tiho sam izdahnula.Umesto da ja njega izludjujem,on izludjuje mene)

Ja:Imam svoj krevet na kom mogu da radim sta hocu sa svojim deckom,nije mi potreban tvoj.

J:Kauc je po malo neudoban.(oblizao je usne)Ali ti to vec sigurno znas.(osinula sam ga pogledom)

Ja:Ryan,moram da radim.(ustala sam)

R:Idemo ili?(pogledala sam u Justina)

Ja:Idemo.(nasmejala sam mu se pobednicki i otisla do gostiju,koji su upravo usli)

Justin P.O.V.

Sedeo sam na kauc i gledao TV,dok me Adriana ljubila po vratu.Odjednom je prestala)

A:Sta ti je ovo na vratu?(pitala je ljuto)

Ja:Sta?(pitao sam zbunjeno)

A:Koja kucka te ugrizla?(sad je vec bila besna.Setio sam se da me Victoria ugrizla juce u svlacionici)

Ja:Ti si mi to napravila,Adriana.(rekao sam smireno)

A:Justin,ja te nikad nisam ugrizla!(rekla je glasno)Reci mi sa kojom kurvom me varas?(pitala me na rubu suza)

Ja:Adriana,vec sam ti rekao da te ne varam.Ti si moja verenica.Svidjas mi se i imam sve sa tobom.(zagrlio sam je)

A:Odakle ti onda ovo?(prstom mi je dodirnula vrat)

Ja:Ne znam.Mozda sam se udario negde.(platices mi za ovo,Victoria)Idi umij se.Sad ce da dodje Ryan sa devojkom.(poljubio sam je na blic.Obrisala je rukom suze i otisla na sprat.Cuo sam zvono na vratima.Otisao sam do njih i otvorio ih.Odmah sam odmerio Victoriu.Na sebi je imala kratku crnu haljinicu,koja je savrseno isticala njene obline.Sklonio sam se sa vrata i pustio ih unutra)

V:Gde je Adriana?(pitala je Victoria kad su seli na kauc)

Ja:Sad ce da sidje.(u tom trenutku sam cuo da Adriana silazi)

A:Dobro vece.(obratila se Ryanu i Victorii,a onda im pruzila ruku)Justin,ne osecam se dobro.Idem kuci.(uzela je kaput)

Ja:Zasto ne popijes neki lek i ostanes?

A:Nema potrebe.Idem da odspavam malo.

Ja:Hoces da te odvezem?(odmahnula je glavom)

A:Uhvaticu taksi.Izvinite.(obratila se Ryanu i Victorii i krenula.Otisao sam za njom do vrata)Vidimo se sutra.(poljubila me na blic i izasla.Vratio sam se kod Victorie i Ryana)

V:Sta joj je?

R:Mozda je trudna?(pitao je Ryan sa osmehom)

Ja:Ma samo bi mi jos to falilo.(seo sam u fotelju preko puta njih)

R:Neces da nam doneses pivo?

Ja:Ajde uzmi sam.Znas gde je frizider.I donesi za svoju curu nesto.(pogledao sam u Victoriu)

R:Idem prvo do wc-a.Odma' se vracam.(otisao je na sprat.Pogledao sam u Victoriine prekrstene noge)

V:Prestani!(upitno sam podigao obrve)Ne gledaj mi u noge.(namerno sam opet pogledao u njih,a onda vratio pogled na njene oci)

Ja:Ponovo sam pogledao i sta ces sad?(podigla je malo haljinicu i pogledala me zavodljivo.Osetio sam da mi se dize muskost.I ona je to primetila)

V:Sta ces sad ti?(pitala me sa osmehom)

Waitress (J.B.)/ZavršenaOù les histoires vivent. Découvrez maintenant