15

3.2K 142 8
                                    

Victoria P.O.V.

Ako vec moram da spavam sa njim ,pruzicu mu najbolji sex u zivotu.Spustila sam usne na njegov vrat i ostavila mu nekoliko neznih poljubaca.

J:Samo bez ugriza.(nasmejala sam se)

Ja:Nije valjda da se plasis?(pitala sam zavodljivo)

J:Da,plasim se raskida sa Adrianom.(tajno sam se nsmejala.Dragi Bieberu,taj raskid je upravo ono sto zelim)

Ja:Kukavice.(zabila sam zube u njegov vrat i grubo ga ugrizla.Zastenjao je)

J:Ne mozes ni da zamislis sta cu posle da ti radim.(cula se pozuda u njegovom glasu)

Ja:Bieberu...(priblizila sam usne do njegovog uva)...ja veceras vodim.(ugrizla sam ga sa druge strane vrata)Ovo je tek pocetak.(usnama sam klizila od njegovog vrata do trbusnjaka)Ostavicu svoje tragove po citavom tvom telu.(napravila sam nekoliko ugriza na njegovim prsima i stomku)Da vidimo kako ces iz ovog da se izvuces kod verenice.(pogledala sam ga zavodljivo)

J:Victoria...(zastenjao je kad sam ga ugrizla kod ruba bokserica)Izludjujes me.(rekao je kroz stenjanje)

Ja:A sta kazes na ovo?(jezikom sam prelazila po rubu njegovih bokserica.Malo sam ih spustila i jezikom se sve vise priblizvala njegovoj muskosti,koja je vec bila u punoj velicini.Glasno je zastenjao.Namerno sam prestala sa tom radnjom i vratila se do njegovog vrata.Na njemu zelim da ostavim najvise tragova)

J:Vrati se dole i zavrsi ono sto si zapocela.(rekao je tiho i zagrizao donju usnu)

Ja:Vise mi se svidja tvoj vrat.(napravila sam jos nekoliko ugriza na njemu.Sigurna sam da ce ovo sutra biti nemoguce ne primetiti)

J:Ako Adriana raskine sa mnom,gotova si.(nasmejala sam se)

Ja:To ti vracam za ovo sto si ti meni uradio.(podigla sam majicu i pokazala mu plavo-ljubicaste modrice po grudima i stomaku.Nije obracao paznju na moje modrice,nego je bez treptanja gledao u moje grudi.Hteo je da ih dodirne,zaustavila sam ga)Ne dodiruj me.(spustila sam majicu i ustala sa kreveta.Skinula sam kais sa njegovih pantalona i vratila se na krevet)Daj mi ruke.(pruzio mi je ruke sa osmehom.Cvrsto sam ih vezala za krevet iznad njegove glave)

J:Silovaces me?(pitao je sa zavodljivim osmehom)

Ja:Da.Silovacu te.(odgovorila sam ironicno)Ako se budes pomerio vezacu ti i oci.(nasmejao se i zagrizao donju usnu)

J:Svidja mi se ovo.(pogledao me u oci)Budi gruba,Victoria.(rekao je zavodljivo.Uspeva da me napali samo tim zavodljivim glasom.Skinula sam mu bokserice.Namerno sam svoju zadnjicu pomerala na njegovoj erekciji.Zastenjao je)Ajde,Victoria.(rekao je kroz uzdah)

Ja:Zamoli me,Bieberu.(sapnula sam mu na uvo.Znam da ovako mucim i sebe.Zelim ga u sebi sto pre.Moram da zaboravim na svoje potrebe i da se skoncentrisem na mucenje ovog idiota.Uhvatila sam njegov polni organ u ruku)Ajde Bieberu.Reci te dve reci.(pricala sam tiho.Glas mi je zvucao sexy.Prvi put se nalazim u ovakvoj situaciji da teram decka da me moli za sex.A i on verovatno.Primecujem da se bori protiv sebe.Ne zeli da pogazi svoj ponos i zamoli me.Jace sam stisnula njegovu muskost.Glasno je zastenjao)

J:Victoria...(Ajde,idiote,zamoli me.Ne mogu vise.Jebeno ga zelim u sebi.Hteo je da oslobodi ruke,ali nije uspeo)Ne budi jebena kucka!(rekao je kroz zube.Ne mogu da verujem da mu je toliko tesko da me zamoli.E pa necu odustati,Bieberu.Necu stati dok ne cujem te dve reci sa njegovih usana.Spustila sam usne blizu njegovog polnog organa.Napravila sam mu na tom mestu nekoliko ugriza.Stenjao je i uzdisao)Victoria.(jedva je izgovorio)

Ja:Zelis nesto da me zamolis?(pogledala sam ga u oci.Izgledao je nekako iscrpljeno.Mozda malo preterujem,ali ko ga jebe.Ovo je tek pocetak moje osvete.Stala sam na kolenima iznad njega.Uhvatila sam rub svojih gacica i lagano ih spustila.Ponovo je pokusao da oslobodi ruke,ali naravno,nije uspeo.Skinula sam gacice do kraja i bacila ih sa strane.Poceo je da se preznojava)Odustani,Bieberu.U ovoj igri ja pobedjujem.(rekla sam sa zlobnim osmehom)

J:Platices mi za ovo,Victoria.(svojim polnim organom sam se trljala o njegov.Tiho sam zastenjala.Ovo postaje previse tesko.Neko od nas dvoje ce morati da odustane.Ajde,Bieberu!)Molim te,Victoria.(jedva je izgovorio.Dobro si se setio,idiote.Nasmejala sam se pobednicki i konacno sela na njegovu muskost.Polako sam se podizala i spustala,prilagodjavajuci se njegovoj velicini.Kada sam se navikla,ubrzala sam tempo.Oboje smo glasno stenjali i uzdisali.Stalno je pokusavao da oslobodi ruke,ali nije mogao.Osetila sam da se blizi vrhunac.Jos vise sam ubrzala tempo.Svrsili smo u isto vreme.Iscrpljeno sam se bacila pored njega.Oboje smo ubrzano disali)Mozes li sad da mi oslobodis ruke?(jedva je pitao.Iskoristila sam poslednji atom snage da se pobednicki nasmejem i odvezem mu ruke)

Justin P.O.V.

Budi me zvuk telefona.Ko sad zove,jebote?Ne otvarajuci oci,uzeo sam telefon sa police i pospano se javio.

Ja:M?

A:Justin,ja odlazim.(cuo sam Adrianin glas sa druge strane.Brzo sam otvorio oci i podigao se u sedeci polozaj)

Ja:Sta?(pitao sam iznenadjeno)

A:Idem u New York na neko vreme.

Ja:Zasto?(nastavio sam sa pitanjima.Kao da me zabole zasto ide,ali moram da se pretvaram.Ako me ostavi,cale mi nece dozvoliti da ostanem ovde)

A:Da malo odmorim od svega...(prekinuo sam je)

Ja:Od cega?(zvucim kao neki idiot)

A:Od tebe.Nas.(rekla je tiho.Samo da ne raskine,kucka)

Ja:Zasto ne dodjes do mene da razgovaramo?Mozda se predomislis.(pocesao sam se po vratu,a onda sam osetio bol.U glavi mi se odjednom stvorila scena od sinoc.Jebena Victoria.Adriana ne sme da vidi ove modrice na mom vratu.Inace ce bez razmisljanja da ode)

A:Justin,ovo nije raskid.Samo idem malo da odmorim od svega.(izdahnuo sam sa olaksanjem)

Ja:Okej.Kako zelis.Javi mi kad se vracas.(rekao sam sa osmehom)

A:Naravno,ljubavi.Vidimo se.(prekinula je poziv.Okrenuo sam glavu na stranu i pored sebe ugledao Victoriu)

V:Verenica?(pitala je sa zatvorenim ocima)

Ja:Otisla je u New York.(legao sam pored nje)

V:Raskinuli ste?(pogledala me pospano)

Ja:Ne.Otisla je na nekoliko dana.

V:Mislim da je vreme da i ti odes iz moje kuce.(priblizio sam joj se)

Ja:Sta kazes na jutarnji sex?(pitao sam je zavodljivo)

V:Jedino ako me lepo zamolis.(rekla je sa pobednickim osmehom)

Ja:Ispala si kucka sinoc,znas?(zavukao sam ruku ispod prekrivaca i stisnuo joj zadnjicu)

V:Neces da dobijes sex,Justin.(sapnula mi je na uvo)Dozvolicu ti da se istusiras u mom kupatilu,a onda odlazi.Moram na posao.(priblizio sam usne do njenog vrata.Ostavio sam nekoliko neznih poljubaca,a onda je grubo ugrizao)

Ja:Izvini.(rekao sam sa osmehom i ustao iz kreveta)

Waitress (J.B.)/ZavršenaWhere stories live. Discover now