7

3.4K 152 9
                                    

Victoria P.O.V.

Ja:Silovao me.(brzo se odmakao od mene)

M:Sta si rekla?(pitao je iznenadjeno)

Ja:Molim te,Martine,nemoj da napravis neku glupost.(suze su krenule iz mojih ociju)

M:Platice mi za ovo!(besno je krenuo u sefovu kancelariju.Brzo sam potrcala za njim.Bez kucanja je usao u kancelariju,unutra su bili sef i Justin)

S:Sta se desava?(pitao je zbunjeno sef.Martin je besno uhvatio Justina za vrat i podigao ga)

Ja:Martine,nemoj,molim te.(rekla sam kroz plac.Sef je brzo ustao i odvojio Martina od Justina)

J:Koj' ti je kurac?(pitao je Justin iznenadjeno)

M:Ubicu te,idiote!(hteo je ponovo da krene na njega,ali ga je sef cvrsto drzao)

S:Martine,smiri se i reci sta se desilo?

M:Gad je silovao Victoriu.(rekao je kroz zube)

S:Sta?(sef je pitao iznenadjeno i sokirano.Ja sam samo stajala u mestu i neprestano plakala)

J:To nije bilo silovanje i ona je htela sex.(rekao je Justin smireno)

M:Laze!(rekao je Martin besno.Nekako je uspeo da se izvuce iz sefovih ruku i da Justina ponovo uhvati za vrat i pribije ga uz zid)

J:Nisi znao da ti drugarica nije tolika devica?(namerno ga provocirao.Nisam mogla nista da kazem,a ni da prestanem da placem.Sef je ponovo odvojio Martina)

S:Smiri se,Martine.Resicemo ovo na drugi nacin.(sef je pokusavao da ga smiri,ali bezuspesno)

M:Necu da se smirim,dok ne dobije ono sto zasluzuje!(rekao je besno)

Ja:Martin,molim te.(uspela sam nekako da dodjem do njega i uhvatim ga za ruku)

M:Victoria...(prekinula sam ga zagrljajem)Victoria,pusti me.(nisam htela da ga pustim,dok se malo ne smiri.Pogledala sam u Justina,koji je u nas gledao sa podignutom obrvom i ironicnim osmehom.Primetila sam da se Martinovo disanje polako vraca u normalu)

Ja:Dobro si?(pitala sam ga tiho,klimnuo je glavom.Polako sam se odmakla od njega)

S:Martine,vrati se na posao ja cu da razgovaram sa Victoriom i resim ovo.(obrisala sam suze)

Ja:Idi,bicu u redu.(jos jednom je pogledao u sefa i Justina,a onda me nezno poljubio u celo i izasao)

S:Sedi,Victoria.(pokazao mi je na stolicu.On je seo u svoju fotelju,a Justin preko puta njega)Polako mi ispricaj sta se desilo?(osetila sam nervozu zbog Justinovog pogleda na sebi)

Ja:Tog dana je bio njegov drug u kaficu...(zapocela sam)Otisla sam do kanelarije da ga pozovem...(Justin me prekinuo,samo da ne bih spomenula da je ovde imao sex sa Bellom)

J:Cale,otkud znas da prica istinu?

S:Ne prekidaj je!(rekao je sef strogo)

Ja:Posto je imao nekog posla ovde...(pogledala sam ga,a onda nastavila)Rekla sam njegovom drugu da ce doci kasnije.Njegov drug je narucio pivo,koje sam mu odnela i zatekla vaseg sina za stolom sa njim.Narucio je pivo,rekla sam mu da ce doneti Bella,ali je on odmah ustao,uhvatio me za ruku i dovukao ovde,gde me kasnije...(zastala sam,jer sam osetila da ce mi krenuti suze.Progutala sam knedlu)Silovao.(nastavila sam recenicu.Nekoliko suza se spustilo niz moje obraze)

S:Ne mogu da verujem.(rekao je sef razocarano,dok je gledao u Justina)Victoria,duso,popij malo vode i pokusaj da se smiris.(sipao je vodu u casu i pruzio m je)I ako mi je sin,necu stati na njegovu stranu.Mislim da treba da ga prijavis.(Justin ga je pogledao iznenadjeno.Popila sam gutljaj vode i spustila casu na sto)

Waitress (J.B.)/ZavršenaWo Geschichten leben. Entdecke jetzt