34

3K 177 25
                                    

     " Ne znam ja u paru
        ni ulicu da predjem.
        Ja osecanja krijem,
       da ne bih bio povredjen. "

Victoria P. O. V.

J:Ja cu da zadovoljim tvoje potrebe, Victoria. (uhvatio me za struk i ponovo vratio na sto)

Ja:Ako ces opet da se igras onda bolje odjebi odmah! (rekla sam upozaravajucim tonom)

J:Naravno da cu da se igram, ali uzivaces, veruj mi. (nagnuo se preko mene na stolu i ostavio mi nekoliko poljubaca na vratu. A onda se podigao i rasirio mi noge) Ovo ti nece trebati. (uhvatio je rub mojih gacica i polako ih skidao, gledajuci me zavodljivo u oci. Uspeo je opet da probudi onaj osecaj u meni. Moje gacice su ubrzo zavrsile negde na podu, a njegove ruke su nezno klizile po mojim butinama. Namerno je izbegavao da me dodirne tamo gde zelim, dok me gledao sa zlocestim osmehom)

Ja:Nerviras me. (podigla sam se u sedeci polozaj)

J:Rekao bih da te ovo izludjuje. (dodirivo je unutrasnjost mojih butina. Bio je blizu, a opet tako daleko. Nisam mogla vise da izdrzim. Uhvatila sam njegovu ruku  i stavila je na stidljivo mesto)

Ja:Ovde, Bieberu. (zatvorila sam oci i uzdisala , dok sam  njegovu ruku pomerala po svom medjunozju. Ovo je tako dobro)

J:Da li ja to prisustvujem tvom samozadovoljavanju? (otvorila sam oci i susrela se sa njegovim pogledom punim pozude, dok mu je u uglu usana bio osmeh. Na trenutak sam osetila posramljenost, ali je to nestalo kada je gurnuo prst u mene) Mala pomoc. (rekao je sexy glasom. Zastenjala sam i zagrizla usnu. Spori tempo pomeranja njegovog prsta mi nije odgovarao, pa sam svojom rukom pomerala njegovu brze. Stenjala sam sve glasnije. Osetila sam da je blizu vrhunac i on je to primetio, jer sam pocela da se skupljam oko njegovog prsta) Jebote, nemoj jos da svrsis. (uzvukao je prst iz mene i na brzinu otkopcao sebi pantalone, koje je spustio zajedno sa boksericama. Brzo je stavio kondom i zabio se u mene. Osetila sam ga u sebi u punoj velicini) Otkad ovo cekam, Victoria. (izgovorio jr kroz uzdisaje, dok mi je grubo ljubio vrat. Zadovoljstvo u meni je postajalo sve vece svakim njegovim novim ulazenjem i izlazenjem. Nisam marila za to sto je previse grub, stavise to mi se jebeno svidjalo. Bila sam preblizu orgazmu)

Ja:Justin! (vrisnula sam njegovo ime)

J:Ne jos, Victoria. (zabila sam nokte u njegova ledja zadrzavajuci orgazam)

Ja:Ne mogu! (rekla sam kroz zube. A onda sam osetila i njegovo pulsiranje u sebi)

J:Svrsi, Victoria. (to je bio okidac. Svrsila sam uz glasne uzdisaje pomesane sa stenjanjem, a ubrzo je i on doziveo isto. Jebeno dobar orgazam. Posle nekog vremena sam ga odgurnula od sebe i ustala sa stola. Osecala sam blagu bol izmedju nogu. Bio je grub. Previse grub) Ni hvala necu dobiti, Victoria? (zanemarila sam njegovo pitanje i uzela gacice sa poda, brzo sam ih navukla na sebe) Nesto kao:" Hvala, Justin, sto si me izjebao tako dobro da necu moci da hodam nekoliko dana." (nastavio je. Okrenula sam se prema njemu i videla da zakopcava pantalone)

Ja:A da li bi ti znacilo nesto kao:" Odjebi!" (obukla sam majicu i cula njegov smeh)

J:Nezahvalana si, Victoria. ( i suknjicu sam ubrzo obukla)

Ja:A ti si kreten. (prosla sam rukom kroz kosu i malo je unormalila) Vidimo se kasnije, sefe. (rekla sam formalno i krenula prema vratima)

J:Onda dobro iskoristi ovih nekoliko sati da se odmoris. Radis u prvu. (preokrenula sam ocima kad mi je namignuo. Nije kao da mi ne prija njegova paznja, ali zasto bih mu to pokazala?)

Justin P. O. V.

C:Kad si mislio da mi javis da je kafic opljackan? (pitao me cale ljuto kad je usao u kancelariju. Preokrenuo sam ocima)

Waitress (J.B.)/ZavršenaTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang