44

2.2K 152 44
                                    

       "Kad čovek vidi svetlo
            na kraju tunela,
         mora biti oprezan.
        Možda je u pitanju voz."

Justin P. O. V.

V:Želim te

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.

V:Želim te. (promrmljala je kroz poljubac. Nisam mogao da odbijem njenu želju. Spustio sam ruke do njene zadnjice podstaknuvši je da omota noge oko mog struka)

Ja:Tvoja želja je za mene zapovest. (rekao sam dok sam je nosio do njene sobe. Nasmejala se i poljubila me između vilične kosti i vrata. Naježio sam se. Kada smo ušli u sobu, nogom sam zatvorio vrata za nama i lagano je spustio na krevet)

V:Ne želim da budeš nežan. (zagrizla je usnu. Podigao sam obrve i zavodljivo se nasmejao)

Ja:A kakav želiš da budem? (legao sam preko nje, oslanjajući se na ruke. Zavukla je ruku između nas i otkačila sebi peškir. Ispod mene je bila potpuno naga)
V:Razmisli. (zavodljivost je izbijala iz nje. Palcem je dodirivala moje usne. Jezikom sam prešao po njemu) Iskoristi te lepe usne. (rekla je sa zatvorenim očima. Poljubio sam prvo njene usne, a onda sam se spuštao sve niže. Između njenih grudi, stomaka, pa sve do međunožja, na kom sam želeo da se zadržim. Raširio sam joj noge i smestio glavu njih. Sa njenih usana je pobegao uzdah. Prstom sam prelazio po njenom klitorisu, a onda jezikom ponovio. Stenjala je tiho. Pomerao sam jezik sve brže, dok je ona sve glasnije uzdisala i stenjala. Palilo me to. Nastavio sam sa tom radnjom dok nije glasno vrisnula) Ah to, Justin. (stezala je posteljinu ispod sebe i grizla usnu. Doživela je prvi orgazam te večeri. Gledao sam kako se topi tih nekoliko sekundi, dok je muškost u mojim boksericama već bila u punoj veličini. Skinuo sam pantalone, oslobađajući ga. Navukao sam kondom i ponovo legao preko nje. Proveli smo nekoliko minuta u strastvenom ljubljenju. Moj jezik je neumoljivo pratio njen. Toplina njenog međunožja me naterala da uđem u nju. Bio sam u njoj čitavom svojom dužinom. Želeo sam da joj ispunim želju, pa sam grubo ulazio i izlazio iz nje. Naši uzdasi su ispunjavali sobu. Njeni prsti su bili u mojoj kosi, dok smo se nespretno ljubili. Znoj je počeo da me obliva i dobro poznat osećaj se stvarao u meni. Jebeno sam blizu. Ubrzo je nastala eksplozija u meni. Počeo sam da svršavam)

Ja:Jebote! (teško sam disao. Pošto Victoria još uvek nije svršila, dovršio sam je prstima. Sobu je ponovo ispunio njen vrisak. Legao sam pored nje i poljubio je u rame)

V:Ovo je bilo jebeno predobro. (okrenula se prema meni i nasmejala se) Svaki put nadmašiš sebe. (prelazila je rukom po mojim trbušnjacima)

Ja:Trudim se. (oboje smo se nasmejali)

V:Ne želim da se ovo između nas završi. (rekla je ozbiljnije)

Ja:Neće se završiti. (poljubio sam je u čelo i prebacio ruku preko njenog struka, privukavši je u zagrljaj)

-Sutradan

Odlučio sam da iznenadim Victoriu i odem po nju na posao. Ulice su bile mračne i polu prazne. Umorni ljudi su u ovo vreme već uveliko bili u dubokom snu, dok je omladina tragala za zabavom i novim avanturama. Moja Victoria je spadala u onu vrstu ljudi koji rade do kasno. Zaključao sam crni Range Rover i uputio se prema kafiću. Unutra nije bilo mnogo ljudi, a ni Victoria nije bila u sali. Prišao sam šanku.

Waitress (J.B.)/ZavršenaDove le storie prendono vita. Scoprilo ora