Chapter 18

3.2K 152 4
                                    

Alice's POV

Am mai stat câteva ore pentru decorațiuni. Când am ajuns la beteală era imposibil să nu le purtăm drept eşarfe. Adica, pff... Noi suntem copii de 5 ani. Anne şi-a pus globurile drept cercei, iar Niall la fel. Sincer, ii vad impreuna. Louis, eu şi Harry ne-am pus steaua in cap, in timp ce Anne şi Niall ne impodobeau pe fiecare. Toată lumea care se uita la noi îşi făceau cruci şi unii râdeau.

Am mai stat puțin ca să mai luăm câteva cadouri individuali, fără să ştim ce luăm şi cui.

"Hai să mergem acasă! Mă dor picioarele şi mi-e foame!" se plânge Niall.

"Da, ai dreptate. E timpul să mergem!"

Ducem pungile cu decorațiuni acasă la mine, unde vom face Crăciunul de altfel. Am vorbit cu părinții mei şi sunt perfect de acord. Păcat că nu poate fi şi Liam cu noi.

"Nu uitați, în două zile la mine pentru petrecere, bine?" le reamintesc înainte să urcăm în maşini şi să plecăm.

"Am înțeles. O să fim acolo."

Anne mă lasă acasă apoi pleacă. Andrew era acasă şi când m-a văzut cu atâtea pungi a venit să mă ajute. Sigur vrea ceva de la mine.

"Ce vrei Andrew?" îl întreb după ce terminăm de adus pungile.

"Pot să o invit şi pe Olivia aici de Crăciun?"

"Îmi pare rău, dar nu. Mai ales că trebuie să îi întrebi pe mama şi tata mai întâi."

"De ce nu poate veni?"

"Pentru că deja i-am invitat pe Harry, Louis, Niall şi Anne la noi. Şi îmi ajunge o directioneră în casă."

"Hai, mă!" spune şi pleacă sus.

Mâine vine Anne la mine ca să aranjăm tot. Mama şi tata ne vor ajuta, iar Andrew va sta în camera lui şi se va juca pe Xbox, ca în fiecare an.

***

"Sigur e totul aranjat bine? Vreau să fie perfect! Mai ales că este şi ziua lui Louis. Mamă, tortul e în frigider? Tata, ai luat lumânările? Anne, eşti aici?" sunt destul de stresată.

"Da, da şi da." spune Anne. Aud soneria şi mă duc să deschid. Erau ei.

"Mă bucur că ați putut veni." le fac cu ochiul lui Harry şi Niall apoi îi poftesc în casă. Eu şi cârlionțatul ne sărutăm chiar înainte să intrăm în living.

"Surpriză!" sar Anne, părinții mei şi Andrew din spatele canapelei. Eu, Harry si Niall nu am fost pe fază şi am ratat momentul. Louis era uimit.

"Mulțumesc!"

"Şi asta nu e singura surpriză. Lottie, Fizzy, Daisy, Phoebe, Gemma, Greg, Denise, doamnă Tomlinson, doamnă Styles si doamnă Horan, puteți coborî!" băieții au rămas şocați. Habar nu aveau de planul meu şi al lui Anne. Am făcut asta pentru a fi şi ei alături de familiile lor.

Se duc să le îmbrățişeze pe mamele şi surorile lor. Mă rog, Niall îşi îmbrățişează mama, fratele, cumnata şi nepotul. Theo e atât de mic şi de drăguț!

"Cum de sunteți aici?" întreabă Louis încă şocat.

"Păi, m-a sunat Alice de pe telefonul lui Harry şi mi-a povestit planul ei. Eu le-am spus şi celorlalți, iar astăzi suntem aici. Uimitor, nu?"

"Iubito, eşti uimitoare!" mă ia Hazza al meu în brațe.

"Nu a fost doar ideea mea. A fost şi a lui Anne. Şi după ce a fost şi mama de acord v-am sunat."

Stilista lui Harry StylesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum