Astăzi trebuie să ne întoarcem în Anglia, pentru 3 concerte in Londra, Birmingham şi Manchester. Apoi în Irlanda 1 concert la Dublin, în Germania, în Italia, în Franța şi în Australia. Şi, din câte am ințeles, trupa Five Seconds Of Summer va concerta în deschidere. Deci presupun că îi voi cunoaşte.
Am plecat la aeroport pe la 10. Băieții poartă glugi pe cap, ochelari negri şi merg cu capul plecat. Îi înțeleg.
"Pune-ți şi tu gluga pe cap şi mergi mai aplecată. Lumea incepe să te cunoască, mai ales directionerii si Paparazzi."
"Bine."
***
"Alice!" mă strigă o voce pițigăiată imediat ce îmi iau bagajul.
"Domnişoară, vă rog nu vă apropiați." o atenționează Paul.
"Este prietena mea, poți să o laşi."
"Nu pot să cred!"
"Te rog nu țipa. Nu vrem să ne recunoască lumea." o roagă Niall, care înfuleca o pungă nevinovată de chipsuri.
"Ok. Pot să fac o poză cu voi?"
"Anne, te rog taci." încep să râd încet.
"E în regulă. Hai." de ce nu mă surprinde că au acceptat? Le place să facă poze, mai ales lui Harry.
După ce au făcut poze, am plecat cu Anne acasă. Băieții au spus să merg la ei cu o oră înainte pentru că vor să îmi spună ceva. Sunt curioasă ce.
"Familie, sunt acasă!" intru în casă dar nimeni nu îmi răspunde. Cred că mă ignoră. Nu sunt John Cena, oameni buni!
"Ce mi-ai luat?" de ce nu mă miră că Andrew este primul care mă întâmpină?
"Ştiam că îți place Star Wars aşa că ți-am luat o sabie laser. Dar am uitat-o în bagajul lui Harry. Glumesc, o am la mine. Şi, pentru a o atrage pe Olivia," de menționat că ea e directioneră, iar Andrew o place "am luat asta." îi dau un tricou cu poză One Direction.
"Mulțumesc mult!" mă strânge în brațe, ceva ce face foarte des. Îi întorc gestul şi îl strâng mai tare în brațe pentru a mă răzbuna.
"Şi mie?"
"Pe tine te-am păstrat la final pentru că am asta." scot o pungă mare de cadou. Săptămâna trecută a fost ziua ei. "La mulți ani pentru săptămâna trecută!"
"Mulțumesc! Eşti cea mai bună prietenă pe care am avut-o vreodată. Şi singura."
"Ei, deschide-l!" înăuntru se află două tricouri 1D, poze cu semnătură, un parfum 'Between Us' si albumul Made In The AM, care încă nu a apărut. A trebuit să mă rog de băieți o zi să mi-l dea. "Şi ce zici?"
"Te iubesc! Eşti o persoană minunată, ştiai asta?" mă ia în brațe şi începe să plângă.
"Te rog nu mai plânge! Mă faci şi pe mine."
"Ok. Dar cum ai făcut rost de album? Apare abia în noiembrie."
"Să zicem că l-am mituit pe Niall cu mâncare, pe Louis cu morcovi, pe Liam cu 'Dacă nu mi-l dai şi mă spui lui Paul îl chem pe regele Lingurilor de pe planeta Lingureni să te răpească şi închidă împreună cu alte linguri!' iar pe Harry doar l-am rugat. A fost simplu." aparent, lui Liam îi e frică de linguri. Şi zicea că Louis şi porumbelul lui, Kevin, sunt ciudați.
"Asta e o zi pe care nu o voi uita vreodată." începem să râdem amândouă din plictiseală.
"Vii la concert diseară, nu?"
"Nu, deloc!" vocea aia sarcastică devine enervantă, dar ce pot să zic?
"Unde vei sta?"
"Păi, de ziua mea am primit un bilet VIP de la părinții mei. Îl am acasă, la loc sigur. Este băgat într-o cutie care e în altă cutie, care e în alta şi tot aşa."
"Zici că vine FBI iar tu ai furat o nestemată neprețuită si o ascunzi de ei sub pat."
"Chiar am băgat-o sub pat."
"Şti că ar putea să o roadă Sasha, nu?"
"Ne mai vedem, pa!" iese vârtej din casă şi uită punga. I-o duc când mă duc la băieți.
Stai puțin. Mai am două ore. Mă duc să dorm.
***
"Alice! Opreşte o dată alarma aia sau o să ți-o bag pe gât! Mă distrage de la joc." ce frate drăguț am!
Mai am o oră. Am dormit prea mult!
Mă îmbrac repede într-o pereche de pantaloni scurți roşii şi o bluză luată la nimereală din dulap. Era una albă cu dungi albastre. De când o am pe asta?
Îmi pieptăn părul şi mi-l prind într-o coadă de cal.
"Am plecat, pa!"
Cadoul văd că nu mai e, deci Anne şi-a adus aminte de el şi Andrew i-a deschis uşa cand a venit.
"Scuze că am întârziat, am adormit şi- Stai, unde e toată lumea?"
"Perfect, ai ajuns. Ajută-ne să îl trezim pe Niall."
"Bună Alice! Hei, aia e ținuta mea!" țipă Louis la mine când mă vede. Aparent, şi el purta aceleaşi haine. Dar blugii erau lungi. Asta da coincidență!
"Scuze, m-am grăbit să mă imbrac! Şi legat de Niall, cred că am o idee. Niall, dacă te ridici mergem toți la Nando's mâine sau după concert."
"Sunt treaz!" țipă si când se ridică dă cap în cap cu Liam. "Au, asta a durut!"
"Ce? Şi noi am încercat asta dar nu a mers."
"Atunci chiar dormeam."
"Atunci e acum zece minute."
"Ok, să ne grăbim să ajungem. Mai avem 20 de minute. Harry, vino să îți aleg hainele."
Îi dau o pereche de blugi strâmți şi o bluză gri. Tatuajele nu i se văd şi în cazul unei sfinte bătăi cu apă, nu o să fie prea fericite fetele.
"Să mergem!" au țipat băieții apoi am intrat în maşina condusă de Louis. Eu o las pe a mea aici. Vin după concert să o iau.
CITEȘTI
Stilista lui Harry Styles
FanfictionAlice, o fata obisnuita care isi cauta de lucru, a dat intamplator de un site pe care se cauta stilisti pentru oameni faimosi. Ceea ce nu stia ea insa, este ca urma sa devina stilista faimosului cantaret, Harry Styles. Daca vreti sa stiti ce se int...