"Anne, răspunde o dată!"
"Ce vrei? Acum am ieşit din casă."
"Ghici la ce s-a gândit căpşorul meu azi-noapte. Mă rog, era aproape dimineață. M-am gândit să îi chem şi pe Harry, Niall, Liam şi Louis cu noi la cumpărături. Oricum nu cred că au ce face acasă."
"Asta este cea mai incredibilă idee pe care am auzit-o vreodată! Normal că vreau! Voi merge la o sesiune de 6 ore de cumpărături cu One Direction. Cine e tare? Eu sunt tare!"
"Atunci îl sun pe Harry. Tu nici să nu îndrăzneşti să îi suni. Nu vreau să ştie că ți-am dat numerele lor, chiar dacă tu le-ai luat din telefonul meu fără să ştiu."
"Ok, ok. Aproape am ajuns la tine."
Îi închid apoi îl sun pe Harry. Sper să nu doarmă. E ora 8. Sigur doarme.
"Neața, Hazz!"
"Neața, iubire! Ce s-a întâmplat?"
"Dormeai?"
"Nu." pfiu, nu l-am trezit!
"Păi, eu şi Anne mergeam la o sesiune de cumpărături de Crăciun. Ne gândeam să veniți şi voi 4. Va fi mult mai distractiv."
"Da, de ce nu? Cam în cât timp ne vedem?"
"Într-o oră să fiți la mine. Şi pregăteşte-l pe Niall pentru 6 ore de chin."
"Nu numai el."
"Da, ai dreptate. Vă aştept la mine cam peste o oră. Pa!"
Încep să mă pregătesc pentru cumpărături. Afară ninge şi e destul de frig. Mă îmbrac cu puloverul crem cu guler, blugii negri simpli şi paltonul alb. Îmi vâr picioarele în cizmele maro pe care le țin sub pat, ascunse de fratele meu. Nu întrebați de ce. Îmi aleg din dulap căciula cu Minioni pe care o ador, apoi mă duc în baie să mă machez.
Aud soneria chiar când termin de făcut machiajul aşa că mă duc să răspund.
"Ai ajuns! Hai în casă. Trebuie să îi aşteptăm pe cei 3 crai. Liam nu poate veni."
"Ok."
Mai stam 20 de minute apoi apar şi ei. Eu şi Anne mergem cu maşina ei, iar baietii cu masina lui Niall.
"Bun. Ne împărțim în două echipe. Voi 3 mergeți să luați cadouri mai întâi, iar eu şi Anne mergem să luăm mâncarea pentru petrecere. Ne vedem aici într-o oră."
Intrăm în Supermarket şi punem în coş tot ce prindem şi e comestibil. Eu pun foarte multe dulciuri, Anne pune ingrendiente pentru tort şi multe sticle cu suc.
"Anne, ne mai trebuie un coş."
"Mă duc să iau. Aşteaptă-mă aici."
Harry's POV
"Uite un elicopter cu telecomandă!" țipă Louis.
"Uite un cârlig, un petic şi o pălărie de pirat. Argh, sunt un pirat din Țara de nicăieri!"
"De ce nu a venit şi Liam? Potoliți-vă! Uite o pisică de pluş! Lângă e un costum de pisică!" îmi pun urechile, botul şi mustățile de pisică, apoi încep să fac la fel ca una. "Meow! Meow!"
"Ce naiba faceți aici? Am zis să veniți să luați cadouri nu să vă jucați!" hopa! A venit Alice.
"Da băieți!" îmi dau jos repede obiectele de pisică şi le atrag atenția.
"Tu te-ai îmbrăcat în pisică!" shh! Nu trebuie să ştie.
"Foarte masculin, să ştii. Să ieşim din magazinul ăsta de jucării. Doar nu aveți 2 ani."
O ascultăm întocmai pe iubita mea şi ieşim. Intrăm într-un magazin plin cu haine de Crăciun, cum ar fi pulovere cu reni, pijamale cu oameni de zapada si tot felul de chestii de-astea.
"Anne, uite bluzele alea! Nu sunt drăguțe?" Anne stătea lipită de bietul Niall. Ce rău îmi pare de el.
"Ba da. Poate îi luăm unul şi lui Niall ca să se potrivească cu al meu. Lumea trebuie să ştie că sunt viitoarea doamnă Horan." râdem ca sparții la remarca şatenei. Ce rău îmi pare de irlandez! Cât mă bucur că Alice nu se comportă la fel cu mine.
"Anne, ce am vorbit noi acasă?"
"Că nu o să stau lipită de Niall şi nu o să spun că sunt viitoarea doamnă Horan." de nu scot eu telefonul ca să filmez toate aatea...
"Bun. Acum, vino să ne uităm la pulovere. Băieți, ori veniți cu noi să vă uitați, ori o să stați aici."
"Prefer să rămân aici. Nu vreau să vă aud discutând despre pulovere, pantaloni şi lenjerie intimă. Chiar dacă mi-ar plăcea."
"Louis!" țipă amândouă la şaten. Eu i-am dat şi o palmă peste ceafă pentru că s-a gândit la ceva aşa pervers legat de iubita mea.
Pleacă spre raionul de pulovere. Noi rămânem la intrare şi ne uităm peste nişte pijamale în formă de reni, unicorni, iepuri, chiar di pisici. Cred că le-ar plăcea astea.
"Niall, ştiu ce îi poți cumpăra lui Anne." mă uit la el şi încep să râd.
"Ha, ha! Foarte matur! Să ştii că nu e iubita mea!"
"Tot trebuie să le luăm cadouri şi fetelor. Eu îi iau ăsta lui Alice." iau o pijama în formă de ren. Trebuie să îi ghicesc mărimea iubitei mele acum.
"Eu asta, dar nu spun cui." ne arată o cană personalizata, cu fața lui pe ea. Cred că ştiu cui i-o va da. "Louis, tu ce iei şi pentru cine?"
"Rămâne secret."
Mergem să le plătim la casă. În fața noastră se aflau două blonde. Ghiciți despre ce discutau! Despre noi.
"Vai de mine! Harry Styles si Louis Tomlinson sunt chiar in spatele nostru la rand." exclamă una din ele şi se întoarce la noi.
"Sunt şi eu aici!" mă abțin să nu râd.
"Mda... Nu ştiu de ce încă eşti în trupă." mă încrunt la remarca celeilalte blonde.
"Să ştii că are mai mult talent decât vei avea tu şi tot neamul tău vreodată. Dacă te mai iei vreodată de micul ăsta irlandez pe care îl iubesc, am să vin şi o să-ți rup gâtul." intră Anne în conversație şi se ia de blonda aia.
"Şi tu cine eşti? Ți-am dat cumva dreptul să vorbeşti cu mine?"
"Sunt prietenă cu Niall, Harry, Louis si Liam. Măcar ei mă cunosc."
"Ai vrea tu! A, da! Şi Zayn e aşa un idiot că a plecat din trupă! Nu o să aibă succes." dacă nu mă ține cineva o să fac o întreagă scenetă chiar aici.
"Zayn nu este un idiot. El doar nu a mai suportat toată faima asta, aşa că a plecat ca să ducă o viață normală."
"Harry, dragă, nu te băga."
"Cum i-ai spus tu paraşută cu picioare şi mâini?" a ajuns şi Alice. Asta o să se înrăutățească.
"Paraşută-"
"Dacă o faci paraşută îți jur că o să îți fac ochiul mov. Şi nu cu machiaj." o ameninț eu pe blondă, şi face bot de rață. Cât urăsc fetele de genul!
"Următorul!" spune caserița şi ne calmează.
Plătim cadourile şi ieşim din magazin. Asta da experiență la cumpărături!
"Anne!"
"Da?"
"Mulțumesc." Niall mulțumindu-i unei fete este atât de drăguț!
"Pentru nimic. Oricine ar fi făcut asta. Şi să nu le iei în seamă pe 'fanele' astea. Vor doar să te descurajeze. Şi la faza cu talentul chiar vorbeam serios."
CITEȘTI
Stilista lui Harry Styles
FanfictionAlice, o fata obisnuita care isi cauta de lucru, a dat intamplator de un site pe care se cauta stilisti pentru oameni faimosi. Ceea ce nu stia ea insa, este ca urma sa devina stilista faimosului cantaret, Harry Styles. Daca vreti sa stiti ce se int...