Chapter 22

2.3K 131 6
                                    

Anne şi Niall sunt împreună. Cine ar fi crezut că visul ei ar deveni realitate? Adică, totuşi! Câte şanse erau ca visul ei să se îndeplinească? Păi, şi tu eşti cu Harry... Tu chiar vrei să zbori? Da. Aruncă-te pe geam ca s-o fac. Eşti aşa de enervantă! Nu uita că vorbeşti de conştiința ta! Te urăsc! Aww, şi eu!

"Ne mutăm."

"Ce? Adică nu veți mai sta împreună toți 4?"

"Nu. Ne vom muta fiecare în apartamentul său, apoi vom vinde casa."

"Ce păcat... Aveți atâtea amintiri aici..."

"Ştiu. Nici eu nu vreau să plec din casa asta, dar de săptămâna viitoare casa asta va fi a altcuiva."

"Atât de devreme?"

"Da... Acum, dacă vrei poți să ne ajuți cu împachetatul, poți pregăti cina, ori poți râde de noi cum ne prostim."

"Nu îmi place să gătesc, adică urăsc să o fac, dar îmi place la nebunie să râd. Totuşi, nu vreau să stau degeaba, deci am să aleg prima şi a doua variantă."

"În sfârşit Einstein s-a hotărât ce să facă!"

"Mai taci, Louis! Acum treci la împachetat!"

"Bine, şefa."

***

Harry's POV

Iată-ne aici, în ultima zi în casa aceasta. Casa în care se află toate amintirile noastre. Nu pot să cred că ne mutăm fiecare pe cont propiu. O să-mi lipsească regulile lui Liam, mâncarea lui Niall şi caracterul lui Louis de bufon.

Alice este cu noi. Mă ajută să duc cutiile rămase la apartament.

Liam se mută în centru împreună cu Cheryl - pe care Niall încă nu o suportă, nici eu de fel, Louis se mută în Los Angeles, iar Niall va pleca prin lume. A zis că şi-a luat un apartament mic într-un cartier din estul Londrei.

Eu? Eu m-am mutat tot în centru, într-un apartament cu 3 camere, o bucătărie spațioasă, baie şi alte camere mai mici care le voi folosi pe post de spațiu de depozitare.

Nu am vrut să fie ceva luxos. În niciun caz.

"Sunteți pregătiți?"

"Nu cred. Adică, nu vreau să părăsesc casa asta. În niciun caz. Fac protest. Eu nu plec!" eram sigur că asta se va întâmpla.

"Niall, trebuie să plecăm. Lasă casa. Vei vizita lumea!"

"Da, dar fără voi nu va fi la fel de amuzant. O să mă plictisesc."

"Din când în când vom mai face excursii. Acum, promiteți că vom ține legătura?"

"Absolut. Ultimii 5 ani i-am petrecut cu voi. Nu pot să rup legătura cu voi. Puteți veni să îl vizitați pe Freddie când vreți, doar să mă anunțați."

"Ok. Vreau să o cunosc pe Briana."

"Sunt sigur că nu vrei asta, Alice."

"Eu trebuie să plec. Mă aşteaptă Cheryl. Ne mai vedem!" Niall strâmbă din nas, dar Liam îl ignoră. Ne strânge în brațe pe fiecare.

"Şi eu trebuie să plec, ori o să pierd avionul. Îl salut pe Freddie din partea voastră."

"Pa, Louis! Zbor plăcut!"

"Eu trebuie să mai aranjez lucrurile în apartament până plec."

"Se pare că am mai rămas noi doi în fața uşii casei noas- fostei noastre case. Să mergem!"

Alice's POV

După ce l-am ajutat pe Harry să îşi despacheteze lucrurile, mă invită să rămân la el. Nu vrea să rămână singur în prima lui noapte aici, aşa că nu-l refuz.

Am făcut 'mâncare' - dacă putem numi nişte macaroane arse şi brânză presărată deasupra aşa. Bineînțeles că nu le-am mâncat şi am comandat mâncare chinezească. Am aruncat compoziția direct la gunoi, acolo unde îi e locul.

Restul serii ne-am uitat la filme găsite din întâmplare la TV. Mă plictisisem de filmele monotone pe care le-am mai văzut de mii şi mii de ori, la fel şi Harry. El a propus să ne uităm la 'This is us'. L-am mai văzut obligată de prietena mea. Dacă ar afla că mă uit din nou - pentru a patra oară cred - fără ea m-ar omorî.

"Şti care e partea mea preferată din film? Cea în care Liam îți trage pantalonii jos."

"Te rog nu îmi reaminti aia! Nu pot să cred că au pus-o în film."

"Mai bine că au pus-o. Să şti că au omorât multe directionere. Am auzit că unele cică au rămas însărcinate." ok, asta am inventat-o eu.

"Ştii cine a rămas însărcinată? Tu!" se pune peste mine şi începe să ma sărute încet. Mă întreb ce fac restul acum...

Louis' POV

"Briana, vreau să îl iau şi eu pe Freddie la o plimbare prin oraş. Am dreptul să fac asta."

"Copilul nu vrea să vină cu tine."

"De unde ştii? Ți-a spus asta? Eu cred că îşi doreşte să vină cu mine ca să scape de tine."

"Da, da, sigur! Freddie mă iubeşte! Îl poți lua până mâine."

"Nu e un obiect. Micuțul o să stea la mine."

Liam's POV

"Ce mai faci, iubitule?"

"M-am întors de la o prezentare de modă."

"Ai fost la prezentarea de modă unde era Danielle, nu?"

"Ba nu! Calmează-te, Sophia!"

"Mi-ai spus cumva Sophia?"

"Nu, am zis Danielle. Adică Perrie. Ugh, Cheryl."

"Să nu mai vorbeşti cu mine! Ne despărțim!"

"Sophia, te rog!"

"Eu sunt Cheryl! Nu pot să cred că am vrut să am un copil cu tine!"

"Wow, pauză! Eu să am un copil cu tine? Nu am avut cu Danielle sau cu Sophia, dar cu tine! Suntem împreună de 3 luni." mai bine nu spuneam nimic.

"Nu mai vorbi cu mine şi sterge-mi numărul din telefon!"

"Nici măcar nu era salvat." pe bune, de unde vin toate astea?

Niall's POV

"Anne, ce cauți aici?"

"Am venit cu tine în vacanță, logic! Suntem împreună de o săptămână, 3 zile, 2 ore, 57 de minute şi 13 secunde. 14.. 15.." cred că ar trebui să mă obişnuiesc cu ea aşa cum este. Tot o voi iubi. Iubesc caracterul ei şi că mă face să râd, iar eu pe ea. Suntem făcuți unul pentru altul.

"Părinții tăi ştiu că ai venit?"

"Da, le-am lăsat un bilet pe frigider înainte să plec."

"Anne, trebuie să îți suni părinții şi să îi anunți că eşti vie. Probabil sunt îngrijorați pentru tine."

"Bine, îi sun acum."

Stilista lui Harry StylesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum