Chapter 1

10.1K 340 69
                                    

"Răspunde mai repede la telefonul ăla!" țipă Andrew la mine, făcându-mă să-mi dau ochii peste cap.

"Calmează-te! Acum mă duceam să-l iau!" am strigat înapoi.

Apuc telefonul de pe masa din bucătărie și văd numele lui James. Zâmbesc instant, răspunzându-i imediat.

"Bună!" spun eu extrem de fericită.

"Bună! Ce faci?" mă întreabă el.

"Am vrut să îmi caut de lucru, tu ce mai faci?"

"Doar am vrut să-ți aud vocea! Apropo, ai vrea să ieșim în seara asta alături de niște prieteni la biliard? Poți să îți aduci și prietena, dacă vrei." îmi sugerează el.

"Da, de ce nu. Vii tu să mă iei?"

"Da, la ora opt fi gata!"

"Bine, te iubesc!" îi spun, iar acesta închide.

Mai am două ore să mă pregătesc. Trebuie să îi anunț și pe părinții mei că voi pleca. Ah, și să nu uit să o sun si pe Anne! Totuși, mai întâi am să le spun părinților mei că plec.

"Mama, vezi că ies în oraș cu James, Anne și alți prieteni de ai noștri! Ne ducem la biliard." o anunț eu pe mama care era în bucătărie.

"Bine, dar să ai grija." îmi zice și după mă duc să o sun pe Anne.

"Anne?" spun eu.

"Oh, Alice! Ce este?" mă întreabă ea.

"O să merg cu James și alți prieteni de ai lui la biliard, vii și tu?" o anunț eu.

"Da, la ce ora?"

"Pe la opt o să vin să te iau cu James. Pa!"

"Ok, pa!" spune și după închide telefonul.

Bun, mai trebuie doar să îmi aleg cu ce să mă îmbrac. Ugh, o să fie greu. Oare cu ce mă pot îmbraca... Gata, știu! O să imi iau blugii negrii, un maieu alb pe care îl voi băga în pantaloni și o cămașă roșie și neagră în carouri.

Mai am o oră și jumătate până vine James. Îmi leg părul într-un coc, apoi fug să fac un duș scurt. Îmi înfășor un halat în jurul corpului, apoi merg sa mă machiez. Nu mă chinui prea mult, ca să am timp să mă îmbrac și să îmi așez părul.

Se aude soneria chiar când sunt gata. A ajuns. Îmi mai aranjez puțin părul, apoi fug jos să răspund la ușă.

"Ești gata?" mă întreabă el.

"Dap, să mergem!" spun și ies din casă.

"Vine și prietena ta?" mă întreabă când intrăm în mașină.

"Da, și m-a rugat să mergem să o luam de acasă și pe ea." spun, și mă întind spre GPS-ul de pe bord pentru a introduce adresa.

În scurt timp ajungem in fata casei lui Anne și o luăm. Nu ne mai ia mult și suntem deja în fața unui bar care închiriază și mese de biliard. Prietenii lui James ne așteptau acolo, în fața barului.

"Bună băieți!" le spun când ajungem în dreptul lor.

"Bună! Intrăm?" spune Kevin și după se întoarce pentru a intra pe usa.

"Sigur!" zice James și după mă ia de mână l.

***

După mai multe partide de biliard, terminăm în sfârșit și plecăm acasă. Eu și James am fost câștigătorii, căci am jucat pe echipe.
Ajung extrem de obosită acasă, așa că mă trântesc în pat. Aș vrea să adorm chiar acum, dar fratele meu, Andrew, dă buzna în camera mea fix când îmi închid ochii.

Stilista lui Harry StylesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum