Chapter 13

5.2K 226 3
                                    

Ce repede trece timpul! Parcă ieri eram în Birmingham şi azi suntem în Sidney. Acesta este ultimul concert din micul turneu de 3 luni. Chiar nu ştiu pentru ce a fost făcut, dar cred că se plictiseau aşa că s-au gândit să colinde puțin lumea.

În sfârşit îi pot vedea pe 5 Seconds of Summer. Tot îmi povestea Niall despre ei când mânca, şi m-a făcut curioasă.

"Alice! Vino puțin!" tocmai ce pomenisem de blond şi acum mă strigă. "El este Ashton. Pe ceilalți i-am pierdut prin zonă."

"Eu sunt Alice. Încântată." mă ia în brațe, ceea ce e drăguț. Niall nu se poate abține aşa că se alătură şi el.

"Ce e cu atâta dragoste aici? Vrem şi noi!" țipă Louis, apoi apar şi Harry, Liam, Calum, Luke şi Michael.

"Băieți, mă sufocați!"

"În 5 minute intrați pe scenă!"

"Cine?" întreabă toți la unison.

"5 Seconds of Summer."

După ce mai fac cunoştință cu Michael, Luke şi Calum pleacă toți şi mă lasă singură. Foarte drăguț din partea voastră.

Ies afară să mai iau o gură de aer. Scena e în aer liber, nu îți ajunge? Nup.

Se simte că în curând vine iarna. Îmi era puțin frig, dar am început să mă plimb. Alice, nu e o idee bună. Mai ales în timpul unui concert. Da, ai dreptate. Mai bine mă duc înapoi.

Băieții din 5SOS au intrat pe scenă, dar ceilalți 4 alergau disperați pe acolo. Ce au pățit?

"Alice, poți veni puțin cu mine?" mă invită Harry şi răspund afirmativ. "Ne cunoaştem de 3 luni, şi din clipa în care te-am văzut, am început să țin la tine. Pe zi ce trece am început să mă indragostesc de tine din ce în ce mai mult. Nu sunt foarte bun în exprimarea sentimentelor mele, dar vreau să şti că te iubesc. Vrei să fi cu mine?"

"Da. Aş fi onorată." ne sărutăm şi pot auzi cum lumea deja se adună în spatele nostru. Unii au început să aplaude, alții spuneau 'Aww'. Am început să râd puțin. "La ce vă holbați atât?"

"La voi doi, porumbeilor." recunoaşte Liam.

"Kevin? Unde-i Kevin?" întreabă Louis şi se uită în jur. Râdem toți, mai puțin el.

"Ai stricat tot momentul, cap sec!" îi dă Liam o palmă peste cap.

***

Conceetul s-a terminat, iar acum ne îndreptăm spre hotel. Oficial, eu şi Harry suntem un cuplu. Am stat lângă el în maşină, ne țineam de mână... A fost foarte frumos. Şi cred că dacă ar afla Anne ar face crize şi m-ar întreba unde, când şi ce rochie voi purta la nuntă. Dar mai important, m-ar întreba dacă poate fi domnişoara de onoare şi dacă Niall e singur. El nu e din păcate. E însurat cu mâncarea.

Şi tocmai ce vorbeam de Anne, iar acum mă sună.

"Hei." răspund încă fericită din cap până în picioare.

"De când eşti cu Harry?" de unde ştie ea? Paparazzi idioți. Mi-aş dori să piară în iad.

"De azi."

"Când e nunta? Unde se ține? Ce rochie vei purta? Va fi o nuntă pe plajă? Pot fi fata cu florile? Nu, nu pot. Pot fi domnişoara de onoare? Niall vine şi el?" prezicerea mea a fost exactă. Ştiam că mă va întreba toate chestiile astea, o cunosc prea bine.

"Nu e nicio nuntă. Iar Niall e luat." cred că deja se enervează puțin.

"Care e paraşuta aia?" (Scuze de limbaj, nu mă puteam abține.)

Stilista lui Harry StylesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum