Chapter 6

4.8K 256 1
                                    

În sfârșit am ajuns în camera mea de hotel. După incidentul cu Kim - care mi-a plăcut la nebunie - concertul a fost liniștit. În culise au mai apărut fane pașnice, care au făcut poze cu băieții.

"Alice? Dormi?" mă întreabă Anne după ce îi răspund la telefon.

"Nu. De ce?"

"Vești proaste. Uită-te pe CNN chiar acum. Pa!" spune și deschid televizorul.

"În timpul concertului One Direction din Los Angeles, Harry Styles a prezentat-o pe stilista sa, Alice Scott. În timpul bătăii lor cu apă, Styles alerga spre Scott, dar a alunecat și a căzut peste ea. 'S-au sărutat intenționat sau a fost o greșeală?' este întrebarea pe care mulți și-o pun. Nu cu mult după, o altă fană înfocată a celebrei trupe britanice intră pe scenă, dar este luată pe sus de către Harry Styles și dusă în culise, de unde a fost dată afară și i-a fost interzisă participarea la alte concerte. Dar cel mai important, avem un nou cuplu în lumea mondenă? Aflați asta numai de la noi."

Ies din cameră nervoasă și mă îndrept spre camera lui Harry. Nu mă interesa că putea dormi la ora asta. Bat la ușă pe jumătate adormită pe jumătate nervoasă și aud un "Intră". Nu ezit nici un moment și mă duc înăuntru.

"Ai văzut ce tocmai a fost la TV?" îl întreb, dar sigur nu l-a văzut pentru că deja dormea.

"Nu. Ce?"

"Păi, jurnaliștii au scris despre sărutul nostru accidental" care mi-a plăcut într-un fel sau altul "și au zis că noi formăm un cuplu. Apropo, scuze că te-am trezit, dar era important."

"Ce? Noi nu suntem împreună! Am o idee! Merg mâine cu băieții la emisiune și spunem adevărul. Ce zici? Dar mai întâi trebuie să vorbim cu Paul mâine." propune el.

"Daca asta va rezolva lucrurile, bine." spun, apoi dau sa ies din camera, dar ma opreste chiar cand am pus mana pe clanta.

"Se va rezolva, promit."

"Bine. Noapte bună!" ies din cameră și mă duc spre a mea, dar când ajung in dreptul ușii, o văd deschisă. Ciudat, eu țin minte să o fi închis chiar după ce am ieșit.

Pășesc înăuntru și când aprind lumina, o observ pe Kim cum îmi umbla prin lucruri. Cum a intrat aici? Parcă bodyguarzii trebuiau să țină fanii afară, nu să îi lase înăuntru.

"Ce cauți aici, Kim?" spun cât se poate de încet ca să nu-i trezesc și pe restul.

"Păi, din moment ce tu ai râs pe seama mea, acum îți umblam prin haine. Apropo, sunt mai vechi decât profesoara de Biologie dintr-a șasea." profa aia avea 67 de ani, acum peste 70. Și nu e vina mea că ea s-a făcut singură de râs și a intrat pe scenă.

"Ieși de aici până nu chem paza!" aproape că țip, dar încerc să mă abțin.

"Ce e a... Cine ești și cum ai intrat aici?" întreabă Louis care intră somnoros. "Stai, te știu! Ești fata aia care a intrat pe scenă!"

"Da, și iubita ta în același timp. Nu-mi spune că ai uitat de aniversarea noastră de 1 lună de când suntem împreună, iubi!" oficial, nu am mai văzut persoană mai stricată la cap - și în același timp patetică - decât ea.

"Ai băut ceva sau te-au scăpat părinții tăi în cap când erai mică? Eu nu sunt și nici nu voi fi iubitul tău pentru nimic în lume. Paza! Paul!"

Mai aveam puțin și izbucneam în râs. M-am abținut până a venit Paul și a luat-o din camera mea, dând-o afară și din hotel. Jur, fata asta ar trebui să meargă la un psiholog sau la Casa de Nebuni.

"Alice, ești bine? De ce râzi?" mă întreabă Paul când se întoarce.

"Pentru că a început să fie extrem de patetică fata asta. A vrut să se răzbune pe mine și a fost dată afară." mă opresc în cele din urmă din a mai râde, chiar dacă îmi este aproape imposibil să n-o fac.

"Faci cum vrei. Noapte bună! Apropo, dacă se mai întâmplă ceva, strigă-mă ori pe mine ori pe Jake, bine?"

"Am înțeles. Noapte bună!"

Și așa, am reușit până în cele din urmă, chiar dacă m-am chinuit cam o jumătate de oră să mă opresc din râs.

Stilista lui Harry StylesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum