Chapter 20

2.6K 139 7
                                    

"Unde e Louis?"

"În LA."

"Ce cauta acolo?" îmi iau o doza de suc din frigider şi mă aşez lângă Harry pe canapea. Îşi pune mâna pe dupa umărul meu şi îl sărut.

"Să îşi vadă copilul."

"Louis are copil?"

"Mda. Cu Briana față de cal." (Chiar nu m-am putut abține)

"Ce e cu ea?"

"Poveste lungă."

"Mă rog. Când vine?"

"De ce îți pasă când vine?"

"Fără motiv." am un plan, ce ştiți voi.

"Eu mă duc până la baie. Vin imediat." Harry se ridică de lângă mine. Bun, acum le pot spune planul.

"Am nevoie de atenția voastră până vine Harry. Se poate?" dau aprobator din cap aşa că încep să le povestesc repede. Termin de spus ce aveam chiar înainte ca iubitul meu să vină înapoi în sufragerie.

Mai stau 2 ore cu ei apoi plec acasă pentru a organiza totul. Trebuie să fac lista cu invitații, să rezerv clubul pe care l-am ales, să comand tortul... Atât de multe de făcut în 4 zile! De aceea mă va ajuta Anne.

Ea se ocupă de invitați, eu de club şi tort. Vom avea grijă să punem unul sau chiar doi bodyguardsi la intrare. Vreau ca numai invitații să intre.

"Am găsit un club în centru. Îi sun acum să îl rezerv pentru marți. O să merg după să comand şi un tort. Trebuie să fie unul mare, deoarece Niall va mânca cel puțin 5 felii. Ce 5? 100! Dar cu ce să fie tortul? Cu vanilie? Ciocolată? Căpşuni? Fructe de padure? Dar cu ce o să fie ornat? Cu flori din glazură? Cu figurine de marțipan cu el şi băieții? Cu ce ma voi îmbrăca? Cum îmi voi aranja părul? Cum..."

"Alice, calmează-te! Doar calmează-te! Inspiră, expiră, inspiră, expiră!"

"Anne, nu sunt pe cale să nasc."

"Dar eşti pe cale să îți explodeze o venă. Nu este o nuntă. Este o simplă petrecere. Trebuie să te calmezi. Totul va merge minunat. Lista invitaților e aproape gata."

"Pe cine ai invitat?"

"O să vezi marți. E surpriză. Acum sună să faci rezervare."

***

"Te distrezi?"

"De minune! Îți mulțumesc, iubito! Eşti cea mai tare!" mă ia în brațe, iar cu o mână mă freacă pe spate.

"Cu plăcere. Orice pentru tine." se uită peste umărul meu şi pare uimit. "Aia e Taylor Swift? Iar aia Kendall Jenner?" Anne!!

"La mulți ani, Harry! Nu te-am mai văzut de când eram împreună!" Anne, ai încurcat-o rău de tot! Rău am spus. Rău!

"Yay, Taylor. Ce dor îmi era de tine şi de lăudăreala ta!" încearcă să se dezlipească de blondă, dar ea nu îi dă drumul. Nu era de ajuns că apare şi Kendall. "Kendall, şi de tine îmi era dor! Ce mai face Kim? Dar Kylie? Dar Kanye West? Dar..."

"Sunt bine. Şi nu, nu poți face parte din show-ul nostru. Nu eşti un Kardashian."

"Nici tu nu eşti şi totuşi faci parte."

"Hey, sunt şi eu aici." le fac cu mâna dar ele nu mă bagă în seamă. Idioate!

"Fetelor, ea este IUBITA MEA, Alice." accentueaza cuvintele importante care mă descriu în momentul ăsta.

"Am auzit de tine. Apropo, Harry, a venit şi Selena. Şi Barbara. Şi Perrie. Şi..."

"Am înțeles, blondino!" chiar nu ştiu de unde a venit asta.

"Noi mergem să ne luăm un suc. Harry, vii cu noi?"

"Cred că el va rămâne cu mine." îl apuc strâns de braț şi le zâmbesc fals.

"Din nou eşti geloasă."

"Harry, normal că voi fi geloasă pe fostele tale." nici asta nu ştiu de unde a venit.

"Hai să mergem la o masă."

În drum spre o masă liberă o vedem pe Anne care stătea în poala lui Niall şi se sărutau. Ori au băut amândoi, ori s-au drogat. Ori ambele.

Ajungem la o masă şi ne relaxăm. Mi-a ajuns câte foste am văzut. Chiar dacă sunt numai două.

"Tu eşti sărbătoritul, nu?"

"Chiar eu."

"Atunci, lasă-mă să îți fac asta." se urcă pe Harry şi începe să danseze. O stripteriță. Anne, când ajungem acasă vei rămâne fără mâini! La fel ca Jeff Davis.

"Marş de aici târfă! E iubitul meu!" țip la ea, dar nu mă ascultă. O apuc de păr şi o arunc din brațele lui Harry. Nu e vina mea că nu m-a ascultat din prima. Hazza stă şi râde de actul meu de gelozie. "De ce râzi? Nu e amuzant! Dacă ți-aş face eu asta?"

"Ar fi trebuit să te filmez! Ai fost hilară!"

"Eu doar încercam să o iau pe roşcata aia de pe tine. Nimic mai mult. Dacă nu m- ascultat... Şi nici tu nu ai făcut nimic să o îndepărtezi. Cred că ți-a plăcut."

"Alice, şti că doar pe tine te iubesc. Numai pe tine. Acum, vrei şampanie?"

"Da. Şi apropo, şi eu te iubesc."

Pleacă să aducă două pahare cu şampanie. Rămân singură la masă. Ura! Din nou singură!

"De ce o fată atât de frumoasă sta aici singură?" mă uit la persoana care se afla în spatele meu şi aproape leşin. Dylan O'Brien! Nu sări pe el. Nu sări pe el. "Vrei să dansezi?"

"De fapt..." mă trage după el pe ringul de dans şi începem să dansăm pe ritmul muzicii. Doamne cât mă abțin să nu sar pe el! Alice, ai iubit. Nu uita. Da, da, ştiu. Dar tot vreau să sar pe el. Nu e corect!

Se apleacă să mă sărute. Ce să fac? Să îl sărut? Să nu îl sărut?

"Scuze, eu trebuie să plec." ah, ce am făcut? Trebuia să îl sărut! Câte şanse mai am să îl sărut? Ugh, nu e drept!

"Şi, ce mai faci?"

"Tocmai ce l-am lăsat pe Dylan O'Brien. A vrut să mă sărute. Tu ce mai faci?" o întreb perversă pe prietena mea.

"Eh, foarte bine. Iubesc seara asta."

"De ce?"

"A venit şampania." ne întrerupe Harry, iar eu decid să las subiectul pentru altă dată.

"Mulțumesc!"

Restul serii îl petrec dansând, mâncând, țipând la fete care se dădeau la Harry... Ceva complet normal pentru o petrecere. Pe la 4 dimineața ne decidem să mergem acasă. A fost o seară ciudat de amuzantă.

Stilista lui Harry StylesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum