"Sunteți siguri că nu mai puteți sta? Adică ne simțeam atât de bine, iar Freddie o să va ducă lipsa."
"Îmi pare rău, Louis, dar chiar nu mai putem. Oricum, vom reveni în curând, stai liniştit!"
"Pa, Danielle! Pa, Freddie! Pa, Louis!" spun după ce îi îmbrățişez pe fiecare pe rând.
"Pa, Alice! Pa, Harry!" ne salută ei înapoi.
"Drum bun!" ne mai urează Danielle, apoi toți 3 pleacă.***
"Poți să îmi spui te rog de ce îi tot făceai cu ochiul stewardesei din avion?"
"Ce ochi?" îşi acoperă ochiul cu mâna.
"Harry..." îi dau mâinile la o parte şi mă uit serioasă la el.
"Îmi tot intra ceva în ochi."
"Sigur că da! Şti ce? Nu o să fac un atac de gelozie, o să te las în pace." mă aşez pe fotoliu. Îmi scot telefonul şi văd că Anne mă sună. "Hey!"
"Bună! Ce mai faci?"
"Uhm, bine. Tu?"
"La fel. Te-ai întors din America?"
"Dap. Acum câteva minute."
"Bun. Am ajuns şi eu acasă. Vrei să ne vedem undeva?"
"Da, normal. Unde?"
"La Westfield London în jumătate de oră. E ok?"
"Desigur. Ne vedem acolo! Pa!"
"Pa!"
Mă ridic de pe fotoliu şi mă duc în bucătărie să-l anunț pe Harry că plec.
"Mă duc să mă întâlnesc cu Anne. Pa!" îi dau un sărut pe buze apoi plec.
Îmi scot telefonul când ies din clădire şi mă uit la ceas. Pornesc încet pe jos spre mall. Când sunt aproape o văd pe Anne pe partea cealaltă de stradă. Îmi face cu mâna şi aştept să traverseze.
"Doamne, de când nu te-am mai văzut! Mi-a fost dor de tine!" o îmbrățişez strâns şi nu îi mai dau drumul.
"Cum a fost în America? Ai cunoscut-o pe Danielle? Cum e ea?"
"Dani e super de treabă, iar Louis este un tată bun. Deja începe să îmi fie dor de Freddie. Era un copil foarte scump. Cum a fost în mica ta excursie cu Niall?" o întreb şi mă uit la ea pervers.
"M-am distrat. I-am cunoscut nişte prieteni, am vizitat oraşul şi țara, chestii normale."
"În câteva zile Harry pleacă în Miami. Nu sunt sigură dacă mă duc şi eu sau nu. Adică el mi-a propus să merg, dar aş vrea să şi rămân acasă. Totuşi, nu vreau să îl las singur."
"Du-te cu el!" strigă la mine când intrăm în Starbucks. "Dacă Harry Styles îți propune să mergi cu el, accepți."
"Ok, o să mă mai gândesc la asta."
După ce ne-am luat băuturile ieşim afară şi ne aşezăm la o masă. Anne îşi scoate telefonul să facă o poză.
"Treci aici, Alice!" mă trage lângă ea şi eu zâmbesc.
"Stai, să fac şi eu."
Postăm amândouă pozele pe Instagram şi aşteptăm câteva secunde până când primim deja primele notificări.
"Directionerii se mişcă repede!" exclam eu.
"Da, ştiu!"
"Uhm, bună!" îmi întorc capul spre direcția sunetului şi văd trei puştoaice cam de 12 ani. "Suntem mari fane. Putem face o poză cu voi?"
CITEȘTI
Stilista lui Harry Styles
FanfictionAlice, o fata obisnuita care isi cauta de lucru, a dat intamplator de un site pe care se cauta stilisti pentru oameni faimosi. Ceea ce nu stia ea insa, este ca urma sa devina stilista faimosului cantaret, Harry Styles. Daca vreti sa stiti ce se int...