Ispričala sam sve Dariji što se sinoć desilo. Na početku je rekla da je Eliot kreten zbog svog ponašanja, ali promenila mišljenje kada sam joj rekla da je došao da se izvini. Pristala je da izadje sa mnom i Eliotom.
Trebam da idem u šoping sa Darijom. Mora da obuče nešto novo i seksi da bi zadivila Eliotovog druga. Nada se da je zgodan kao i Eliot.
Uvek joj govorim da šta god obukla svi se okreću za njom. Ima dugu braon kovrdzavu kosu i zelene oci. Zgodna je i sve joj savršeno stoji.Eliot se nije pojavio školu danas. Šta li mu se desilo? Možda je razlog ono od sinoc. Da li je možda Ketrin umešana? Ko je ona u stvari? Verovatno je upao u neku nevolju.
Nadam se da će barem doći večeras po mene. Jako sam uzbudjena zbog toga, a i Darija je.
Sad mi je palo nešto na pamet. Moja ogrlica. Kada je ugledao, pogled mu je bio drugačiji. Kao da je već negde video.
Uzela sam svoju ogrlicu i sela na krevet. Proučavala sam je, ali nema ništa na njoj. Nikakav znak, čak ni ogrebotina.
Zašto li je pitao za nju? Ne izgleda ništa posebno, obična ogrlica. Mislim da ću da je nosim večeras,možda i saznam nešto. Čim je ugledao rekao je da mora da ide, ali gde? Kakve veze moja ogrlica ima sa svim?Telefon mi je zazvonio, stigla mi je poruka od Darije. Rekla je da se nadjemo ispred tržnog centra.
Uzela sam crnu torbu u kojoj nosim parfem, kozmetiku i još svakakve gluposti. Mama je u dnevnom boravku sa tatom i gledaju neku emisiju.-" Tata, da li bi mogao da me odvezeš do tržnog centra? "
Ustao je " Naravno " i krenuo po auto.
- " Mama, imam jedno pitanje "
-" Reci, dušo "
-" Ona ogrlica, sa priveskom u obliku krila, odakle je, mislim gde si je kupila? " upitala sam je.
Izgledala je iznenadjeno i u isto vreme zabrinuto. Kao da nije znala šta da mi kaže, skroz je bila izgubljena.
-" To je bio poklon. Nisam ti je ja kupila. Ne znam gde je kupljena." čulo se da je iskreno rekla.
-" Ko mi je onda dao tu ogrlicu? " radoznalo sam upitala, moram da saznam odakle je.
Ustala je sa kreveta " Ne znam ko ti je dao. Zašto me sad pitaš to?"
-" Ovako. Bez razloga " okrenula sam se prema vratima " idem sad, tata me čeka"
Izašla sam napolje i ušla u tatin auto. Vozili smo se desetak minuta. Htela sam da ga pitam za ogrlicu, možda on nešto zna, ali sam ipak odlučila da prećutim.
-" Gde tačno hoćeš da te ostavim?" upitao je
-" Tu kod glavnog ulaza"
Parkirao se sa strane i ugasio auto.
Ispred sam videla Dariju, mahala mi je.-" Možeš li da dodješ po mene oko pet?"
-" Naravno "
Poljubila sam ga u obraz " Hvala ti, tata"
Izašla sam iz auta i krenula kod Darije. Bila je tako srećna i nestrpljiva. Cupkala je u mestu.
- " Hej " zagrlila sam je
-" Hej "
- " Hoćemo li?" osmehnula sam se "Ima da nadjemo nešto savršeno za večeras "
-" Naravno, moramo da zablistamo"
Obilazile smo redom sve prodavnice odeće i isprobavale, ali nismo našle ništa. Ostale su samo još dve radnje,a skoro će pet sati. Ušle smo u prodavnicu i krenule u potragu, svaka na svoju stranu. Uzela sam nekoliko haljina, majica, suknja i otišla u kabinu.
Isprobala sam sve sto sam ponela sa sobom. Ništa mi nije odgovaralo. Ostale su mi da probam još dve haljine.
Navukla sam usku krem haljinu na bretele, ali mi se baš i ne svidja kako mi stoji.
Skinula sam je i obukla crvenu lepršavu haljinu sa belom trakom koja se vezuje oko struka.
Svidelo mi se kako stoji. Ovo je baš ono sto sam tražila.
Presvukla sam se i ponela haljinu. Imam kući bele štikle tako da mi neće bito potrebne nove.
Darija je već bila za kasom.
YOU ARE READING
Crni Anđeo
Mystery / ThrillerViktorija je obična 17-ogodišnja učenica. Sve dok se u njenom životu ne pojave dva zgodna momka. Oboje imaju tajnu koju ona pokušava da otkrije. Koliko daleko će je odvesti njena radoznalost? Da li će uspeti da pogleda opasnosti u oči?