PISMO

3.4K 240 6
                                    

" Dušo, probudi se. Zakasnićeš u školu" čula sam nežni mamin glas

Otvorila sam oči i uspravila se da sednem " Evo, budna sam "

Mama je izašla iz sobe,a ja sam otišla da se umijem.
Kada sam završila vratila sam se u sobu i uzela prvu majicu i farmerice koje su mi stajale u regalu.
Obukla sam se i uzela torbu sa stola.
Krenula sam, ali sam primetila nešto na stolu što pre nije bilo tu.
Papir je bio urolan i privezan rozom trakom. Uzela sam ga i ponela sa sobom. Sad nemam vremena da čitam inače ću zakasniti.

Sišla sam u prizemlje " Otišla sam "

Izašla sam napolje i krenula u školu. U ruci sam držala urolan papir. Dok sam hodala, gledala sam ga sa svih strana i proučavala.
Gladak je i čisto beo. Odakle se stvorio? Kako je dospeo u moju sobu?
Možda je neka pozivnica za žurku.
Stigla sam do škole i brzo krenula prema učionici.
Sela sam na svoje mesto, pored Darije.

" Ćao Darija " rekla sam

" Ej, Viki." uputila mi je onaj njen vrlo poznati osmeh " Dobro, reci, šta se dogodilo?"

" Mislila sam da nećeš pitati. Pričali smo i onda me je on odpratio kući. Poljubio me je, bilo je tako slatko, mislila sam da ću se istopiti" uzbudjeno je nastavila " I onda je rekao da bi voleo da me vidi ponovo i ja sam isto to njemu rekla. Pa je morao da krene, imao je neke obaveze, ali mi je ostavio broj "

" Wow, lepo. Videćete se ponovo? "

" Da. Jedva čekam." gurnula me je laktom " A šta se tebi desilo sinoć, a? "

Kad malo bolje razmislim, Eliot me je poljubio i bilo je savršeno " Ništa posebno, samo smo se poljubili i on je otišao"

" Poljubili ste se? Pa ste u vezi sad? " radoznalo je upitala

Veza? Nisam razmišljala o tome "Nismo"

" Šteta " razočarano je rekla

Izvadila sam knjige i sveske i spremila za čas. Ne mogu da joj kažem, misliće da sam luda.Ako joj kažem za andjele i demone smejaće mi se. Pogledala sam urolano pismo.
Da li da ga otvorim? Šta ako je čaroban i krenu neke iskrice ili odleti. Kako ću to objasniti svima u razredu.
Eliot je ušao u učionicu i krenuo na svoje mesto.

" Eliote, zaš možda šta je ovo? " upitala sam ha pokazujući mu urolan papir.

" Da, to je pozivnica za kraljevski maskenbal "

" Molim? Maskenbal? " zbunjeno sam ga gledala.

" Kraljica pravi maskenbal povodom proslave svog rodjendana , ali niko ne zna da sam te pronašao samo kraljica i još dve osobe kojima ona veruje, pa zato je ovo maskenbal." osmehnuo se

" Stvarno? I kad je taj maskenbal? " upitala sam

" Imaš pozivnicu, sve ti piše"

Oglasilo se školsko zvono " Pogledaću"

Profesor je ušao " Imamo još jednog novog učenika"

U učionici se pojavio Derek. Šta on radi ovde?
Okrenula sam se da vidim Eliota, mrštio se. Videlo se da je besan.
Kako je zgodan cula sam devojke kako dobacuju.
Šta mislite dal' ima devojku?

" Predstavi se " rekao je profesor

Stavio je ruke u dzepove " Derek "

" Nadji slobodno mesto i sedi "

Dok je išao do zadnje klupe koja je bila prazna, sve devojke su balavile za njim. Seo je i bio opišten, kao da ga ništa nije zanimalo.

* * *

Časovi su se završili, a ja nisam obraćala pažnju na Dereka. Nisam ga ni pogledala. Bolje da ne obraćam pažnju na njega da ne bi Eliot saznao da sam razgovarala sa njim.
Izašla sam iz škole i ispred je bio Eliot.

" Odpratiću te do kuće" rekao je

" Nije daleko "

" Znam, ali ipak želim da te odpratim" osmehnuo se.

" Dobro"

Krenula sam sa njim. Dok sam stajala pored njega samo sam razmišljala o sinoćnom poljupcu.
Zacrvenela sam se, znam to, samo da on ne primeti.

" Hoćeš li i ti biti na maskenbalu? " upitala sam ga da bih skrenula misli

" Da i ja ću biti tamo" rekao je " Doćiću po tebe, ipak mora neko. Ne možeš sama da odeš "

" Šta bi trebalo da obučem za takav dogadjaj? Nemam ništa tako svečano, dostojno da izadjem pred kraljicu" paničila sam

Smeškao je " Ne brini ništa. U palati ćeš dobiti haljinu dostojnu princeze"

" Stvarno? "

" Da " osmehnuo se i stao " Ovde živiš"

Zaustavila sam se " A da, tako je"
Zbunila sam se pa sam prošla svoju kuću, kako je to moglo da mi se desi? " Hoćeš da udješ? "

" Ne, moram da idem. Pripreme su u toku. Treba im moja pomoć" osmehnuo se i krenuo " Vidimo se, princezo "

Gledala sam ga kako odlazi i začula kako se vrata otvaraju. Brzo sam krenula unitra. Nazvao me je princezo, zvuči tako čudno, a i slatko kad on to izgovara.
Tata je bio kod vrata " Stigla si "

" Jesam " osmehnula sam se i krenula u sobu.

Stavila sam torbu na sto i izvadila pozivnicu. Sela sam na krevet.
Stvarno me zanima šta piše. Taman ću saznati kad mogu videti majku.
Skinula sam rozu traku i manji rozi omot sa srebrnim nitima.
Odmotala sam papir i videla čitak rukopis ispisan zlatnim slovima:

Draga moja Viktorija

Napokon ću te upoznati. Već duže vreme čekam dan kad ću upoznati svog andjelčića.
Nadam se da me ne mrziš zbog toga što sam te ostavila, ali morala sam to da uradim, za tvoje dobro. Prvo nisam želela da te ostavim,nisam mogla, ali mi je srce govorilo da je to jedina opcija da bih te zaštitila od neprijatelja.
Rekla sam Eliotu da ti ne kaže puno toga, jer bih to ja trebala da uradim.
Da ti objasnim neke stvari koje niko ne zna i koje se tiče kraljevske porodice. Znam da će ti trebati vremena da se navikneš na sve ovo, pa i da poveruješ u ono što budeš saznala. Sve ću ti ispričati kada se budemo videle. Održaćese se maskenbal za dva dana, ali Eliot će tebe dovesti u palatu sutra uveče. Želim prvo da razgovaram sa tobom pre nego što počne svečanost. Radujem se našem susretu.

Kraljica
Aurora

Pismo, od moje majke. Napokon ću je upoznati. Sutra. Nisam se nadala da će biti tako brzo.
Čitala sam pismo ponovo i ponovo. Sve dok nisam napamet naučila svaku reč. Tako sam uzbudjena,jedva čekam da je vidim. Imam toliko pitanja. Želim da znam zašto me je ostavila. Vidi se da je imala razlog, jako dobar razlog. Možda ličim na nju. Hoće li mi pokazati kako da učinim krilima da se pojave?
Tako je, ona ne zna. Derek mi je ispričao neke stvari koje Eliot nije. Sada moram saznati nešto o andjelima. Uskoro punim osamnaest godina. Do tada moram saznati neke stvari. Da li ću imati više demonskih ili andjeoskih sposobnosti.? Moram otkriti.

Crni AnđeoWhere stories live. Discover now