ELIOTOV PLAN

2.7K 192 9
                                    

Eliot P.O.V

Ejdan je već u vežbaonici, moram da požurim. Treba baš da razgovaramo, veoma je važno.
Naglo sam otvorio vrata, a Ejdan je sedeo na strunjači i gledao u mom pravcu. Došao sam do njega i seo.
Primetio sam da su mu oči crvene.

" Da li si to to plakao?" zbunjeno sam ga posmatrao

" Da " rekao je " Kada sam čuo da je mrtva, nisam bio baš svoj "

" Ne brini, naćićemo ko je ubio " stavio sam mu ruku na rame.

" Ko god je to uradio, neće se dobro probesti kada ga dohvatim" besno je ispljunuo ove reči " Koji je tvoj plan?"

" Moramo da nadjemo Dereka. Prvo želim da razgovaram sa njim. On je bio tamo zna sve. Čak i ko je ubio."

" Kako nam on može pomoći i ako nam kaže ko je ubio. Kada mi ne možemo ništa da uradimo kako bi došli do kraljevstva demona. Kraljica bi bila besna,a možda bi nas i kaznila."

" Pa ako nam kaže ko je ubio, možemo da ga nateramo da pati. Sigurno se ne zadržava u demonskoj palati, pa ga možemo naći bilo gde u ljudskom svetu. Onda možeš da se osvetiš, a i kraljica neće saznati. Potrudićemo se da prikrijemo naš plan."

" Dogovoreno " rekao je Ejdan

" Idema sada da nadjemo Dereka, moram da razgovaramo sa njim." rekao sam i ustao " Hajde, moramo da ga nadjemo"

Uputili smo se van vežbaonice, biće teško naći ga.
Ali uspećemo, siguran sam u to. Možda je otišao kod Viki. Kakve ona veze ima sa njim? Šta oni rade zajedno? Moraće i to da mi objasni.

Za nekoliko minuta smo se našli blizu Vikine kuće, jedino što nam preostaje je da čekamo. Možda se i ne pojavi,ali ipak moramo da rizikujemo.
Pa ipak bih mogao da razgovaram sa Viki, ona sigurno zna. I ona bi možda želela osvetu za drugaricinu smrt.
Derek se pojavio, nisam ni sumljao u to.

" Hej " viknuo sam, a on se okrenuo

" Vidi, vidi." smešio se, mrzim ga kada se tako smeje. Zapravo ga prezirem.

" Imamo pitanja " rekao je Ejdan

" Pa kakva pitanja?" pokvareno se nasmejao,kao pravo zlo.

" Ko je ubio Dariju?" besno je upitao Ejdan.

" To moraš sam da otkriješ, ja ti neću reći" pravio se važan.

" Prestani da se zezaš sa nama i reci ko je ubio" besno sam rekao

" Rekao sam, sami otkrite" okrenuo se i krenuo prema Vikinoj kući.

" Šta si radio taj dan sa Viki u Klubu? Ne približavaj joj se više. Koliko znam demonima je tamo zabramjen ulaz." rekao sam, a on se odjednom zaustavio i okrenuo, ali je imao onaj zao osmeh.

" To je moja mala tajna. Koju ti neću otkriti." nastavio je da korača " Ti mi ne možeš naredjivati, ja radim ono što ja hoću."

Dotrčao sam do njega i uhvatio ga za vrat " Rekao sam ti da joj se ne približavaš "

" Neću je povrediti, da hoću odavno bih to uradio " rekao je

" Eliote, pisti ga " čuo sam ženski glas

Okrenuo sam se na stranu i ugledao Viktoriju kako se ubrzanim koracima približava.

" Šta to radite?" sklonila mi je ruki sa njegobog vrata " U čemu je problem?"

" Lepo smo ga pitali ko je ubio Dariju, a on neće da nam kaže" rekao sam.
Primetio sam ga je gledala Ejdana, njegove oči su bile crvene sigurno je shvatila u čemu je stvar

" Ispričaću ti sve Eliote, sve što se desilo, ali kasnije. Naćićemo se u vežbaonici u 3, tad imam trening. Molim te nemoj da praviš neke probleme, važi?" poljubila me je na blic i osmehnula mi se.

" Važi" slegnuo sam ramenima " Šta uopšte radiš sa Derekom, rekao sam ti da ga se kloniš.? Nisi me poslušala"

Približil mi se i nežno šapnula na uvo " U vezi mog oca je, on mi pomaže."

U vezi njenog oca? Ali šta on zna o njenom ocu, on je nestao pre mnogo godina, možda je i mrtav.

" Ali tvoj otac.."

" Je u tamnici, zarobljen. On mi pomaže da stupim u kontakt sa njim." nastavila je da šapuće " Poslala sam mu poruki, a Derek je odneo i sada je došao da mi prenese očevu poruku, bar se nadan da je nešto rekao. Ne brini nemam nikakve veze sa Derekom, ti si mi dečko i izvini na onom ponašanju od jutros u školi. Sve ću ti ispričati. "

Ona je našla svog oca. Drago mi je zbog toga, ali se upušta u veliku nevolju. Ipak, on je u demonskoj palati, a tamo je veoma opasno.

" Uredu je, ali ipak moramo da razgovaramo. Razumem tvoja osećanja, izgubila si osobu koja ti je bila draga" osmehnuo sam se i nagnuo da joj šapnem" Idemo mi, ali ipak se pazi Dereka"
Poljubila me je tako strastveno da sam se naježio.

" Vidimo se " rekla mi je sa velikim osmehom.

Uzvratio sam joj osmeh i krenuo nazad sa Ejdanom u palatu.

" Šta misliš, hoće li nam reći ko je ubio?" upitao je Ejdan

" Da, hoće sigurno. Ali meni je potrebna cela priča, ne samo to. Želim sve da znam, čak i da li se nešto dešava ozmedju nje i Dereka. Verujem joj, samo ne znam, možda malo sumljam."

" To je uredu Eli, ipak ti je ona devojka. Sigurno će ti reći istinu, ali ipak nemoj da misliš da ti uvek govori istinu, njena demonska polovina možda i nije baš iskrena. Ali kada je napala Kiru, bila je veoma strašna, vidi se da ima nešto demonsko u njoj. Bolje budi na oprezu."

" Napala je Kiru jer joj je stalo do mene, to je sigurno zbog toga. Drago mi je da imam osobu kojoj je stalo do mene. Za razliku od moji roditelja."
oborio sam pogled.

" Šta se njima zapravo desilo, mislim znam da su ubijeni. Da li si saznao ko ih je ubio? Nikada mi nisi pričao o tome. Prošlo je 4 godine" nije sklanjao pogled sa mene i čekao odgovor.

" Ne volim da pričam o tome. Nikada nisam saznao ko ih je ubio, a i neću sigurno nikad ni saznati."

" Možda i hoćeš jednog dana " rekao je Ejdan

Zapravo znam ko ih je ubio, ali ne mogu da mu kažem, ne mogu nikome to da kažem.

-----------------------------------
Nastavak, nadam se da je dobar. Izvinite na greškama.
Sledeći deo dodajem tek za vikend. :)

Crni AnđeoWhere stories live. Discover now