O čemu oni pričaju? Koga je kralj ubio? Moram da saslušam razgovor, źelim da znam.
" Neću reći nikome, vaša visosti" odgivorio je Logan.
" Samo te upozoravam Logane, da ne odgovaraš na ovo pitanje ako ti Viktorija postavi. " čula sam preteći kraljev glas.
" Vaša visosti, a zašto ste ga ubili?" upitao je Logan.
" Zašte te to zanima?" povisio je ton.
" Zato što ste sigurno imali dobar razlog. " glas mu je oostao ozbiljan "Niko ne bi ubio sopstvenog sina, bez razloga " dodao je.
Molim?!? Da li je to Logan rekao da je kralj ubio svog sina? Nema šanse.
Moj otac je živ, tako da to znači da govori o drugom sinu. Ali zar njegovog drugog sina nisu ubili andjeli? Logan me je lagao.
Pitam se ko je onda ubio Derekovog oca.? Više ne verujem u to da su andjelu ubice. Sigurno je neki demon ubio njega. Saznaću i ko.
Možda zna Derek, pitaću ga." Postao je previše opsednut tronom. Pokušao je da me svrgne sa prestola, tako što će me ubiti. Zilejn je stariji od Tristana tako da bi presto bio njegov, ali nije mogao da čeka, pa je probao da mi ga oduzme." zastao je na trenutak " Zato sam ga ubio. Dobro mi je došlo da okrenem Tristana protiv andjela. Zamrzeo ih je zbog toga, barem mi je pomoglo u nečemu. Postao je zao i osvetnički nastrojen. Tako sam i želeo, da nastavi sa ratom i uništi andjele. Zamrzeo je i kraljicu, sve dok nije saznao da čeka njegovo dete. Onda je opet prešao na njihovu stranu. Zato sam njega zatvorio dok se ne opameti"
Hteo je da ukrade presto? Zvao se Zilejn, nisam mu znala ime. Malo sam se približila vratima da bih bolje čula ostatak razgovora, samo da me ne primete inače sam gotova. Ovo ću morati da kažem svom ocu, a i Dereku. Oni sigurno ne znaju ništa o ovome.
" Nisam znao da je bio takav" rekao je Logan.
Čula sam da se kralj nasmejao "Takodje joj ne pominji Kolina. Ne sme da zna"
" Neću joj otkriti. Ali sam ga pominjao u priči o Dereku" rekao je Logan "Nisam joj rekao kako je umro "
" Naravno, pošto nije umro već ubijen. Uvek je pravio probleme baš kao i Derek. " nasmejao se pokvareno " Možda bi Kira mogla da se otarasi Dereka, kao što je i njegovog oca."
To je Derekov otac. Šta su njemu uradili? Kira ga je ubila? Ali šta se zapravo desilo?
Neće valjda da naude i Dereku,to im neću dozvoliti. Izgleda da imaju neki problem u vezi njega. Možda im je pretnja." Nisam siguran da će to dozvoliti princeza. Veoma se vezala za njega" rekao je Logan.
" Možda možemo to da sredimo " kraljevi koraci su mi se približavali.
Krenula sam unazad tiho, ali brzo i ušla u prostoriju koja mi je bila najbliža. Vrata sam ostavila odškrinuta da bih mogla da vidim kad budu otišli. Kralj je prošao pored, a Logan je bio iza njega. Napokon su otišli. Sada je vreme da odem i pronadjem taj ključ.
Ostala sam u toj sobi još koji minut iz sigurnosti da se ne vrate. Polako sam izašla i ušla u kraljevu sobu. Nije ništa posebno, ali je ogromna i mračna. Sve što primećujem je veliki dugački krevet, a pored njega sto. Primetila sam i ključ koji je bio na njemu, uzela sam ga i stavila drugi na njegovo mesto da kralj ne bi primetio.
Brzo sam izašla napolje i pigledala da li je bezbedno. Potrčala sam i krenula u svoju sobu. Samo da ne primeti razliku. Nije velika, ali ako zna tačno kako izgleda ključ sigurno će primetiti da je zamenjen.Stigla sam do svoje sobe i ušla unutru. Derek je još uvek bio tu i čekao me. Kada me je ugledao bilo mu je lakše, jer je video da me nisu uhvatili. Gledala sam ga skroz izgubljeno i preplašeno. Sada razmišljam o tome da ga ni rodjeni sin nije uspeo pobediti, kako tek mi možemo.
" Viki, šta je bilo? " došao je do mene "Da li se nešto desilo?"
" Upravo sam saznala da je kralj ubio Zilejna. Mog strica." nervoznobsam rekla.
" Molim?! Sigurna si?"
" Da, sigurna." uhvatila sam ga za ruku " Pominjali su i tvog oca."
" Ubio je i mog oca?" namrštio se.
Povukla sam ga prema krevetu i sela "Nije on. Već Kira "
Seo je pored mene, primetila sam da je bio napet. Takodje i veoma besan, samo da ne napravi nešto glupo. Ne sme da ih napadne, jer će shvatiti da znamo sve.
Zagrlila sam ga da bih ga malo smirila.* * *
Sedela sam sa Derekom u sobi. Uskoro napadamo, samo da stigne moj otac. Smirio se, ali sam sigurna da će napasti Kiru. Još uvek je besan, ali krije to. I ja bih bila povredjena da sam na njegovom mestu. Ne znam šta bih mi sve bilo na pameti, verovatno bih napala.
Vrata su se otvorila i pojavio se moj otac, malo je poranio " Oče, još nema devet"
" Znam dušo" zastao je kada je ugledao Dereka " Šta on radi ovde? I njega si uvukla u ovi?"
" On će nam pomoći." rekla sam i pružila ocu ključ.
Uzeo je ključ i otključao gvozdeni okov koji je zatim spao.
" Napokon se osećam moćno" rekao je kroz osmeh.
" Kako ćemo da se borimo protiv njega. Ne znamo ni da li ima slabost." Derek je ustao sa kreveta i prišao nam.
" Svako ima slabost, ali ne znam koja je njegova. Moraćemo da otkrijeno sami. Takodje da nadjemo neko oružije." gledao me je zabrinuto. Izgleda da se plaši da se nešto strašno ne dogodi.
" Ja ću nabaviti oružije " rekao je Derek.
" Tata?" oborila sam pogled.
" Reci Viki"
" Da li znaš ko je ubio tvog brata? Znam da si zbog toga bio ljut na andjele i zamrzeo ih." tužno sam ga pogledala.
" Ne znam tačno ko, ali neko od andjela" rekao je.
" Nije. Čula sam razgovor izmedje Logana i kralja " zastala sam kada se fokosirao na moje reči " Tvog brata je ubio kralj, jer je hteo silom da preuzme tron. A Derekovog oca je ubila Kira, ali ne znam zašto."
" Ne mogu da verujem da je ubii rodjenog sina" počeo je da besni "Platiće za ovo." okrenuo se prema Dereku " Nadji oružije, i vrati se ovde"
" Naravno" rekao je i izašao.
" Čim se Derek vrati napadamo" rekao je besno, izgleda da sam možda pogrešila što sam mu rekla.
------------------------------
Evo nastavka...
Šta kažete?
Probaću da napišem danas još jedan nastavak, da bih što pre završila ovu priču.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Crni Anđeo
Mistério / SuspenseViktorija je obična 17-ogodišnja učenica. Sve dok se u njenom životu ne pojave dva zgodna momka. Oboje imaju tajnu koju ona pokušava da otkrije. Koliko daleko će je odvesti njena radoznalost? Da li će uspeti da pogleda opasnosti u oči?