Derek me je rano probudio. Potpuno sam zaboravila na školu. Trebalo mi je dosta vremena da se spremim, ali sma uspela da stignem na prvi čas. Eliota nisam videla. Nije se pojavio. Barem je tu Derek, mora da bude uvek blizu mene, kraljeva naredjenja. Još uvek se navikavam na Darijinu smrt. Uvek sam sama u školi,da nije Eliota sedela bi sama u depresiji i mrzela samu sebe što joj nisam pomogla.
Kada su se časovi završili krenula sam nazad sa Derekom. Danas ću da pregledam celu očevu sobu, sama. Možda pronadjem nešto sto će mi pomoći u njegovom oslobadjanju.
Kada smo stigli u palatu, bacila sam torbu i jaknu na krevet. Sada je vreme za istraživanje. Uzela sam ključ koji je bio na stočiću i uputila se u očevu sobu. Samo se nadam da sam dobro zapamtila gde se nalazi inače ima da se izgubim. Uputila sam se u istom pravcu kao i juče, ovi hodnici su vi isti, kao da sam u lavirintu, ali sam ipak uspela da nadjem tu sobu.
Usla sam unutra i zaključala sa unutrašnje strane da me neko ne bi uznemiravao. Počela sam sa policama, tu je bilo sam dosta knjiga koje mi neće pomoći, ali sada znam da je voleo da čita i to baš dosta.
Svaku sma posebno pregledala u slučaju da nije ubacio nešto u njih, ali izgleda da nije. Pregledala sam i fioke, sve sami papiri, beleške, sveske pune nekih planova koje baš ne razumem. Sela sam na krevet kada sam završila sa razgledanjem,ništa nisam otkrila, baš ništa. Mislila sam da ću uspeti da saznam neke stvari, ali sve ovo je bilo uzalud. Samo sam gubila vreme i došla ovde za dzabe. Možda je ovaj dolazak ovde bio loša ideja.
Stavila sam ruke na glavu,ne znam više šta da radim, sve što mogu je ovo, da gledam u pod i kajem se.
Pored kreveta sam ugledala pukotinu na podu, izgledalo je kao da može da se pomeri. Čučnula sam i podigla slomljeni deo, tu je bila mala rupa u kojoj je bila crna sveska, izvadila sam je i zatvorila. Sela sam na krevet i otvorila svesku. Izgleda da je ovo dnevnik. Rukopos je potpuno isti kao i na onoj poruci koju mi je Derek dao, pripada mom ocu.
Nasumično sam otvorila jedan deo i počela da čitam" Dragi dnevniče,
Znam da moj otac pretera nekad, ali ovog puta je prevršio svaku meru. Nekada poželim da mu se auprotstavim, ali ne mogu. Previše je jak za mene. Ne znam zašto želi da napadne andjele, možda ima dobar razlog za to. Protivim se svemu što radi, ali kad god mu govorim da ne radi to on onda uradi sve iz inata. Ne znam šta želi da postigne sa tim napadima, moram to da saznam. Danas je u tamnici mučio jednog andjela. Pptrebna mu je neka informacija, ali koja? Nije uapeo ništa da izvuče iz njega, zato ga je ubio. Nadam se da neće da pretera, ovo je četvrti andjeo koji je uhvaćen i ubijen. Imam čudan osećaj da će da izbije rat, a to ne želim. Mrzim andjele koliko i on, ali ih ne ubijam bez razloga. Zapravo, možda on ima neki razlog, ali koji? To ću saznati."
Mrzi andjele? Ali zašto je onda bio sa mojom majkom? Nije mi jasno. Moram da saznam još, ovde sigurno ima deo kada se upoznao sa mojom majkom, moram da ga pronadjem.
Listala sam stranice i samo gledala po neke rečenice, moram da pronadjem taj deo. Pročitala sam jedan deo, tu je napisao da će se osvetiti, možda zato mrzi andjele.
" Dragi dnevniče,
Moj otac je u pravu. Andjeli su zli, i moramo ih uništiti. Trebalo je da znam da će nas napasti, nismo bili spremni za napad. Dosta njih je poginulo, mislio sam da oni ne napadaju i da ne smeju da ubiju nikoga, zašto li su napali?
Ipak, nije bitno osvetiću im se. Sve ću ih uništiti. Ubili su mog brata i platiće mi za to. Neće se tako lako izvući.
IMA DA ZAŽALE ZBOG TOGA."Ubili su mu brata, ne mogu da verujem, ali možda su se samo branili. Takodje nemoguće je da su napali, ne deluju kao osobe koje su sklone nasilju. Vrariću se na ovo kasnije, sada moram da nadjem deo kada se upoznao sa mojom majkom.
" Viki, jesi li ti?" Derek je kucao na vratima.
Stavila sam dnevnik na krevet i ustala da otključam vrata. Otvorila sam ih i čekala da Derek udje u sobu.
" Hajde udji " rekla sam nestrpljivo
" Gde gori?" nasmejao se
Zaključaa sam ih ponovo " Dodji, našla sam njegov dnevnik, nisam znala da je imao brata."
" Imao je brata?" zbunjeno me je gledao.
" Da, samo ne znam dal staeijeg ili mladjeg, ali hteo je da se osveti andjelima zbog njegove smrti." Sela sma na krevet i uzela dnevnik.
" Nisam to znao " seo je pored mene i pogledao dnevnik.
" Moram da nadjem deo kada se upoznao sa mojom mamom " listala sam stranice dnevnika, ali mi nošta nije zapalo za oko.
Derek mi je bio blizu, osećam njegov dah na vratu. Polako sam okrenula glavu ka njemu, bio je fokusiran na dnevnik i nije primetio da ga gledam.
Odjednom je pogled usmerio ka meni, a ja sam okrenula glavu i nastavila da gledam u dnevnik. Znam da su mi obrazi crveni,osećam da gore." Čekaj, evo, vidi " pokazao mi je na jednu stranicu. " Čitaj "
Sigurno misli da čitam na glas tako da sam počela.
" Dragi dnevniče,
Nedelju dana nisam bio kući. Ne mogu da kažem ocu gde sam bio, zato mi ne veruje. Ne mogu da mu kažem.
Saznao sam neke stvari i promenio mišljenje o andjelima. Nedelju dana je o meni brinuo andjeo, brinula je o meni, zalečila mi je rane, ali je potrajalo. Takve isceliteljske moći ima samo kraljevska krv. Ona je sigurno princeza, rekla mi je neke stvari koje su potpuno drugačije od onih koje mi je rekao otac. Sada znam da smo mi loši, demoni. Stvarno smo zli. Nadam se da ću je videti ponovo "Samo to je napisao, ništa više. Izgleda da ću odavde da počnem redom sve da čitam. Uskoro ću saznati istinu.
Odjednom se začulo kucanje na vratima, samo sam gledala vrata nisam ništa rekla." Princezo, da li ste tu? " čula sam glas nekog mladića, ali ne znam ko je to.
----------------------
Nastavak, uspela sam da napišem što sam pre mogla.
Nadam se da je zanimljivo. :)
YOU ARE READING
Crni Anđeo
Mystery / ThrillerViktorija je obična 17-ogodišnja učenica. Sve dok se u njenom životu ne pojave dva zgodna momka. Oboje imaju tajnu koju ona pokušava da otkrije. Koliko daleko će je odvesti njena radoznalost? Da li će uspeti da pogleda opasnosti u oči?