Posle ovog incidenta sa Eliotom, vratila sam se u palatu.
" Stvarno je ubio svoje roditelje?" upitao je Derek dok smo išli prema mojoj sobi.
" Tako je pisalo u njegovom dnevniku" rekla sam.
" Čoveče, nisam očekivao tako nešto od andjela." iznenadjeno je rekao.
" Ja sam bila jako iznenadjena i preplašena. Nisam mogla da očekujem tako nešto od njega" stala sam kod moje sobe i otvorila vrata.
" Čudno da niko nije saznao do sada. Baš je dobro krio to ili bi već bio kažnjen, čak i proteran." dodao je dok smo ulazili u moju sobu.
" Samo me zanima zašto je to uradio. Možda je imao neki razlog, ali ipak oni su mu bili roditelji." sela sam na krevet.
" Ne znam, nisam znao da andjeli ubijaju svoje"
" Zelim više sve ovo da okončam. Ovu mržnju izmedju andjela i demona. Traje predugo" legla sam na krevet i okrenula sam se na stranu.
" Umorna si. Bolje se odmori malo, a posle brini o tome. Ne možeš sve sama da uradiš" krenuo je prema vratima " Vidimo se posle. Uskpro će doći da te zovu na ručak. Imaš dovoljno vremena da se odmoriš"
" Važi" sklopila sam oči samo da se odmorim na tren, odmor mi je baš potreban.
* * *
"Probudi se mila" čula sam glas.
Otvorila sam oči i videla majku kako sedi na mom krevetu." Kako si ti došla ovde?" upitala sma je.
" Nisam, ovo je samo u tvojoj glavi. Ipak ti nisam rekla šta sve mogu. Nije samo isceljenje moja sposobnost" osmehnula mi se " Zašto si došla ovde? Zbog tvog oca.? Rekao mi je Eliot.Mogla si da pričaš sa mnom. Pomogla bih ti. Zašto mi nisi rekla da je živ i da si dobila pismo od njega?"
" Došla sam da spasim oca. Nisam želela nikome da kažem, htela sam da obavim to sama. Mislila sam da neće shvatiti ako to obavim sama i dodjem ovde da živim. Zato mi je bilo potrebno da niko ne sazna. Za sada zna samo Derek jer nemu verujem. On mi je doneo očevo pismo i rekao mi je da je živ. Takodje je rekao da će mi pomoći da ga spasim. Onda planiram da uradim još nešto pored toga." jedva sam disala od pričanja.
" Znam da mu veruješ, ali on je ipak demon. Može da te oda samo da bi sebe spasio." rekla je " Šta još planiraš?"
" Neće me izdati. Znam to. Ne bi to zradio nikada. Poznajem ga." povisila sam ton. " Planiram da ubijem kralja" kroz zube sam rekla.
" Da ubiješ kralja, ali nećeš uspeti. Previše je moćan. Ti nisi dovoljno jaka da bi ga porazila."
" Hoću i mogu. Samo me gledaj. Ubiću ga i onda će tata da postane kralj. Sada idi. Ne želim više da pričam. Rekla sam ti sve šta sam imala." vratila sam se u krevet i okrenula na drugu stranu da ne bih gledala majku.
" Dušo, ako baš tako želiš. Uredu, ali ipak pazi. Možeš se pokajati na kraju. Ipak mislim da bi trebala da se vratiš kući, kod mene" odjednom je bila tišina,okrenula sam se, a nje nije bilo, nestala je.
" Princezo" čula sam muški glas i skočila iz kreveta.
Gledala sam izgubljeno. Ono jeste bio san, ona je bila u mom snu. Okrenula sam se na desno i ugledala tamnokosog bledog momka koji me gleda hladno svojim tamno ljubičastim očima. To je bio Logan. Šta će on ovde? Nikad ne ulazi u moju sobu.
YOU ARE READING
Crni Anđeo
Mystery / ThrillerViktorija je obična 17-ogodišnja učenica. Sve dok se u njenom životu ne pojave dva zgodna momka. Oboje imaju tajnu koju ona pokušava da otkrije. Koliko daleko će je odvesti njena radoznalost? Da li će uspeti da pogleda opasnosti u oči?