14 marzec 2016

50 6 1
                                    


czwartek
Hope:
Była godzina 4 w nocy, gdy nagle się obudziłam. Nie wiedząc czemu nie mogłam powtórnie zasnąć, zeszłam do kuchni gdzie zrobiłam sobie cieplutką herbatkę i wróciłam do pokoju. Włączyłam lampkę nocną, przy której zazwyczaj czytam. Po chwili sięgnęłam po książkę, lecz coś mi przeszkodziło. To była czapka, którą wczoraj w kawiarni zostawił Shawn. Chciałam mu ją oddać ale gdy za nim wybiegłam już go nie widziała. Poszłam więc do domu z zamiarem oddania mu jej jutro - dzisiaj.
Przyglądam się jej jeszcze chwilkę gdy nagle wpadam na pomysł.
Napiszę do niego. Przecież mam jego numer.
Znajduję swój telefon na stoliku i nie namyślając się długo wystukuję na klawiaturze kilka słów.
Ja: Hej! Podejrzewam, że śpisz ale i tak do Ciebie piszę. Zostawiałeś wczoraj w kawiarni swoją czapkę. Nie martw się, ma ją w domu i przyniosę Ci ją do szkoły.
Do zobaczenia!
Odłożyłam telefon na stolik i chwyciłam do ręki książkę. Spodziewałam się, że nie odpisze. Bo kto normalny o tej porze nie śpi? Pomyliłam się całkowicie. Usłyszałam głos przychodzącego SMS'a i od razu wzięłam urządzenie do ręki.
Shawn: Hej!
Czemu ty nie śpisz? Dziewczyno wiesz która jest godzina?
Zresztą nie ważne. Dziękuję bardzo.
Co porabiasz o tej porze?
Ps. Widzę, że jednak zapisałaś sobie mój numer ;)
Ja: Oto samo mogę zapytać Ciebie.
Ja nie śpię , ponieważ obudziłam się i nie mogę zasnąć. Czytam sobie książkę.
Ps. Tak zapisałam bo stwierdziłam, że kiedyś mi się przyda.
Shawn: Ja nie śpię dlatego, iż obudził mnie dźwięk wiadomości ;D
To wszystko przez Ciebie, teraz nie zasnę *sarkazm*
Dlatego jesteś skazana na to aby ze mną pisać ;D

Więc...co czytasz? ;)

Ja: Książkę ;D Tytuł to "Hopeless".
A ty co porabiasz? *ciekawość*

Shawn: Leżę na łóżku, słucham piosenek i myślę ;D
Ja: Nad czym ciekawym tak myślisz?
Shawn: Nad...no...ten....
Nad tym w jaki sposób powiedzieć pewnej dziewczynie, że mi się podoba ;D
Może mi pomożesz? Wiesz jesteś dziewczyną i raczej będziesz wiedzieć w jaki sposób wy dziewczyny chcecie to usłyszeć od chłopaka. ;D
Ja: Wiesz...

Powinieneś coś sam wymyślić, musisz być kreatywny i ją zaskoczyć, albo możesz tak po prostu to zrobić nie zwlekać i wyznać jej swoje uczucia. Pamiętaj jednak, żeby nie robić tego przez SMS'a.
A mogę wiedzieć kim jest twoja wybranka? ;D

Shawn: Dowiesz się w swoim czasie ;D niedługo Ci powiem.
Ja: No okey, nie naciskam ;D szczęściara z niej ;)

-O nie! Czy ja naprawdę to napisałam?- patrzę na wiadomość, którą wysłałam. Nie mogę w to uwierzyć... Nagle nadchodzi kolejny SMS.
Shawn: Szczęściara? Czyżby ktoś tutaj był zazdrosny? ;D
Ja: Nie prawda. Tak jakoś mi się napisało. Nie licz na to, że mi się podobasz ;D
Shawn: A już miałem taką nadzieje ;(
Ja: Ups... ;D
Okey ja muszę kończyć, może uda mi się jeszcze zasnąć.
Pa!
Do zobaczenia!
Shawn: Do zobaczenia! Spij dobrze!
***************************************
Udało się! Kolejny rozdział ;D
Podoba się? ;3

W poszukiwaniu prawdyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz