3.

552 25 0
                                    

Rengeteget beszélgettünk Violettel. Álmosság jött a szemére így úgy döntött elmegy aludni. Unottan bólintottam hisz' alig ismerek itt valakit sőt akit ismerek is elmegy aludni.
-Ajh szuper..-ledőltem a kanapéra és bámultam magam elé. Ekkor azthiszem Niall lépett a konyhába:
-Hali! Hogy-hogy nem alszol?-kérdezte a hűtőben kutakodva. Elmosolyodtam rajta de nem nevettem ki.
-Öhm..Szia..-félénken visszaköszöntem- még le kell fürödnöm.
Ő csinált egy szendvicset majd engem is megkínált de nem kértem. Elmeséltem neki akaratomon kívűl az életemet és ő is az ő életüket.
-Mostmár elmegyek fürdeni. Elvigre itt fogok lakni.-mosolyra húztam a szám.
-Persze menj csak és érezd magad itthon.-kaján mosoly látszódott az arcán. Ha ruha kell kérj Violettől. Bólintottam és elindultam a lépcsőhöz fel az emeletre. Számolgattam a lépcsőfokokat. Mire elértem a célom hátraestem. Eléggé megilyedtem és aprót sikítottam. Két óriási kéz fogta át a derekam amire persze én elvörösödtem. Megfordultam és Niall állt előttem. Éreztem hogy a fejem úgy nézhet ki mint egy ráknak. Próbáltam elmenni onnan de testem egyre gyengébb lett. Ő csak mosolygott. Tök természetesen.
-Kö-kö-köszönöm..-eszméletlenül tetszett hogy arca közel áll az enyémhez. Ezer wattos mosolyt mutatott majd elengedett. Én a fürdőbe igyekeztem vérvörös fejjel. Egész végig Niallon gondolkoztam. De hiszen még alig ismerem.
Hajam laza kontyba fogtam majd a zuhany alá álltam. Jól esett a fürdés.
-Ó basszus!-kiáltottam el magam mikor eszembe jutott hogy nem kértem ruhát Violettől. Kénytelen voltam egy szál törülközőbe elmenni a szobájukig de a festettszőke fiú jött velem szembe. Remek.
-Oh hello!-nézett végig rajtam- Mi járatban?..kaján mosolya megint arcán ült.
-Oh..hát..hát elfelejtettem ruhát kérni..sütöttem le a szemem.
-Gond egy szál se!-azonnal levette a pólóját. Éreztem rajta a melegséget..
-Kö-köszi..-idegességemben újra dadogni kezdtem. Baszki Lana nőlj már ki ebből! Parancsoltam magamnak. A fürdőbe mentem. A hajam kontyban hagytam és felvettem azt a pólót amit Niall adott. Rohadt jó illata volt. Pár perc múlva a kanapéhoz mentem és elterültem rajta ugyanis Louis nem mondott semmit hogy hol aludjak. Behunytam a szemem de két kezet éreztem újból a derekam körül.
-Ugye nem gondoltad azt hogy hagyom hogy a kanapén aludj?-rekedtes hangja ismerős volt és az a jó illat. Felismertem.
-Niall mégis hol aludjak?-megszeppenve kérdeztem tőle.
-Nálam alszol.
-Mi-mi-micsoda?
-Nyugi már! Nem fogok semmit se csinálni. Te az egyik én meg a másik oldalon alszok. Beleegyeztem majd menyasszony "pózban" vitt a szobájába. Az ágyára tett..elfeküdtem. Még egy kicsit beszélgettünk majd éreztem a szemhéjamon a nehézséget. Képszakadás..
Késő éjszaka lehet. Niall mocorgására keltem és meglepetten láttam hogy a nyakhajlatomba szuszog és egy keze a derekamon pihent.
Talán létezik szerelem első látásra?

Akarom hogy szeress. |N.H ff.|Where stories live. Discover now