21.Oké,itt az idő.

246 18 3
                                    

Oké. Eljött ez a nap is. Niall meghívott egy igazi randira. Nagyon-nagyon izgulok. Sohasem volt élményem semmi ilyesmiben. Sőőt..még szerelmes sem voltam soha.
Ma este 7-kor jön értem. Én próbáltam neki elmagyarázni,hogy egy helyen lakunk de ő nem figyelt. A bökennő,hogy nincs mit felvennem. Most komolyan állítsak be kitudja milyen helyekre talpig fekete,trehány öltözetbe? Najó,ne gondolkozzunk ezeken. Inkább kérdezzük meg tőle,hogy hová megyünk. Lehet nem is kell kiöltözni. Gondolatmenetemet megszakítva baktattam le a lépcsőn. Természetesen lent voltak valamennyien.
-Ühmm..Niall?-Istenem ez halál ciki. Tuti zavarom.-Tudnál jönni egy kicsit? De ha nem akkor...
-Mindjárt megyek.-Szólt vissza közömbösen. Oké,lehet meggondolta magát. Rájött hogy én  senki vagyok.Felmentem a szobámba,azon tűnődve,hogyan tartsam vissza könnyeimet amikor megmondja hogy nem akarok tőlem semmit.
-Na mondd,mi a baj?-Nyitott be hozzám. Hirtelen megszólalni sem tudtam.
-É-Én csak..-Összeszedve minden bátorságomat-Milyen ruhát vegyek fel? Nem mondtál semmit arról,hogy hová menjünk.-Elmosolyodott. Ez lesz életem legcikibb pillanata.
-Valami csinosat,a kedvenc helyemre megyünk.-Kacsintott rám jobb szemével. Ezek szerint mégse mondja le,és igenis elakar velem menni randizni. Viszont ruhám még mindig nincs. Mikor kilépett és teljesen megbizonyosodtam róla,hogy már a lépcső alján tart átrohantam Violet szobájába. Kopogás nélkül benyitottam. Louis felette támaszkodott. Azthiszem épp olyan helyzetbe nyitottam rájuk. Kínosan krágoktam egyet,mire mindketten széjjel ugrottak.
-Inkább most megyek.-Morgott fel Louis. Teljesen biztos voltam benne,hogy most a pincébe kíván engem. De ez érdekelt a legkevésbé.
-Violet! Azonnal-adj-egy-ruhát!-Tagoltam a szavakat. Elmosolyodott,mintha tudná miről van szó. Tuti árulkodott Niall..
-Ja igen,ide már kikészítettem őket..-Mutogatott az ágy szélére kitett ruhákra. Egy kicsit nyugodtabb lettem mikor rápillantottam az órára,és még csak 17:54-et mutatott. Megöleltem majd a ruhákkal a kezemben kifordultam a szobából egyenesen az enyémbe. Mikor beértem egyesével kitettem őket az ágyra,válogattam köztük,majd erre jutott a választásom.(fenti kép.-szerk.) Felszenvedtem magamra. Félve a tükör elé álltam de amit végeredményként láttam ledöbbentett. Soha nem volt rajtam más a fekete farmeron és pólókon kívűl,most meg itt állok csodaszép ruhában. Ez az első alkalom,hogy büszke voltam,és elfogadtam magam. Már csak a hajammal kéne kezdeni valamit. De én csak kivasalni tudom. Az meg olyan mindennapi. Előkaptam a telefonom,és írtam a pár szobára lévő Violetnek.

Én:Segítened kell,csináld meg a hajam.

Az üzenetem elküldése után megjelent az említett lány egy nagy táskával a kezében.
-Nos milyen hajat/sminket szeretnél? Állok rendelkezésedre!-Vigyorgott. Okés Lana,csajosodjunk!
Fél óra elteltével végre kiszállhattam a "" fodrász"" székéből. Az eredmény,csakúgy mint a ruhánál elképesztő volt.

 Az eredmény,csakúgy mint a ruhánál elképesztő volt

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Az óra háromnegyed hetet mutatott. Jézusom,nagyon gyorsan elment az idő! Violet,mintha az agyamban olvasott volna,odaadta táskáját amibe mindenféle sminkes cuccok voltak. Ehh oké Grimes,itt az idő ezt már magadnak csinálod meg.
Fogtam az alapozót,szépen eldolgoztam az alig pattanásos arcomon. Korrektorra nem volt szükségem. Pirosító,és utána szempilla spirál.
Teljesen kész lettem. A végleges végeredmény tetszik a legjobban. 18:56. Ideje lesétálnom. Vagy nem? Lehet még lent sincs. És ha nem ennyire kellet csinosan öltözni?! Oké,valószínűleg Violet nem adta volna rám ezt a ruhát,és nem varázsolt volna nekem csodaszép hajat. Minden erőmet összeszedve lépkedtem le a lépcsőfokokon. Leértem az utolsóhoz és felnéztem. Niall állt előttem,kezét nyújtotta. Jézusom,én hozzá képest úgy nézek ki mint egy háromhónapos kutyaszar. Fekete öltönyben,fehér ing alatta. Haja hajszál pontosan és tökéletesen beállítva. Nem szokta zselézni ezt már megfigyeltem.
Érzem,hogy ez lesz életem legszebb napja.

Hi guuuuyyyyysss😇 Meghoztam az új részt és wow😍 Büszke vagyok😂

Akarom hogy szeress. |N.H ff.|Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang