13.

279 17 2
                                    

-Jó..inkább ezt otthon beszéljük meg baszki!-Az út többi részében semmi más nem történt,csak annyi hogy Louis újra beszél Zaynnel és ezt a többieket bántja. A fanok már a Zouis képeket várják. Niall elől ült én meg hátul,Harry és Violet közt. Mitne mondjak,ez a Styles elég idegesítő. Folyton azt kérdezgette,hogy min veszekedtünk,és hogy mi történt. A szőke hátranézett mikor Harold azt kérdezte,hogy mi együtt vagyunk-e.
-Aha.-Teljes egyszerűséggel,szemeit rajtam tartva magabiztosan mondta,mintha ez olyan természetes lenne. Pedig nem. Folyton megbánt és ezek a hangulatingadozásai mindent mindig tönkretesznek. Hosszú gondolatmenetemet csak az szakította félbe,hogy az autó ajtaja nyitva áll előttem. Már mindenki bent volt s ezerszázalék,hogy hülyének néztek amiért nem szálltam ki.
-Gyere,nem akarok évekig várni míg végre hajlandó leszel kiszállni a kocsiból.-Rekedtes hangján szólalt meg a szöszi. Nem válaszoltam csak féloldalas mosolyra húzva a számat kiléptem.
-Tényleg azt mondtad,hogy együtt vagyunk?-Égkék íriszeibe néztem amik egyáltalán nem mutattak meg semmit érzéseiből.
-Hát,szerintem nem vagy süket vagy nagyothalló.
-Oh Horan,ha tudnád,hogy most mennyire feltudnálak képelni!-Ha így játszunk,nekem okés.
-Biztos vagy benne?-Száját nem nyomta enyémhez,de mégis éreztem amikor beszélt,ahogy összeérnek.-Egész biztos?-Na itt volt az a pillanat amikor már nem bírtam tovább. Kiszáradt ajkait mégközelebb nyomta enyémhez, s még magamat is megleptem a tettemmel.
-Aha..-Teljes magabiztossággal vágtam vissza neki,majd megtörtént a pillanat amikor én kezdeményeztem a csókot. Karjaim nyaka köré fonódtak,amit egy mosollyal díjazott.
-Nem úgy tűnik.-Hosszas idő múlva,levegőhiánya miatt elváltunk egymástól.

Akarom hogy szeress. |N.H ff.|Where stories live. Discover now