-Akkor örülök. Mióta elhívtalak csak erre készülök. Tényleg csak remélni tudom,hogy tetszik.-Adott az arcomra egy lágy,mégis szenvedélyesnek nevezhető puszit. Természetesen én egyből elpirultam.
-De ez a hely a tied? Vagy kibérelted? Mesélj már! És mióta tudsz ilyen szépen teríteni?-Najó,szerintem megnyíltam előtte,és persze mint nő,rengeteg kérdést teszek fel neki egyszerre.
-Naaa lassabban!-nevetett fel mély hangon.-Egyszerre csak egy kérdést szívem. Igen,ez a hely az enyém,ide szoktam illetve szoktunk járni a fiúkkal turné utáni bulira,vagy csak egyszerűen kikapcsolódni. És te honnan tudod egyáltalán hogy hogyan terítek?
-Emlékszel mikor csináltál nekem reggelit?-Néztem rá mindenttudóan ő meg halványan bólintott-Na akkor is a villa a földön és a tányért sem találtam. Ezek alapján csak feltételezni tudom,hogy ezt itt.
-Mutattam az asztalra-Nem te csináltad. De ha rosszul sejtem javíts ki.-Ezúttal én adtam neki egy puszit. Igen,összeszedtem az erőmet,végülis nemsokára hivatalosan is együtt leszünk. De úgy érzem,hogy az estéhez még nagyobb merészségre lesz szükségem. Vagy majd jön magától. Talán. Remélem.
-Na akkor együnk...vaaagy-nézett rám eléggé sokat sejtő tekintettel.
-Nem Horan,ne is álmodj róla.-Mosolyodtam el. Ha tudná mit tervezek...
-Akkor eszünk.-Próbálta elszínelni azt hogy megvan sértődve és szomorú. De amint én kuncogni kezdtem ő is nevetni kezdett. Arcunk egyre közelebb került egymáshoz,és mikor pár centi választott el minket mélyen egymás szemébe néztünk.
-Most megcsókoljalak vagy ne?
-Ahogy akarod..-Miért kérdezi meg?!
-Szóval nem akarod?-Mosolyodott el,gondolom tudta a válaszomat.
-De én nagyon akarom...-Több se kellet neki,egyből a számra tapadt. Ez a csók más volt. Fogalmam sincs miben különbözött a többitől,de nem olyan volt.
Nem volt hosszú,mert Niall hasa felmordult. Gondolom már éhes lehet. Jó én is az vagyok egy kicsit.
Kihúzta nekem a széket,én meg illedelmesen megköszöntem. Nemsokára elvonult és visszatért két tányérral érkezett vissza. Jól nézett ki a kaja. Remélem az íze is finomnak tűnik.------------------------
Körülbelül fél óra evés után feladtam. Nem fért belém több,viszont Niall még mindig evett.
-Hogy tudsz ennyit enniiiii?-Szenvedtem és hisztiztem.-Már a ruha is idegesít,hogy állandóan igazgatni kell,és ráadásul ebbe kell lennem egész végig.-Mosolyogva nézte végig a kis hisztimet.
-Hát ha gondolod adhatok ruhát,viszont ha nem kell maradhatsz ebbe is. De akár ruha nélkül is lehetsz.-Kacsintott rám. Nemsokára az is eljön Niall...
-Annak is eljön majd az ideje.Add ide azokat a ruhákat kérleeeeeeeeeeeeek.
Odasétált teli hassal és kiszedett nekem egy melegítőt majd egy pólót.
-Köszönöm-Adtam egy puszit az arcára.-Hol öltözhetek át?
-Ahol akarsz.-Vigyorodott el. Lehet így kéne elindítanom. Elkezdtem öltözni,és mikor végre leoperáltam magamról a ruhát hátranéztem de Niall nem volt ott. Talán mégsem kellene ezt...
-Na jövök,csak Violett hívott hogy minden rendbe van-e mert téged nem é...-Ott álltam előtte fehérneműben. Elmosolyodtam,tuti hogy erre nem számított. Közelebb sétáltam hozzá. Átkaroltam a nyakánál majd ő ösztönösen kapott fel. A nyakára lihegtem pár nedves puszit.Hellaaa💓💓💓💓 meghoztam az uj reszt😇 remelem elnyerte a tetszeseteket😎
Jo olvasast igy estere😂
Kerlek velemenyezzetek,fontos lenne és barmilyen epito jellgut elfogadok!