6.

368 21 0
                                    

Keith Tomlinson. Nyugodj békében Keith,csodás ember voltál illetve vagy. A fandom összes tagja imád téged ebben szinte biztos vagyok.
R.I.P Keith!💕

Már nagyban vásárolgattunk. Én már kicsit meguntam de nem akartam a legjobb barátnőmet elszomorítani. Hisz hosszú évek óta nem találkoztunk,bizonyára senkivel se tudott csajos napokat tartani,max Lottie-val de Ő általában a barátjával van.
-Ajh már semmi értelmes nincs,és egy csomó boltot körbejártunk!-nyávogott,mint egy kispisis.-Mit gondolsz ideje lenne már menni? Kérdően nézett rám nekem meg az unottságtól vörös szemeim felcsillantak.
-Naná! Leszakad a karom és éhes is vagyok.-mutogattam a szatyrokra amiket a kezemben tartottam. Lehetett körübelül 5-6 darab. Honnan van pénzem? Nos,Jude nővér számlátt nyitott nekem és ez most nagyon jól jött mert a ruháim eléggé ódivatúak voltak,bár nem követem a mostani divatot. Mielőtt bárki hülyének nézne,hogy mit tudok én a divatról hallgasson meg. Azért mert Árvaházi gyermek voltam jártam én is sokféle helyre,nem voltam bezárva. Megfelelő felügyelettel elmehettem bárhova a szabályok megszegése nélkül. Iskolába is jártam.
Mire észhez tértem Violet a karom húzta a kocsihoz. Louis testőrét idehívatta majd ő hazavitt minket. Az út némán telt csak a rádióból kiszűrődő hangok lepték el az autót.
Beértünk a házba és mindketten lerúgtuk a cipőt. A konyhába siettünk,de kár volt. Kezembe lévő szatyrokat egy székre tettem majd megfordultam. A látvány ami elém tárult sírásra késztetett,de nem tettem. Niall és az a cafka újból egymást falták.Megköszörültem a torkom mire mindketten rámpillantottak,majd Kelly elmosolyodott.
-Bocs ha megzavartam valamit,én csak kajáért jöttem.-kék íriszei engem figyeltek ami elég zavaró volt. Hazudtam neki és ezt ő is tudta. Még csak most értem haza és máris kaját akarok de még le sem vettem a kabátot.
-Lana..sa-sajnálom..-Mélyen szemeibe néztem miközben hozzám beszélt. Forró könnycseppek gurultak végig arcomon s közben versenyt játszva hogy ki ér le hamarabb. Kelly keze a fiú arcán csattant majd picsásan kiviharzott a házból. De mi a szarért sírok?! Semmit nem érez irántam de attól félek hogy én igen. Pár napja ismerem még csak,de ezalatt a pár nap alatt az ujja köré csavart.-Én..én csak nem tudom mit akarok.-fejezte be mondandóját majd az ujjait kezdte tördelni. Nem törődtem vele hanem helyette lecsúsztattam magamról a kabátot majd a cipőt és felkaptam a szatyrokat. Szobámba siettem és a földre dobtam a cuccokat. Keserves zokogásba kezdtem az ágyra dőlve. Szemeim feldagadtak a sírástól és a fejem is fájt. Idővel éreztem hogy besüllyed alattam a matrac és szorosan magához ölel. Tudtam ki az,de mikor a fülembe súgott valamit bebizonyosodott hogy Ő az.:
-Sajnálom! Igyekszem rendbe hozni és Kellyt soha többé nem látod itt. Szemhéjaimra nehezedni kezdett az álom s akaratom ellenére felé fordultam és a mellkasába bújtam. Beszippantottam illatát és elaludtam.

Sajnálom,hogy ilyen rövid lett de padlóra kerültem. Mindegy, no depi!
A következő 2-3 rész Niall szemszögéből lesz. olvasást! Xx.
Ui.:Hagyjatok nyomot magatok után!💞

Akarom hogy szeress. |N.H ff.|Where stories live. Discover now